Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 80 ... 197 198
hansking

'@vuelta2k17 zit met exact dezelfde sprinters maar geen idee wie thuis te laten en voor wie....... miss toch maar zo laten

rosas

In Dumoulin we trust

joris dor

Ik wens iedereen al veel spelplezier toe. Aangezien ik er morgen niet ben deel ik nu reeds mijn team:

Almeida
Carapaz
Yates
MAL
Dumoulin
Bilbao
Kamna
De la cruz
Pozzovivo
Narvaez
Fortunato

Sprint:
Demare
Gaviria
Bauhaus
Cavendish
Girmay
Theuns
Marezcko

VD Poel
Ulissi

Veel succes ;)

Wietse de Vries

Ik zoek een verklaring waarom ik M.A. López. Mee zou moeten nemen. Voorbereiding op PCS ziet er niet bijzonder uit. Echter staat ie nogal hoog in de verwachtingen wat mij een FOMO geeft.

Wie legt me het uit?

Astarloa

Ontzettend veel klimkilometers die in zijn voordeel zijn voor een luttele 3 miljoen. Goeie deal als je het mij vraagt.

steefje9

Zit in mijn maag met Bauhaus, Ken hem zelf niet goed genoeg om te oordelen maar zie hem hier veel voorbij komen. Heeft alleen sutterlin mee voor zijn "trein" maar heeft dit jaar wel al enkele mooie uitslagen gereden

ploep

Bauhaus rijdt altijd zonder trein

kaboutertje

Oei, laatste nieuws is dat Carapatz een verkoudheid schijnt op te hebben gelopen.

BrackenRidgeCycling

.

Basementman

Jij komt zo vlak voor de doodlijn nog even met zand strooien, kleine man? Doe er anders even een bron bij.

callmeal

'@kabouterplop Ik klik hem er uit, zat toch al op de schopstoel

Steec1971

T

veens01

1

TheTank

...

Quasome

'@hansking Precies dat, het parcours lijkt 'm toch goed te liggen.. Maar de enige van wie de vorm echt zeker is, is Bilbao. Nu ben ik zelfs bij de volgende constructie aanbeland: Lopez + Martin UIT & Bilbao + Ciccone IN. Ik zal er nog maar een nachtje over slapen ;)

hans1984

a

Kip

In Waals Vleulen was hij een pure helper voor Aleksandr Vlasov, en door ziekte kon hij nooit starten in Luik. De laatste keer dat we de kans hadden om te zien wat Hindley kon doen, reed hij in de top 10 op de koninklijke podia in zowel Tirreno als Catalonië, en het is eigenlijk best verheffend als hij zich sindsdien doelbewust heeft voorbereid en als we bedenken dat hij voor zijn fantastische Giro in 2020 was simpelweg nr. 13 geworden in de Tirreno, die in het specifieke coronajaar de belangrijkste voorbereidingsrace van de Giro was.

Er is dus een goede verklaring dat we in de periode sinds de doorbraak niet veel van Hindley hebben gezien, maar nu lijken de pijlen weer in de goede richting te wijzen. Ook al zou hij nog niet bewijzen dat hij vliegt, er is nog meer hoop te sprokkelen in zijn rijden in de betoverende Giro van twee jaar geleden. Hier vloog hij niet vanaf het begin, maar toen het aan het einde van de race serieus werd, leken alleen Tao Geoghegan Hart en Rohan Dennis hem in de bergen te kunnen benaderen.

Juist de duurzaamheid, waarvan hij het voordeel heeft dat hij overtuigend bewijst, is absoluut cruciaal in de Giro van dit jaar, die tijdens de eerste 15 dagen slechts één belangrijke etappe biedt, die zelfs pas op de 9e dag komt. Als Hindley tijdens de race gelijkaardige wonden aanzienlijk verbetert, zoals hij twee jaar geleden deed, is er alle reden om aan te nemen dat hij in het laatste deel van de race zal vliegen, veruit de grootste verschillen kunnen en moeten worden gemaakt. Ook deze keer zal hij niet te kampen hebben met de vele single-start-kilometers die zijn race in 2020 verpesten, en de route lijkt in alle opzichten afgestemd op een pure klimmer als Hindley, die in 2020 bewees dat hij de meeste soorten van beklimmingen en de meeste soorten bergbanden, ook al heeft hij nog zo weinig in de bergen laten zien dat het moeilijk is om helemaal te bepalen waar hij zijn grootste krachten heeft.

Hindley kan zich ook verheugen in een sterk team. Natuurlijk zou hij de aanvoerdersrol moeten delen met zowel Emmanuel Buchmann als Wilco Kelderman, maar waar de omweg van de Duitser compleet lijkt en de Nederlander waarschijnlijk de veiligste, maar niet bijzonder flitsende kaart is, lijkt Hindley de beste kans te hebben om echt ver. . Het is niet voor niets dat hij Kelderman duidelijk overtrof in de Giro van 2020, en hoewel je redelijkerwijs kunt verwachten dat de Nederlander een goede race zal rijden - als hij op de fiets blijft - is het Hindley die kan verrassen en iets heel groots kan maken zoals hij deed het twee jaar geleden.

Kip

Porte: zijn. In een recente column voor Velonews schreef hij in ieder geval het volgende: “Mijn coach heeft me klaargestoomd met de mentaliteit van iemand die daarheen ging om te proberen te winnen. Dat is niet om af te leiden van het primaire doel van het team, maar wat het betekent is dat ik hopelijk daar in de grote bergen zal zijn als veel van de klassementsrenners er alleen voor staan. Als we met z'n tweeën samen rijden, kunnen we een voordeel opleveren, zowel vanuit tactisch oogpunt als wat betreft het stimuleren van elkaars moreel."

Het plan lijkt dus duidelijk. Zolang Ineos twee renners in het klassement kan hebben, zal dat de ambitie zijn, en als Carapaz de volgende Ineos-aanvoerder zou worden die in de bocht uitglijdt, zal de hele verantwoordelijkheid plotseling op de schouders van Porte komen te liggen. Of hij nog sterk genoeg is om het op te tillen, de tijd zal het leren, maar het lijkt zeker niet ondenkbaar dat hij zich daadwerkelijk zal kunnen mengen in de strijd om de overwinning als het ineens zijn taak zou worden.

Porte is nog steeds een verdomd goede wielrenner. Het is nog geen twee jaar geleden dat hij op het podium van de Tour stond. Het is nog geen jaar geleden dat hij de moeilijkste rittenkoers van een week, de Dauphiné, won. Sterker nog, het is nog maar iets meer dan een jaar geleden dat hij aan een reeks begon waarin hij in drie WorldTour-rittenkoersen op rij op het podium belandde.

Lo Zar

Aha.. herkenbare stijl van de grappenmaker

Phoenix0000

EEn rede om Lopez mee te nemen is ook wel dat hij het stiekem gewoon goed kan doen in korte tijdritten.
Zeker met een klim erin, eigenlijk net als Yates.

Tijn Hoffman

Vamos Feyenoord

Arie Bos

Cavendish & Dainese
of
Ewan & Theuns

Zegt u het maar

BarryE1

Cavendish en Theuns

Tijn Hoffman

Ewan en dainese

Odin

Dainese & Theuns

1 2 ... 80 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.