Helemaal mee eens; sport is passie en emotie!
Als je Yates een drol vindt laat je m gewoon thuis. Als jouw lievelingsdier een Panda is neem je Landa, want dat rijmt. En als je toevallig afgelopen vakantie op safari bent geweest plemp je je team vol Afrikanen, zijn er tegenwoordig best een paar die lekker kunnen meepeddelen!
Ik ben er iig klaar voor!
Statements/predictions:
- kamna en nibali pakken allebei 1 etappe
- dumoulin gaat iedereen verassen
- Mathieu pakt de 1ste en de 2de etappe
- Almeida wint deze giro
- carapaz word een flop en porte word kopman
- tullet zit niet op tuletten en tyft over een stoeprandje
- Landa haalt de eindstreep niet
Zo, ik maak hier een screenshot van, feliciteer me maar over 3 weken!
Als Tom iedereen moet gaan verassen, dan moet er wel iets heeel bijzonders gebeuren. Sommigen zien hem winnen, dus dat magh ie dan al niet doen. Verder alles tussen winnen en na dag 1 afstappen kan ie al niet doen. Ik denk dat iedereen heel veel verschillende dingen van hem verwacht. Misschien spreekt ie na 3 dagen ineens vloeiend Kantonees terwijl ie pannenkoeken bakt in de team bus van Drone Hopper, dan verrast ie iedereen.
Dat gezegd hebbende valt dat nu ook af. Ik vind het een gewaagde voorspelling @Tijn
Speel niet mee bij scorito, maar lees altijd met veel plezier alle bijdragen in dit forum.
Mijn voorspelling voor dag 1: Vd Poel, dag 2: Dumoulin en dag 3: Ewan.
Eindklassement: 1 Carapaz 2 Carthy en 3 MAL
De verrassingen zijn Tesfatsion, Valter en Cepeda.
Daarnaast pakt Valverde ook nog 2 etappes.
De tegenvallers zijn Yates, Nizzolo en Cavendish.
Iedereen veel succes met hun poultjes en hopelijk zien we vandaag om mooie strijd om de 1e roze trui van deze editie 2022
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.