Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 83 ... 197 198
Jommelb

'@Donnie D
Herkenbaar, die naam hoor ik ook af en toe in m'n hoofd voorbij komen. Maar ik maak me wat zorgen om de vrijheid die hij krijgt verder in de Giro. Hoe vaak gaat hij echt aanvallen...
Valverde ook wel aan getwijfeld, maar de grote vraag is of hij ook in de bergritten echt flink in de punten gaat rijden. Vandaag mooie optie, maar wel een beetje duur voor alleen de punchetappes.
En Porte dan? Hij en Ulissi de grootste twijfels hier.

Kadare

Ik denk ook dat Valverde dikke punten gaat scoren. Die gaat in zijn afscheidsjaar toch niet 3 weken aanklampen om 9e te worden in Italie. Volgens mij gaat hij lekker zijn ritjes uitkiezen en er dan vaak dichtbij zijn.
Laatste keuze is Arensman, Gall, Valter of Fortunato thuis laten. Heb ruimte voor 3 van de 4. Als ik Gall meeneem zal ik 250k overhouden.

Donnie D

Thanks voor de tips @Ditwashet @Jommelb! Ik twijfel denk ik nog tot 12.29 om vervolgens mijn etappe selectie te vergeten (TIP!!!!)

Porte vind ik wat duur voor achter Carapaz plaatst te nemen. Ook rekening houdend dat het een notoire brokkenpiloot is.

MarvinG

Heb Arensman er heel lang in gehad, maar zou hem van die 4 toch laten afvallen. Prima tijdrit wel, maar verder vooral knechten voor Bardet. DSM wil volle bak voor AK met Bardet gaan.

Symen De boer

Cort of g.martin heb nu 7 ak mannen wat denken jullie

boucky

Zit met een laatste keuzestress

MVP + Nizzolo of Grmay + Cavendish

Heb minder vertrouwen in Nizzolo dan in Cav maar denk als ik MVP niet neem ik direct een achterstand oploop.
Wat denken jullie? Welke combo lijkt jullie de beste keuze?

Donnie D

'@boucky De prijzen worden aan het einde verdeeld, dus een vroege achterstand maakt niet uit.

Ik heb ze alle 4 in de ploeg zitten

Steec1971

.

Rob94

Ja verdomme, nu ga ik weer twijfelen over Valverde. En Arensman. Maar als ik die skip dan mis ik weer een tijdrijder. En inwisselen voor een pure tijdrijder lijkt me niet meer opleveren dan Arensman zal doen.

MarvinG

'@Rob94 Tratnik eventueel?

vevie

Lijkt mij ook dat Carapaz pas laat het roze pakt, maar Swift kan toch mee sprinten?

Lakie

Zijn er ook die meedoen aan de Gouden Giro?
Sorry voor de spam in deze Scorito discussie, maar geen idee hoe zelf een nieuw onderwerp aan te maken.

mrtheyoung

test

mas22

'@Donnie D:

Als je ook naar de teampunten kijkt zou ik in ieder geval niet Covi eruit halen voor Ulissi.

Donnie D

'@mas22

Had ik inderdaad ook in mijn achterhoofd, maar dan bespaar ik iig Arensman en Valter. Hoofd van Arensman ligt nu op het blok. Figuurlijk dan

vevie

Ik wou Arensman ook slachtofferen, maar dan heb je een tijdrijder minder voor etappe 2. Arensman is juist een van de klimmers die kan tijdrijden en laat de TT nou net oplopend eindigen. Thijmen (aparte naam) blijft erin.

Laatst gewijzigd
Behatzailea

Laatste wijziging. Valverde voor Bardet. Bam. En nu van af blijven...

mrtheyoung

heb nog een last minute twijfel, Yates + Gaviria of Bardet + Ewan, ik weet dat Ewan hem niet uitrijd, maar als die alle sprints 1 of 2 word die hij mee rijd dan is hij dat wel waard, en ik schat dat Bardet niet veel onder doet voor Yates.
Vraag is natuurlijk wie van deze 2 duo's samen de meeste punten gaan pakken ..

Ketjap Manis

Waar zie je DSM op kop deze Giro? Zijn genoeg andere teams die de verantwoordelijkheid gaan pakken. Misschien in de derde week als Bardet nog iets wil forceren. Arensman kan zo meeschuiven met de rest in bergetappes. Dus het hele knechten verhaal moet je wel in perspectief zien.

Arne Riis

Na lang piekeren nog één last-minuteruil: Ewan en Lopez voor Cav en Landa. Wel met het heilige voornemen om hard voor Superman te juichen als hij het goed doet (heerlijke renner). En nu is het de kunst om er ook evht van af te blijven…

Dank voor de mooie bespiegelingen van de afgelopen weken en fijne Giro allemaal!

Yuri2222

Ik kan nog twijfelen over mijn team tot de minuut voor de deadline, maar ik laat het zo staan. Demaré heeft de schifting gehaald, maar ik twijfel of hij in de eerste etappe bij mijn eerste 9 renners moet horen. Wielerflits ziet hem als outsider, maar ik schat de aankomst wat te zwaar voor hem in.

Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?

nasibal

Op deadlineday geniet ik echt veruit het meest van dit soort topics. Je kan gewoon realtime live voor je ogen een fiks aantal pouletjes de verdommenis in geholpen zien worden. Soms op basis van de meest vreemde random redenaties, maar vaak ook volledig zonder.

Genieten.

Hier nog steeds geen MVDP boys.

De Tourminator

Gisteren pas kunnen kijken wie er mee doen en naar parcours, favorieten en etappes. Het is wel nachtwerk geworden, maar ik denk een leuk ploegje bij elkaar geklikt te hebben...

Succes allemaal weer deze Giro.

Primavoormij

'@Yuri "Now, I don't know if we'll still be able to sprint. That's something else. But it's true that given the profile of the road book, we expected harder. It's still hard but it's not is not insurmountable. We did it on a bike, it's still rolling."

Chef83

Ook hier ligt arensman op t blokkie twijfel om hen in te ruilen voor fortunato

Arensman alles doen om bardet voorin te houden en mischien dan lossen .

Iemand de gouden tip ? Weet je wat ik ga gewoon voor die italiaan die de bergtrui pakt😁

1 2 ... 83 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.