Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 84 ... 197 198
Rsw85

Ewan wordt momenteel nog massaal gedumpt

Berend

Toch last-minute nog even Nizzolo er uit gefietst voor vandaag:

"Honestly, I think it's too hard for a sprinter," he added, referring to stage 1, which concludes with a 5.5km, 4.2 per cent hill in Visegrád. "For me at least. I don't know about the other ones.
Bron: https://www.cyclingnews.com/news/nizzolo-i-think-the-giro-ditalia-first-stage-is-too-hard-for-a-sprinter/

Mijn 10e man was Carapaz of Kelderman, ook weer twijfel maar nu kan iig een van hen er in ;)

SambaMike

Ewan geeft in een interview aan dat hij de Giro NIET uitrijdt.. is hij dan 4 miljoen waard...?

vevie

'@ketjap: daar verbaas ik me ook vaak over. Je hebt altijd AK-mannen die gewoon mee kunnen sluipen met de rest. Hun ‘knechten’ hoeven echt niet serieus aan het werk. DSM hoeft hier, en gaat hier, echt niet de koers dragen. Dat laten ze over aan de veel sterkere blokken van Ineos, UAE en Bahrein. Ik ga ervan uit dat ook Movistar, Astana, Bora en BikeExchange eerder aan het front zullen verschijnen dan DSM. Perfecte positie voor mannen als Bardet, Ciccone, Carthy, etc. Ook de klimmers van Bora zouden in principe de rest het werk kunnen laten opknappen en het dan opnemen tegen de kopmannen wanneer de knechten zijn opgerookt. Kijk naar een O’Connor vorig jaar Tour.

MarvinG

'@Chef83 Heb Arensman lang erin gehad, vooral met het oog op de TT. Maar verder vraag ik me af hoeveel vrijheid hij gaat krijgen. Volgens mij waren ze best wel stellig dat hij voor Bardet rijdt. Nu heb ik de TT opgevangen met Tratnik, die ook kan profiteren van een goede Landa of Bilbao qua teampunten.

Toch knaagt het wel, heb nu 6 mannen van 750k maar dus geen Arensman...

arjenzvob

'@nasibal Zo eens met wat je zegt. En het lijkt wel of alles wat in de afgelopen 88 pagina's gezegd is vandaag vergeten wordt. Prima argumentatie van allerlei mensen om bepaalde renners te nemen. Ik snap dat niet iedereen het allemaal gelezen heeft, maar ik zie hier ook mensen die constant actief waren en nu hun team toch nog gaan omgooien. Ik heb in de loop der jaren geleerd. GEEN LAST-MINUTE wijzigingen, tenzij iemand in de verkenning tegen een muurtje rijdt....

Dat gezegd hebbende, weet iemand of er zwembaden in tuinen staan langs de tijdrit morgen? Altijd een factor om rekening mee te houden.

Ketjap Manis

'@Vevie Precies. En Arensman probeert zo lang mogelijk bij Bardet te blijven om hem evt te helpen met een wiel, bidon etc. Die laat zich echt niet met opzet lossen.

@Nasibal Geen Matje, ik vind het erg stoer. Benieuwd hoe je dit gaat opvangen.

KLoVeN

Fortunato gaat voor ritwinst en AK. Te lezen op Sporza.

Goldfish

Nog een laatste plek in mijn team over voor 750K. Twijfel nog tussen Tratnik of Affini. Affini lijkt mij beter voor in de tijdritten en zou daar ook teampunten voor Dumoulin of Foss kunnen krijgen, maar buiten daar weinig kans op punten. Tratnik verwacht ik iets minder van in de tijdritten, maar die kan wel nog goed in de aanval rijden, plus dat hij een goed voorjaar heeft gehad. Iemand die mij kan helpen in mijn keuze?

