Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 78 ... 197 198
Jommelb

Iemand een idee over de vrijheid van Swift? Rijdt niet zo vaak een grote ronde, maar laatste keer dat hij de giro reed kreeg hij vrij veel vrijheid en scoorde hij 2x een 4e plek en 1x een 5e plek in tussenetappes. Zou hij dat nu weer mogen of mag hij Carapaz door die etappes loodsen?

Basementman

Al luisterend naar de wielerboys podcast bedank ik mezelf dat ik ooit dit forum heb gevonden. Wat een niveau qua scoritotips. Tesfatsion, Calmajane, Foss. Het houdt niet op, niet vanzelf. Okee er zitten een paar leuke tussen, maar vooral de prioritering en argumentatie ontbreekt nogal. Gewoon 20 namen opgooien en over drie week als 2 vd 20 goed hebben gescoord zeggen: zei ik toch.

Eddix

Lief dagboek het is vandaag forumpost #800067, na lang puzzelen heb ik nog steeds niemand erin gefietst van Jumbo Visma. Het doet me pijn. En wat te doen met de parelcategorie van de 750K mannen, zoveel keus, zo weinig plek.

Yates blijft bij mij ook thuis, al zal hij ongetwijfeld morgen gewoon op zijn fiets zitten. Ik doe het wél met Bilbao, Ciccone en Martin.

Tijn Hoffman

Zijn Gall en skelmose Jensen nog wel dark horses? Hoor dat iedereen er wel 1tje heeft.
Ik kies zelf toch voor Gall. Enige reden is dat hij miss iets meer vrijheid krijgt van de ploeg. Voorderest is het gwn gokken

Oli4smit

Podcast van de Wielerboys bij far de fijnste wielerpodcast die ik in tijden heb geluisterd.

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Ben reeds op lokatie. En heb me zojuist vergaloppeerd op een goedkope partij Húnnengoulash. Dat zou morgen een paar puntjes kunnen schelen. Neemt niet weg dat je hier louter blije gezichten ziet.

Deze groep, het gondelt als het ware over het water. Een cohortisch twintigtal waarvan zelfs de meest fanatieke anti-esoterische hardliners in één klap volledig geïllumminateerd raken.

Als een ijsvogeltje op een overhangende tak. Die zo.. hóp, water in en uit en met een visje zit. Mooi is dat.

Team Zadelpen, Hastati Fantastico!

niek-vdv

'@doe maar renaat
https://m.feltet.dk/video/eurosport/5600/
De titel van het interview luidt via translate: ''Skjelmose ziet jeugdtrui op 1e etappe: ik zou dan wel een idioot zijn om het niet te proberen.''

Primavoormij

'@niek-vdv Thanks!

niek-vdv

Ook eindelijk iemand die aangeeft wel voor de bergtrui te willen gaan:
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/thuisrijder-valter-denkt-aan-bergtrui-en-analyseert-rit-een-demare-kan-dit-ook

KV

En hij ziet een kans voor Demare morgen. Geloof er eigenlijk niet veel van.

Lancearmstronghero

H

Lancearmstronghero

H

Grinta Geurt

Nog 1 plek voor 750k:
Valter, Covi, Theuns, Hirt..

dadeliva

'@milaansanremo Ik zou Valverde Gall en Covi voor 4M meenemen, of had je Valverde al?

niek-vdv

'@Geurt zijn wel verschillende type renners, dus ligt er vooral aan of je nog een sprinter of vluchter nodig bent

T1MM0S

Van Valter en Theuns is het in ieder geval duidelijk wat ze willen gaan doen..

Crome

.

Grinta Geurt

'@niek en T1M, mijn sprintploeg is eigenlijk wel klaar, maar wat als Albanese zich niet mengt in de massasprint. Dan is Theuns een goede optie. Omdat er dan een plekje vrij komt. Covi mag die gaan als Almeida kort staat? En Hirt zal wel bij Pozz moeten blijven. Dus het zal wel een dobbelsteentje gooien worden, vrees ik.

Thomberg

Altijd voor Hirt gaan, altijd goed in de derde week

En er is nog nooit een wielrenner geweest die Jan heet die het niet goed doet

ploep

Iemand die met me mee wil doen om Eddie Fetter als 20e jongen toe te voegen? Dan kunnen we samen juichen?

Quelbois

Hij zal niet in veel teams een plekje hebben (ook niet in die van mij) maar Esteban Chaves gaat niet van start voor EF

Grinta Geurt

Tja Jan Raas, Tratnik of Ullrich daargelaten van meneer Polanc ben ik niet gecharmeerd.

Wanderson89

Jan Boven!

Grinta Geurt

Kalme Jan

floda

Wel typisch dat geen enkele poule zelfs niet 1 ster over heeft voor tratnik in eerste etappe. Was bij de eerste boven op de poggio en sterk in agr en Vlaanderen. Bij agr zelfs beetje pech anders had hij er zelfs gewoon bij gezeten. Dus in mijn team staat hij er wel gewoon in

1 2 ... 78 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.