Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 81 ... 197 198
kaboutertje

Bron: kamp Mobistar

Steec1971

Tt

Voorwiel

FOMO aanval. Toch nog Ewan erin gepuzzeld omdat ik toch wel zo’n vier goede sprints verwacht, Lotto de zeges kan gebruiken en het veel zekerheid geeft…

Wel veel moeten schrappen. Benieuwd of ie morgen nog steeds in m’n team zit.

p.zwart
Berend

Ik heb Yates en Kelderman er uit gehaald... Doet toch wel zeer, maar in de breedte heb ik nu een beter team denk ik. Sprinters van 5 naar 6, VdPoel behouden en redelijk wat 1,5-2,5 Klimmers.

Maar heb nog een probleem ontdekt: Ik heb maar 2 Italianen (Nizzolo en Dainese), mss nog even mijn best doen Ulissi of Ciccone er in te fietsen. Nog andere goede Italianen die ik over het hoofd zie? Scorito doet niet aan sorteren per land haha.

Laatst gewijzigd
Milaan-San Barto

'@Berend botje, oei kom er achter dat ik ook nie al te veel italianen heb… Jordi Albanese is mee hier iig. Interessant mannetje

Berend

Albanese lijkt me zo'n typische "ik stel hem in de verkeerde etappe op"-renner, net als Vendrame en De Gendt enzo.
Maar kan ik verkeerd zien ;)

Behatzailea

Team staat als een huis. Één bouwsteen nog in te passen: Dumoulin of Ciccone. Allebei kwakkelend. Dumoulin kan scoren in de tijdritten, Ciccone vecht voor elk plaatsje. Gaat Dumoulin meedoen om de knikkers? Ciccone wellicht niet, maar dan gaat hij zeker voor een etappe (bergtrui?). Dat zie ik Dumoulin dan weer niet snel doen. Keuzes, keuzes.

floda

Zojuist een wissel gedaan die ik morgen nog wel keer of tien ga doen. Uit Ewan, mcarthy, ulissi, in Cavendish, ciccone en girmay. Eigenlijk meer overtuigd van sterke 3e week mcarthy, Ewan is snelste en kan heuvel verteren en ulissi voegt behalve teampunten almeida, punch punten en tijdrit punten toe en is ook nog eens optie voor tussenetappes. Maar ciccone als die wat minder rijdt voor klassement, gaat wel aanvallen voor bergtrui, Cavendish heeft beste trein en met meerdere brede aankomsten is die trein belangrijk en girmay scoort beetje sprint, beetje punch (beide niet zo top in mijn ogen als vele van hem verwachten, maar best wel wat punten uiteindelijk denk ik) Maar tips en inzichten zijn van harte welkom

Jalabert88

'@ Behatzailea

Ik heb dezelfde laatste twijfel. Heb nu Ciccone, omdat hij toch wat stabieler oogt dan Tom. Daartegenover staat dat ik nog wel wat tijdrijderscapaciteit mis en dan is Tom(zeker als hij ook nog wat in de bergen kan) ideaal.
Ik ben nu aan het overwegen om Yates te slachtofferen, zodat ik ze beiden kan meenemen en mijn berg team wat meer kan spreiden over de middenklassers. De vraag is alleen, doe ik hier verstandig aan…

Milaan-San Barto

'@berend botje, hij staat er iig morgen vast in bij mij. De lastigere sprintetappes verwacht ik hem ook sowieso

-Wielerfan

Ik weet dat dit een a of b vraag word maar het is mijn laatste keuze en ik kom er echt niet aan uit.

De een is wat duurder dan de andere maar van wie verwachten jullie het meeste?

Ciccone of Sosa?

Nogmaals excuses voor de a of b vraag maar ik waardeer het als jullie me hier bij willen helpen.

Allemaal een fijne giro!!

vevie

Uiteraard Ciccone. Dat is een vraag die je eigenlijk niet had hoeven stellen. We nemen het je kwalijk.

Behatzailea

'@-Wielerfan. Ik verwacht persoonlijk niks van Sosa. Ik zou lekker voor Ciccone gaan.

Thomberg

Wie je nog voor 2mio kan overwegen is Hindley

-Wielerfan

Dankjewel mannen!

AKA34

Mijn mogelijk laatste obstakel: Narvaez.
Hij is een van de weinige renners waarvan ik zelf weet dat hij in uitstekende vorm verkeert, zonder uitslagen te moeten gaan opzoeken. Ik vind hem een leuke pick buiten de teampunten heen (ervan overtuigd dat Carapaz 'm wint). Maar wat is zijn rol binnen de ploeg? Krijgt hij hier en daar wat vrijheid? En wanneer stel je hem op? Morgen al bijvoorbeeld?
In ieder geval lijkt Narvaez de sluitende factor voor mijn équipe te zijn, maar inzichten over hem zijn ten zeerste welkom.

Phoenix0000

Ik zou even zijn uitslagen in de giro van vorig jaar bekijken na een gelijk voorjaar en met een absolute kopman in het team (Toen Bernal). Dan ben je snel van Narvaez genezen.

AKA34

'@Phoenix0000 Akkoord daar wordt je niet meteen super warm van maar heb wel het gevoel dat Ineos er een andere, minder conservatieve manier van koersen op na heeft gehouden ten opzichte van vorig jaar. Lastig.

MarvinG

Ik zit inderdaad ook nog naar een 2e Ineos man te kijken. Lastig... ga er vanuit dat Carapaz wint, dus dan is het lekker om teampunten te kunnen pakken.

Phoenix0000

Ik denk dat als Carapaz wint hij de trui pas in laatste week zal overpakken van wrs Almeida.
die 24 eindpunten doen het hem denk ik niet echt, Zie weinig Ineos volk dat dat waard is.

niek-vdv

Ik had lang Swift voor de teampunten, maar denk inmiddels dat er met Mareczko de eerste dagen en sprints al meer te verdienen is.

Berend

Nou, mijn team staat. Nu heb ik blijkbaar een "luxe-probleem" in de opstelling voor etappe 1 ;-)

Ik heb nu:
- No-brainers: (5) VdPoel (C), Girmay, Valverde, Almeida, Ulissi
- Ook opgesteld: (4) Bilbao, Valter, Albanese, Nizzolo

Op de bank heb ik dan nog: Carapaz, Bardet, Kelderman en nog wat lui haha. Maar denk dat ik het maar zo laat...

Ik heb nu 4 Italianen (Nizzolo, Ulissi, Dainese, Albanese) en Kelderman is weer terug, ten koste van Yates/G.Martin.
Good old Tom ook mee, hoop dat die kan vlammen in de tijdritten!

Laatst gewijzigd
MarvinG

Goed punt. En daarvoor zijn de prijzen van die gasten sowieso te hoog.

Phoenix0000

'@Niek

Hier hetzelfde.
Mareczko stel ik ook in etappe 1 en 2 (als Poel in roze rijdt) op en dan als kers op de taart nog in 3.
Dat zijn 30 + 20 + 50 punten denk ik. En dan zijn we pas 3 etappes verder.

Heb mezelf met genoeg UAE en ook 2 jumbo voor meeste scenario's eerste week wel ingedekt.

1 2 ... 81 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.