Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 102 ... 196 197
Barrygoal

'@Melkboer ik heb hem er lange tijd instaan, ook voor etappe 5. maar geen idee of hij bij Gaudu moet blijven of niet.

RvhC74

Wat vinden jullie van verdeling, 7 klass, 2 klim, 2 tijd, 6 sprint en 3 aanval???

Wijon

'@symen en anderen, Trentin is geen kopzorg meer! Trentin covid

Antonini

Bye Bye Trentin...

Insert: "Jammer hier zouden veel mensen zijn ingetrapt"

madeinstars

Hirschi wel een stuk interessanter dan Trentin.

niek-vdv

Küng en Pinot net na Zwitserland Covid gehad, maar wel fit genoeg om weer te starten. Betekent wel dat de kans klein is dat ze er met Covid uitmoeten.

Zonderman

/

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Kung gaat sws me ploeg in, covid gehad ofnie ;)

John Berger

Hirschi vervangt Trentin (corona). Oud nieuws zie ik al.

Laatst gewijzigd
Thomberg

Waarom ging Hirschi in eerste instantie eigenlijk niet mee?

Boasson en Hagen

Omdat ze dan met 9 zouden starten en dat mag niet.

Poule d'Or

Ik neig er naar om iedereen er in te klikken die net Covid gehad heeft, misschien zijn dat wel degenen die Parijs halen.

Matthews gaat trouwens niet voor groen (zie IDL) en vlakke sprints zijn volledig voor Dylan.

Laatst gewijzigd
Melkboer

Bij mij staat hij (Küng) er ook nog in. Een zekerheidje voor de twee tijdritten en voor de kasseien. Dit jaar lijkt hij toch enorm in vorm te zijn en ook mee te kunnen in de wat (lichtere) punchy en heuveletappes.

Normaal gesproken zou ik hem er zeker in klikken voor € 1.000.000,- gezien het aantal punten hij kan en gaat halen. Alleen voor deze zelfde etappes heb ik bijv. Van Aert al als captain. Daarnaast is het budget zo torenhoog dat ik iedereen er in wil en kan klikken (denk aan sprinters en klassementsmannen).

Ik zie op de een of andere manier geen rasaanvaller in Küng, die ik wel in Mohoric zie. Als aanvallers heb ik nu Kämna (kan ook beetje tijdrijden maar heb vele betere in mijn team, is wel een meester in de vluchtetappes in de echte bergetappes), Bettiol (kan tijdrijden en heuvelsprints aan) en Fuglsang (manusje van alles, maar kan ook zomaar niks worden). Dit voelt als weinig echte aanvallers. Mocht Lutsenko snel zijn klassementsambities in rook op zien gaan kan ik hem ook nog onder de aanvallers scharen, maar ook dan kan het niks worden.

Laatst gewijzigd
Klaas Dijkhoff

Mijn team nu:
Pogi
Rog
Vin
O connor
Vlasov
Mcnulty
Pinot
Storer
Kung
Bissegger
WVA
Jakobsen
Philipsen
Sagan
Kristof
Pedersen
MVDP
Mohoric
Guerreiro
Leknessund
Iemand nog tips ? Of wijzigingen die ik kan doorvoeren?

EL

Jahor was ik er eindelijk uit door toch Matthews te kiezen, gaat hij niet voor groen. Pedersen heb ik al en Kristoff kan ik niet betalen. Terug naar de tekentafel.

Thomberg

'@Hardloper, eerste die ik hoor zeggen dat je iets niet kan betalen. Ik heb de hele tijd al een miljoen "over"

Boasson en Hagen

Camperinterview met Groeneweg stemt me wel positief. Dauphiné gereden om hardheid op te doen en de klimmen beter te kunnen verteren. En in Slovenië nog een overwinning gepakt om het moraal te boosten. Hij wil graag uitrijden, team staat volledig in zijn dienst. Schat hem niet lager in dan Ewan of Philipsen.

EL

'@Thomberg, ja maar je zou mijn team moeten zien. Niet normaal zo sterk. Had zelfs ruimte over om ook Mas mee te nemen, nou dan weet je het wel he.

P.s. ik ken iemand die gokt op het vallen of wanpresteren van Pogi, die heeft pas veel te besteden ;)

Symen De boer

'@klaas dijkhof ga je het met 5 klassement mannen proberen succes ik zou daar nog wat aan sleutelen als ik jouw was

Symen De boer

Nog 1 plek te vergeven en 1.250.000 over
Welke aanvaller/klimmer
Mohoric
Ciccone
Mollema
Woods
Cattaneo
Lutsenko
Barguil

Of toch 1 uit de 750k klasse?

Kamna(zit al in mijn team

Poule d'Or

Tja gokken is misschien een groot woord voor het weglaten van Pogacar, kans op Covid is groot straks. Hoe verplaatsen de ploegen zich van Denemarken naar Frankrijk met de bus of vliegtuig? Met een beetje pech gaat het halve peleton naar huis op de 2e rustdag.

oli4g

Valt me op dat op Mäder na alle ploegen hun besmette renners gewoon meepakken naar de tour. Lijkt me inderdaad dat ploegen wel goed kunnen inschatten of hun renners fit genoeg zijn voor de tour - en de recente besmettingen in Zwitserland net een voordeel kunnen opleveren.

Barrygoal

Snap dat verplicht testen ook niet. zo worden er vele renners naar huis gestuurd zonder klachten.,

MightySosa

Heb mijn team zo goed als compleet. Zijn twee keuzes die ik moet maken. Welke 750k renner neem ik mee (want wil niet met geld overblijven) en wie van 3 miljoen neem ik mee.

De 750k groep is enorm en van elke renner kan je genieten. Heb nu een shortlist van Meintjes, Poppel, Schach, Konrad, Kron, en Betty. Vooral ben ik gecharmeerd van Schachmann, alleen had ergens gelezen dat hij niet topfit was. Weet iemand daar toevallig meer over? Van Poppel is meer een chauvinistische keuze en verwacht ik in dit veld niet super veel van.

De 3 miljoen renners gaat om Yates, Thomas en Haig. Ik denk dat Thomas er (zoals hier velen denken) de eerste week goed doorkomt en ik zie hem daarna er wel bijblijven plakken. Haig verwacht ik dat hij het hoogste plafond heeft van de drie, maar ik kan hem niet zo goed inschatten waar hij in de dag uitslagen zal komen. Kan top 5 zijn, maar ook bottom vijf (van de 20 plekken). Yates is Yates en verwacht dat hij er ergens wel doorheen zakt, ook al is het zwaarste in de tweede week en blijft hij er nu wel beter bij de les. Wie van de drie verwachten jullie dat er boven komt drijven?

Of wordt het toch stiekem Bardet die laat zien nog in goede doen te zijn?

Titivoeckler

Weet iemand wat de stalorders van Bora zijn? Felix, kamna en schachmann wel interessante opties, maar ik twijfel of die de vrijheid krijgen om te gaan en staan waar ze willen.

1 2 ... 102 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.