'@aberastuuurriii, ik blijf vaak weg van renners die 2 grote rondes achter elkaar rijden. Denk dat Ciccone echt wel punten kan opleveren, maar dan zul je moeten “gokken” in welke etappe hij ten aanval gaat. Ik ga dan liever voor een renner die zich volledig heeft gefocust op de tour, zoals Storer of Guerrero.
Maar dit is mijn persoonlijke mening/speelwijze, misschien bewijst Ciccone me ongelijk ;)
Ik twijfel tussen,
jakobsen en een 0,5 mil renner
of
Sagan + Pederden.
Jakobsen op papier misschien de snelste sprinter, maar met de andere snelle mannen in het peloton vraag ik mij of hij de verwachtingen wel waar kan maken. Sprinten in de tour is toch ff iets harder en denk dat Groenewegen nog steeds in zijn hoofd zit. ik elk interview komt hij met Groenewegen aan.
Sagan sluwe ouwe vos die voor groen wilt gaan, sprint altijd mee en gaat ook mee in een vlucht.
Pedersen omdat hij in het weekend thuis rijdt en ook meer ervaring heeft met sprintetappes in de tour, of zou misschien Stuyven het een paar keer mogen proberen.
Tevens kies ik toch voor 8 sprinters juist omdat er weinig vlakke sprintetappes zijn. velen kiezen daarom maar voor een paar sprinters. Ik denk dat je hier al een flink verschil kan maken, plus 5 a 6 ak. renners, 3 tijdrijders pur sang en aanvallers.
Graag jullie reactie
Ciccone, Mollema, Kamna; allemaal lood om oud ijzer. Al zal Kamna wellicht wat minder vrijheid genieten. Maar zeg nooit nooit.
Ikzelf zit nog met een laatste dilemma; Vlasov + Cattaneo of Haig en Teuns. Heb lang het laatste duo in mijn team gehad, maar neig nu naar het eerste. Verwacht Vlasov wat stabieler als klassementsman, schijnt helemaal fit te zijn, en heeft zich al herhaaldelijk bewezen. Een Cattaneo zou ik meer als aanvaller/heuvelrenner beschouwen (ben wel benieuwd naar meningen hierover) dan een echte klassementsrenner zoals Scorito hem omschrijft. Dat, in combinatie met zijn tijdrijderskwaliteiten maken Cattaneo ook wel interessant.
Teuns is meer een aanvaller voor de bergritten, maar daar heb ik er al meer van, vandaar ook dat ik overweeg om nog een extra aanvaller voor de heuvels te kiezen.
Bissegger, asgreen of kung, een van de driekan ik kwijt. Nou vooruit of cattaneo.
Ik wil met ze scoren in de tijdritten liefst ook in kasseirit, en overgangsritten. Kung stond aardig vast,maar covidgehad en oppas gaudu lees ik net. Asgreen blessure gehad, maar hoe serieus? En wellicht opvulpunten groen. Bisseger ook ziek geweest, bahbah. Cattaneo geen kasseitjes, wel meer klimmen. Wie kiestvoor me?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.