Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 104 ... 196 197
HarryBarry

Wat denken jullie van Pidcock? Goedkoop alternatief t.o.v. Van der Poel die zelf ook nog kan gaan sprinten en wellicht wat teampunten / jongerenklassement pakt?

Aberastuuurrriii

Van Pidcock weet je nooit wat je kan verwachten. Wil je gokken en budget besparen kan je hem nemen. Aangezien budget besparen nu niet echt nodig is zou ik altijd MVDP pakken

niek-vdv

Marc Madiot mag wel een transfer naar Movistar maken wat mij betreft, die matchen wel qua tactiek. Met zo'n selectie alles op Gaudu zetten...

Aberastuuurrriii

Iemand overtuigd van Ciccone? Zie hem weinig voorbij komen, maar op het eind van de Giro vond ik hem best sterk en in een aanvallers rol vind ik hem sowieso beter dan klassement. 1 miljoen lijkt me toch een koopje

michelb6

Ik heb Ciccone, maar zit op de schopstoel. Er zijn zoveel alternatieven.

Yuri2222

'@aberastuuurriii, ik blijf vaak weg van renners die 2 grote rondes achter elkaar rijden. Denk dat Ciccone echt wel punten kan opleveren, maar dan zul je moeten “gokken” in welke etappe hij ten aanval gaat. Ik ga dan liever voor een renner die zich volledig heeft gefocust op de tour, zoals Storer of Guerrero.

Maar dit is mijn persoonlijke mening/speelwijze, misschien bewijst Ciccone me ongelijk ;)

Ketjap Manis

Thomas zegt dat hij knecht is. Het vervelende is dat je nooit weet of een wielrenner de waarheid spreekt. Ga wel twijfelen nu..

Geoffrey1420

'@FRIKANDE. persoonlijk denk ik dat schachmann meeste kans maakt op ritwinnaar. Wss in een overgangs etappe.

alro

Ik twijfel tussen,

jakobsen en een 0,5 mil renner

of

Sagan + Pederden.

Jakobsen op papier misschien de snelste sprinter, maar met de andere snelle mannen in het peloton vraag ik mij of hij de verwachtingen wel waar kan maken. Sprinten in de tour is toch ff iets harder en denk dat Groenewegen nog steeds in zijn hoofd zit. ik elk interview komt hij met Groenewegen aan.

Sagan sluwe ouwe vos die voor groen wilt gaan, sprint altijd mee en gaat ook mee in een vlucht.
Pedersen omdat hij in het weekend thuis rijdt en ook meer ervaring heeft met sprintetappes in de tour, of zou misschien Stuyven het een paar keer mogen proberen.

Tevens kies ik toch voor 8 sprinters juist omdat er weinig vlakke sprintetappes zijn. velen kiezen daarom maar voor een paar sprinters. Ik denk dat je hier al een flink verschil kan maken, plus 5 a 6 ak. renners, 3 tijdrijders pur sang en aanvallers.

Graag jullie reactie

Valvuillerdemoz

Speltip # 12: Neem altijd de sprinter van Quick Step mee.

Poule d'Or

Jakobsen + Pedersen en gooi een tijdrijder er uit

sprintgeit

'@ketjap,

Na week 1 heeft hij waarschijnlijk 2 minuten te pakken op Yates. Kijken wie dan de knecht is 😁

oborobo

Zit ploegenpresentatie tekijken,wie is dat in rood/wit/blauw die helemaal achteraan rijd bij opkomst Astana?
Ging niet op podium overigens.

SambaMike

Ciccone, Mollema, Kamna; allemaal lood om oud ijzer. Al zal Kamna wellicht wat minder vrijheid genieten. Maar zeg nooit nooit.

Ikzelf zit nog met een laatste dilemma; Vlasov + Cattaneo of Haig en Teuns. Heb lang het laatste duo in mijn team gehad, maar neig nu naar het eerste. Verwacht Vlasov wat stabieler als klassementsman, schijnt helemaal fit te zijn, en heeft zich al herhaaldelijk bewezen. Een Cattaneo zou ik meer als aanvaller/heuvelrenner beschouwen (ben wel benieuwd naar meningen hierover) dan een echte klassementsrenner zoals Scorito hem omschrijft. Dat, in combinatie met zijn tijdrijderskwaliteiten maken Cattaneo ook wel interessant.

Teuns is meer een aanvaller voor de bergritten, maar daar heb ik er al meer van, vandaar ook dat ik overweeg om nog een extra aanvaller voor de heuvels te kiezen.

Ketjap Manis

'@sprintgeit Denk ik ook!

puntenjager

'@Valvuillerdemoz en al helemaal als Moorkop mee doet!

Valvuillerdemoz

'@Kyvit: jaa, dat ook nog: speltip # 12a.

@harderijder: hoezo zit jij dan op de schopstoel, eigenlijk?

Laatst gewijzigd
Thomberg

Het nadeel van Jakobsen is dat hij etappe 4 de finale niet overleeft en ik denk Groenewegen ook niet. Ewan wel zegt m’n gevoel. Dat is dus een extra etappe in de punten wat l oplevert.

Ineens ga ik voor 2 ISN renners trouwens dus luister vooral niet naar mij

Punchbox

Iemand nog iets zinnigs te zeggen over de keuze tussen Sagan of Kristoff?

Matsoe

'@Punchbox, niet veel zinnigs, maar ik kies Kristoff

GoldenWallie

Gewoon allebei :)

JBT

'@oborobo: Kevin Geniets schat ik zo? Volgens mij is hij kampioen van LUX. Vandaar het rood, wit, (licht) blauwe shirt.

JBT

'@oborobo: Nevermind, lees nu je post pas goed. Astana is de ploeg en niet FDJ. Vergeet m’n post dus maar 😉

Punchbox

'@Matsoe, Kristoff lijkt me wel de veiligere keuze maar ik denk dat Sagan potentieel meer punten kan gaan pakken of flink tegen kan vallen, beetje alles of niks dus.

@GoldenWallie, ik heb al een hoop moeite om een van de twee er nog in te krijgen, laat staan 2 ;)

zomaareens

Bissegger, asgreen of kung, een van de driekan ik kwijt. Nou vooruit of cattaneo.

Ik wil met ze scoren in de tijdritten liefst ook in kasseirit, en overgangsritten. Kung stond aardig vast,maar covidgehad en oppas gaudu lees ik net. Asgreen blessure gehad, maar hoe serieus? En wellicht opvulpunten groen. Bisseger ook ziek geweest, bahbah. Cattaneo geen kasseitjes, wel meer klimmen. Wie kiestvoor me?

1 2 ... 104 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.