Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 82 ... 197 198
romanoww

.

Hello France

.

Milaan-San Barto

Teampje staat nu:
- 9 x klassement
- 6 x sprint (4 dure mannen)
- 3 x klimmer
- 2 x aanvaller.

Heb wat meer klassement/klim dan sprinters, maar wil gewoon een grote kans hebben op meerdere top 10 rijders.

Wat denken jullie van de verdeling?

Kip

Nadat een ietwat gekke uitbarstingspoging tijd had gekost in de eerste bergetappe, was Ciccone de renner die het dichtst in de buurt kwam van de geweldige Egan Bernal op de andere twee bergetappes in de eerste week. Na een kleine terugval op Zoncolan, stond hij ook opnieuw op de voorgrond, want hij eindigde als nr. 4 op het koningsritueel voor vrijwel alle pre-favorieten van de race.

Ciccone leek destijds een serieuze podiumkandidaat, maar of hij ook in de top 3 had kunnen eindigen, zullen we nooit weten. Een paar dagen later crashte hij, en zo werd twee weken van zwaar bevochten startpunt voorspeld.

Lectuur uit Denemarken inderdaad

Donnie D

Tulett je wel op?

Masterw

.

Eddix

En hoe gaat het bij iedereen met de last minute adjustments? Bij mij gaat Bardet eruit voor Foss. Verwacht toch meer punten voor hem door het jongerenklassement en goede tijdrit. Had Bardet graag erbij gehad, maar kan het denk ik wel hebben.

Zutphen

Demare of Gaviria

GlennTour

Ik zit ook met Tullet of Kamnä in mijn hoofd.

Tullet:
+ teampunten en misschien wel de "verrassing" van komende Giro.
- Als Carapaz niet wint en geen etappe's wint heb je geen teampunten. Dienende rol voor de 3 "kopmannen" en krijgt waarschijnlijk niks vrijheid.

Kamnä:
+ goede vorm, zal wel de vrijheid krijgen om zijn ritten uit te kiezen, misschien de bergtrui.
- zo goed als geen teampunten, de gok van wanneer opstellen.

Lijkt me allebei een evengrote gok.

Zutphen

Gaviria of Consonni ?

Zutphen

Consonni of Demare ?

dvansteenis

Nizzolo

Joop ciclismo

Veel spelplezier iedereen!

mas22

Geen last minute stress, het team staat. Het aftellen is begonnen.

Koenblom16

Na een "mager" jaar vorig jaar (1 bronze beker) toch maar weer de strijdbijl opgegraven. Ik denk dat er door de Etna etappe een vroege schifting zal zijn naar de klassementsmannen. Daarom ook daar mijn focus op gelegd en een dikke smak geld hieraan uitgegeven. Sprinters een stuk lastiger, maar toch voor Cav gegaan. Die zal zich toch wel willen laten zien denk ik zo. Iedereen ieder geval veel succes!, maar ook weer niet teveel ;)

De Haai van Milheze

Laatste dag, altijd weer twijfels. Tijd om m'n Scorito wachtwoord weer 12x fout in te vullen, zodat m'n account tot minimaal 12.40 wordt gelockt :) Veel plezier allemaal!

Ketjap Manis

En dan rijdt Carapaz in de verkenning tegen een muur aan.. ;)

daandej

Nizzolo of carapaz opstellen vandaag laatste twijfel

puntenjager

'@Zutphen Gaviria & Demare

Jasperdewaal11

Poeh laatste twijfel is nog of ik Valverde erin moet fietsen.
Hoe harder die ouwe kannibaal roept dat iemand anders de kopman is hoe beter hij zelf rijd. Dus ben bang voor een hele sloot aan punten voor El Imbatido. Of zou de leeftijd dan toch..........

bakfiets

Ik heb nu zelfs 750k over. Dit zeer tegen mijn natuur in. Maar tevreden over mijn team. Laat het zo staan. S6 allemaal met de laatste keuzestress.

barceman

Mijn nummer 9 vandaag: Consonni of Gaviria?

madeinstars

Mijn last minute foute keus gaat zijn om Mollema er in te fietsen

Donnie D

750k over?? Ik heb er 250 over en kan al niet rustig blijven.

Iets in mij schreeuwt opeens om Ulissi in het team te nemen. Teampunten Almeida + Gaviria en kan zelf (vandaag) ook mooie uitslagen rijden.

Betekend wel dat ik of Valter, Covi of Arensman moet opofferen. Heb ook Theuns en Mareczko maar die heb ik nodig voor opvulling sprint.

Iemand die gouden tip voor me?

Rim Brakes

'@Jasperdewaal11 Valverde heb ik er gisterenavond nog ingefietst. Ik laat nooit meer topfitte legendes thuis omdat ze ons via de media wijs maken dat ze zich op de achtergrond houden. Voornamelijk WVA roept ook vaker dit soort dingen en rijgt dan de zeges aan elkaar. Valverde gaat knallen, 100%.

1 2 ... 82 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.