Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 98 ... 197 198
Ric

To tratnik or not to tratnik

DKrikk

Etappe 4 is na de rustdag. Zo vroeg hoeft hij niet beginnen met sparen lijkt mij

Tijn Hoffman

Daarnaast moet MAL wel als die een goed AK wil rijden. Daarentegen is het vandaag wel een heel technisch parcour.. De vraag is of MAL dan op z'n fiets wil blijven zitten.

Thomberg

Ik zou Bilbao ook niet opstellen vandaag trouwens…

Kleine kans dat hij in de punten rijdt en aangezien je renners maar 3 keer mag opstellen dat ze geen punten pakken loop je anders toch het risico dat je hem kwijt raakt. Aan de andere kant kan je wel teampunten pakken als Landa vandaag wint.

Tijn Hoffman

'@DKrikk
Klopt, maar hij moet toch genoeg tijd hebben verloren om in de vlucht mee te kunnen/mogen

Symen De boer

Caleb Ewan ook ernstige blessure opgelopen bij zijn val weet iemand dit?

bakfiets

Iknstel tratnik ook ook op. Hij is iig aan het verkennen. En hij moet toch met zijn benen trappen en niet zijn pols:-)

Jan Janssens

Twijfel hier ook wel over kamna. Heeft potentie voor rond de 13de plek maar zal inderdaad in het groepje "laat die maar rijden staat toch op 5 min" willen komen voor Etna. Al heeft hij daar morgen ook wel tijd voor. Misschien wil ie wel eens knallen op dat bergje voor de bollen kan ook? Het is hem of Girmay voor de 8 a 10 ptn.. MAL en Bardet gaan mee. Zijn toch verbeterd in tt en met dat klimmetje erbij..

Primavoormij

'@Symen de Boer nee viel mee zie Lotto Soudal Twitter

Geoffrey1420

Als landa vandaag wint haha

Ric

Het filmpje op Twitter over het verkennen van de tijdrit van tratnik ziet er niet veel belovend uit.

Mr. Burns

Hierbij het linkje naar die verkenning van Tratnik, ziet er niet lekker uit nee.

Wellens Nietens

Oke jullie hebben me overtuigd van Girmay, die zekere punten zijn wel lekker natuurlijk. Met frisse tegenzin MAL eruit dan maar.

Bozenik

Tratnik toch maar opgesteld. Verwacht er niet veel van, maar het alternatief is Kamna die het dan later in de Giro mag gaan laten zien. Ik teken voor het scenario van @Arjenzvob dat hij roze pakt op de Etna. Leuke renner sowieso en gezien zijn mentale problemen zou het hem extra gegund zijn.

Overigens nog bedankt voor alle voorpret in dit forum! Als ik me er een keer in wilde mengen waren jullie, zoals wel vaker, alweer 10 pagina's verder. Doel deze Giro is om de top van de wielerindex te halen, maar gisteren was met 258 punten een vrij matig begin.

Tijn Hoffman

Ik heb Bardet er niet in staan. Was altijd een belabberde tijrijder dacht ik. Overigens ook gwn geen plek voor

Bozenik

Ah dat filmpje ziet er niet best uit inderdaad. Toch Kamna maar dan :D

Tijmen 257

'@ thombeg van die regel heb ik nog nooit gehoord
3keer opstellen met geen punten is renner kwijt

mms

Moet ik voor m’n laatste plek Ulissi of Mollema kiezen?

Jeffrey81

Die "drie keer opstellen" regel zou wel mooi zijn. Dan ga je een stuk beter analyseren per etappe voorafgaand aan de ronde, haha

@Michiel: waar twijfel je over tussen die twee?

user26790

Je geld zetten op Girmay is echt een gok!. Vergelijkingsmateriaal is er niet. Hij zal het in deze giro moeten bewijzen. Gisteren was de sprint tegen MvdP een degelijk ijkpunt. Cum laude geslaagd voor de sprint, zou ik zeggen. Maar vandaag is het een andere discipline. Is hij beter dan een Cort, Carapaz of renners van dit kaliber. We gaan het zien. Ik neem het 'nog' niet en kies voor Cort.

Thomberg

'@Tijmen, was een grap :-) gelukkig geen echte regel!

nasibal

'@Cyclekiller

Ik zou zeker geen puntenpakker op de bank laten voor Girmay idd, maar er zullen weinig teams zijn die voor vandaag 9 renners hebben met een goede(!) kans op top 15.

Jommelb

Voor mij is het Bardet of Girmay. Verwacht Bardet niet echt top 15 eigenlijk. Kämna verwacht ik al helemaal niet.

Gladiool

Vooral dat laatste is waar ik mee zit.

Momenteel:
Dumoulin (C)
Almeida
Arensman
Cort
Porte
Carapaz
Van der Poel
Ulissi
Mareczko

Ik kan wel Yates, MAL, Pozzo of Girmay erin fietsen, maar zeker die eerste 2 kunnen random top 5 rijden maar ook 40e worden.

Sjas Patatje

Moet je jezelf "sparen" als je een tijdrit hebt van nog geen 10km? Ik stel KÄMNA gewoon op. Laat hij het lopen, dan heb ik pech.

1 2 ... 98 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.