Ik zou Bilbao ook niet opstellen vandaag trouwens…
Kleine kans dat hij in de punten rijdt en aangezien je renners maar 3 keer mag opstellen dat ze geen punten pakken loop je anders toch het risico dat je hem kwijt raakt. Aan de andere kant kan je wel teampunten pakken als Landa vandaag wint.
Twijfel hier ook wel over kamna. Heeft potentie voor rond de 13de plek maar zal inderdaad in het groepje "laat die maar rijden staat toch op 5 min" willen komen voor Etna. Al heeft hij daar morgen ook wel tijd voor. Misschien wil ie wel eens knallen op dat bergje voor de bollen kan ook? Het is hem of Girmay voor de 8 a 10 ptn.. MAL en Bardet gaan mee. Zijn toch verbeterd in tt en met dat klimmetje erbij..
Tratnik toch maar opgesteld. Verwacht er niet veel van, maar het alternatief is Kamna die het dan later in de Giro mag gaan laten zien. Ik teken voor het scenario van @Arjenzvob dat hij roze pakt op de Etna. Leuke renner sowieso en gezien zijn mentale problemen zou het hem extra gegund zijn.
Overigens nog bedankt voor alle voorpret in dit forum! Als ik me er een keer in wilde mengen waren jullie, zoals wel vaker, alweer 10 pagina's verder. Doel deze Giro is om de top van de wielerindex te halen, maar gisteren was met 258 punten een vrij matig begin.
Je geld zetten op Girmay is echt een gok!. Vergelijkingsmateriaal is er niet. Hij zal het in deze giro moeten bewijzen. Gisteren was de sprint tegen MvdP een degelijk ijkpunt. Cum laude geslaagd voor de sprint, zou ik zeggen. Maar vandaag is het een andere discipline. Is hij beter dan een Cort, Carapaz of renners van dit kaliber. We gaan het zien. Ik neem het 'nog' niet en kies voor Cort.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.