'@Donnie D
Herkenbaar, die naam hoor ik ook af en toe in m'n hoofd voorbij komen. Maar ik maak me wat zorgen om de vrijheid die hij krijgt verder in de Giro. Hoe vaak gaat hij echt aanvallen...
Valverde ook wel aan getwijfeld, maar de grote vraag is of hij ook in de bergritten echt flink in de punten gaat rijden. Vandaag mooie optie, maar wel een beetje duur voor alleen de punchetappes.
En Porte dan? Hij en Ulissi de grootste twijfels hier.
Ik denk ook dat Valverde dikke punten gaat scoren. Die gaat in zijn afscheidsjaar toch niet 3 weken aanklampen om 9e te worden in Italie. Volgens mij gaat hij lekker zijn ritjes uitkiezen en er dan vaak dichtbij zijn.
Laatste keuze is Arensman, Gall, Valter of Fortunato thuis laten. Heb ruimte voor 3 van de 4. Als ik Gall meeneem zal ik 250k overhouden.
heb nog een last minute twijfel, Yates + Gaviria of Bardet + Ewan, ik weet dat Ewan hem niet uitrijd, maar als die alle sprints 1 of 2 word die hij mee rijd dan is hij dat wel waard, en ik schat dat Bardet niet veel onder doet voor Yates.
Vraag is natuurlijk wie van deze 2 duo's samen de meeste punten gaan pakken ..
Na lang piekeren nog één last-minuteruil: Ewan en Lopez voor Cav en Landa. Wel met het heilige voornemen om hard voor Superman te juichen als hij het goed doet (heerlijke renner). En nu is het de kunst om er ook evht van af te blijven…
Dank voor de mooie bespiegelingen van de afgelopen weken en fijne Giro allemaal!
Ik kan nog twijfelen over mijn team tot de minuut voor de deadline, maar ik laat het zo staan. Demaré heeft de schifting gehaald, maar ik twijfel of hij in de eerste etappe bij mijn eerste 9 renners moet horen. Wielerflits ziet hem als outsider, maar ik schat de aankomst wat te zwaar voor hem in.
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Op deadlineday geniet ik echt veruit het meest van dit soort topics. Je kan gewoon realtime live voor je ogen een fiks aantal pouletjes de verdommenis in geholpen zien worden. Soms op basis van de meest vreemde random redenaties, maar vaak ook volledig zonder.
Genieten.
Hier nog steeds geen MVDP boys.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.