Tijn Hoffman

'@arjenzvob
Nee maar wel tuinen in zwembaden

Karperdrol

'@goldfish
Je krijgt geen teampunten bij een tijdrit..

nasibal

Heb Arensman lang erin gehad, vooral met het oog op de TT. Maar verder vraag ik me af hoeveel vrijheid hij gaat krijgen

"He Thymen, je fietst lekker mee met de boys hoor, maar denk er aan he. Je bent knecht, alles op Bardet, fuck vrijheid, op 10 km van de meet verwachten we dat je in de remmen knijpt, capiche?"

Primavoormij

Voor iedereen die zegt dat je geen last minute wijzigingen moet doen: 2 jaar geleden klikte ik vlak voor de Giro deadline Hindley er voor het eerst in ;)

Man fiets

'@arjenzvob Geen zwembad, geen allez opi-omi en geen paaltjes deze keer. Wel oppassen voor Bardet als die weer niet vooruitkomt in de tijdrit!

twente4ever

Zal toch iets Twents zijn dan. Ik ga het ook zonder MvdP proberen...

Man fiets

'@Doe maar Renaat Dat durf je vast geen tweede keer :p

La Primavera

Op deadlineday geniet ik echt veruit het meest van dit soort topics. Je kan gewoon realtime live voor je ogen een fiks aantal pouletjes de verdommenis in geholpen zien worden. Soms op basis van de meest vreemde random redenaties, maar vaak ook volledig zonder.

Genieten.

@nasibal Die nemen deadline day veel Tuletterlijk, als ze niet op zitten Tuletten hebben ze zo Tulett in hun team.

Behatzailea

Hahaha. (Het is capisce trouwens)

nasibal

Voor iedereen die zegt dat je geen last minute wijzigingen moet doen: 2 jaar geleden klikte ik vlak voor de Giro deadline Hindley er voor het eerst in

Dat zegt mij vooral dat in de weken voorafgaand je duidelijk last had van een black-out ;)

@La Primavera
Leuk, maar hoe denk je eigenlijk over Tullet?

Laatst gewijzigd
Primavoormij

'@nasibal zou heel goed kunnen, volgens mij ben ik niet boven de 60% uitgekomen die Giro. Had Almeida ook niet in mijn team :S

pirazzi

De historie van team Sky / Ineos is er 1 van veel pechgevallen tijdens de Giro, bijvoorbeeld Wiggins, Sivakov, G. Thomas.
Dus het is wijselijk om 4 renners van Ineos te selecteren, dan heb je een reserve kopman voor het geval Carapaz pech krijgt of ziek wordt. In aanmerking komen Porte, Sivakov en Tulett (of Castroviejo).

Laatst gewijzigd
SambaMike

Ik zit met smart te wachten op teams die gedeeld worden nog vóór de deadline zodat mensen nog in paniek hun eigen teams gaan aanpassen

La Primavera

'@nasibal Die was in 2008 OTL in de East Midlands International Cicle Classic.

https://www.procyclingstats.com/rider/allister-tullet

Daan Brakenhoff

Démare spreekt trouwens wel over kansen vandaag, waar Nizzolo dat niet doet. En Ewan vindt het lastig… Zal mij benieuwen. 1 ding is zeker, de eerste bankpunten worden hoogstwaarschijnlijk vandaag alweer behaald. Nog ff puzzelen allemaal ;) (doe dat nou niet jongens! ). Hier overigens 3 Trek renners op 1 of andere manier, misschien ook maar last minute rationale keuzes eruit gooien voor impulsieve gedachtegangen.

BobW

Klein vraagje voor een ander (vergelijkbaar) spel:

Bardet of Lopez? Ik neig naar Bardet.
Cavendish, Nizzolo of Demare? Ik neig naar Cavendish, die andere twee eventueel voor de puntentrui.

En dan nog:
1) Ewan + Gaviria + Cort
2) Ewan/Gaviria + Demare/Nizzolo + Gall

Iemand nog last minute advies? :)

1 2 ... 84 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.