Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 96 ... 197 198
Edd1e

Kamna zou 20e kunnen worden, maar grotere kans dat hij laat lopen om meer tijd te pakken.
MAL start net zoals in de Tour vorig jaar, die kunnen we al afschrijven...

Zadelpen

Holy shit! Dat team Zadelpen lijkt wel gekickstart. Wat een heerlijke ouverture.

Weeldig!

Timvideo

Ik denk dat ik voor morgen itt Arjen morgen MAL in mijn team laat staan en juist Carapatser laat banken om Girmay een kansje te geven. Goed mogelijk dat Girmay niet zo hard gaat morgen, maar ik denk dat hij wel het talent heeft om als een MvdP hard aan te zetten en wellicht top 20 te kunnen fietsen. Zelfs als dat niet gebeurt zal hij denk ik nog wel een paar truipunten overhouden.

En als Carapaz morgen top 10 fietst mogen jullie mij allemaal voor Bamiblok uitmaken.

Thomberg

Naar mijn mening zijn van de drie renners Yates, MAL en Bardet de eerste twee de meest logische om vandaag op te stellen maar Bardet kan hier ook zomaar 15-20 worden en MAL 21. Moeilijk te zeggen dus.

Carapaz staat er bij mij zeker in. Ineos en tijdrijden altijd goede combi, maar hij is ook erg goed in vorm gezien zijn uitslag gisteren. Die kan hier zo 6de worden vandaag. Ik gok hem op plaats 11.

Tratnik wel jammer hoor. Heb hem niet in m’n team maar zag hem vandaag wel als dark horse voor de winst! Wat een voorjaar

Antonini

Bardet gaat top10 rijden deze ITT, ik voel het gewoon

Bode80

'@WCEendt

Dat zou een verrassing zijn. Ik zie Skjelmose eerder rond plek 20 eindigen.

KissMyAce2.0

Ik voel dat niet gewoon

Behatzailea

Van tevoren waren de renners voor de ITT duidelijk, maar nu twijfel ik tussen Lopez, Kämna en Carapaz... Maar de kans is groot dat ze allemaal tussen plek 14 en 17 eindigen 😅

Mindless

'@Behatzailea, de kans is juist best klein dat Lopez, Kämna en Carapaz allemaal tussen plek 14 en 17 eindigen. Dan vullen 3 renners 2 plekken.

Morgen worden geen bergpunten uitgedeeld, toch? Girmay maar opstellen voor 12 zekere punten.

Masterw

Ulissi kan ook nog wel eens goed voor de dag gaan komen

Behatzailea

'@Mindless, ik telde plek 14 en 17 mee.

user26790

Team Cyclekiller komt vandaag met:
van der Poel (A) - Almeida = Dumoulin = Kelderman - Foss - Arensman - Carapaz - Bilbao - Cort

-Wielerfan

Een toch nog wel behoorlijk stukje Kasseien in de tijdrit vandaag. Gunstig voor een Vd poel of Dumoulin.
Renners als bij. Carapaz zie ik hier meer moeite mee hebben.

Daarom toch maar Mareczko erin en Carapaz eruit.

Jasperdewaal11

Teampje vandaag:

Dumoulin (c)
Foss
MvdP
Almeida
Yates
Carapaz
MAL
Girmay
Skjelmose

Andiamo!

Thomberg

'-Wielerfan ik zie Mareczko hier geen top 20 rijden…

Grinta Geurt

Team vandaag

Dumoulin
Vd Poel
Affini
Sobrero
Almeida

Carapaz
Yates
Bilbao
Arendsman
Girmay
Mareczko
Bardet

Ow dat zijn er 3 te veel..
Wie gaan we op het bankje zetten?

Grinta Geurt

'@Thomberg als vd Poel wint levert Mareczko 32punt op..

arjenzvob

Vertel Geurt, hoe kom je aan 32 punten? ;)

Ted de la course

40 punten, je vergeet de 8 teampunten voor de tijdrittrui

Thuisinga

mooi

De bavariaan

50 zelfs, mvdp heeft aangegeven vandaag de Hongaarse kampioenstrui ook te pakken.

Grinta Geurt

Och mensen nou heb ik me toch een optelfout gemaakt.
Maar 30 is wel haalbaar.
Teampunten na etappe:
10 als vd Poel wint
8 als vd Poel roze houdt
6 vd Poel paars
6 vd Poel berg
30totaal
Das 2 minder dus, excuses!

KissMyAce2.0

Geurt maakt geen beste beurt

KissMyAce2.0

Neem trouwens aan dat de snelste op het slotklimmetje de bergtrui overneemt. Dat gaat MVP niet zijn

Donnie D

Je moet ook meerekenen dat van der Poel een fietswissel doet, dat zijn 4 extra punten en dus 8 extra teampunten

Mocht die geen helm op hebben zijn dat wel 7 strafpunten, maar dat weet je nooit van te voren

1 2 ... 96 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.