Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 111 ... 196 197
Mollemaler11

Mening gezocht voor laatste plekjes in m’n ploeg:
Sagan+Caruso of Philipsen+Cattaneo

En tot slot Fuglsang of V Poppel (beiden weinig geld maar wie weet sprokkelen ze nog wat puntjes…)

Dank!!!

Antonini

Ja die kam na de Giro weer een prestatie van formaat neerzetten!

Squender

'@Thombeg ben gecharmeerd van die kerel. Weet niet of hij wellicht ook in dienst van Vlasov moet rijden? Anders gaat hij opzeker z'n momenten uitkiezen gok ik.

MightySosa

Kamna kan net zoals in de Giro rijden. Zowel super aanvallend, maar ook in dienst van het team. Wat hij meermaals heeft gedaan.

Thomberg

Ik googelde en op wat lokale Duitse sites werd gezegd dat hij vrijheid heeft. Ook op de Duitse Eurosport.

wielergekkie

Volgens mij las ik bij de ploegenpresentatie inderdaad dat Lenny de zelfde rol krijgt als in de Tour. En dat Schachmann en Konrad af en toe voor eigen kans mogen gaan. Gross is de 'meesterknecht'.

Squender

Heeft ie wel eens meer 2 grote rondes achter elkaar gereden?

ProScoritoManager

Wie zal de sprinthonneurs waarnemen bij Cofidis na wegvallen Coquard? Ik had Coquard zelf niet, maar als er door zijn uitvallen een goedkope C-sprinter vrijkomt kan ik de situatie wellicht alsnog gebruiken om mijn team elders te versterken.

Edit: Als ik zelf moest gokken zou ik Walscheid denken. Best een leuk goedkoop sprintertje dan toch?

Laatst gewijzigd
Poule d'Or

Oof dat kan een dure 3,5 miljoen worden:

hij verscheen woensdag op de persconferentie zonder mondmasker. "Ik lig niet wakker van of ik corona krijg of niet, want je hebt het toch niet in de hand. Ik heb het nog nooit gehad en hoop het hier ook niet te krijgen."

Sies

Hoop dat Pogacar niet positief test en naar huis moet, want daar gaan sowieso veel mensen intrappen!

Boerbet

'@ProScoritoManager Walscheid interessante optie inderdaad. Kan daarnaast ook zomaar hoog eindigen in de kasseienrit. Ik denk dat Walscheid nu de man is bij Cofidis voor de sprints, maar nergens bevestigd vooralsnog. Maar interessante optie indd.

Antonini

Max Walscheid, de euroshopper editie Danny van Poppel

KV

Guerreiro gaat voor een klassement. Maakt hem mss wel wat minder interessant.

Zonderman

/

Laatst gewijzigd
WilliamS23

'@Mas22. Los van het feit dat teampunten voor de truien dan wel tellen, vind ik dat je Vingegaard sowieso moet opstellen aangezien hij vorig jaar tweemaal derde werd in de ITT's.

snoek1974

juist door corona wat ook door zal slaan in ploegen , heb ik nog 2 plaatsen gewijzigd in mijn team

Vinnegaard ( verwacht dat ze uiteindelijk voor Roglic gaan ) en Mc Nulty ( zal zich weg moeten cijferen voor Pogacar) eruit want als er corona heerst zal het ook in die ploegen doorslaan dus kies ik voor diversiteit qua ploegen en heb ik Vlasov en Thomas er in gegooid die beide ook top 5 kunnen rijden al zitten er bij beide twijfels door fitheid en bij Thomas wat zijn rol is binnen de ploeg maar geloof niet dat ze vol voor Martinez gaan .

ga nu niks meer wijzigen of er moet er nog 1 van mijn team opeens niet meer meedoen door corona

Ludi

Ik lees vooral dat ie Uran en powless ziet als leiders :)

Thomberg

Bron?

KV

Feltet. Interview met Breschel.

Poule d'Or

feltet.dk/nyheder/breschel_nedtoner_corts_chancer_i_danmark_han_skal_lige_ind_i_loebet/

steefje9

Ik heb Cort voorlopig in de selectie maar net een interview gelezen van de ploegleider van ef en die zegt als het nodig is hij knecht voor de 3 klassementsmannen in de ploeg. En waarschijnlijk de 1e dagen nog niet top gaat zijn...

Edit: dit hebben er zojuist meer gelezen 😅

Laatst gewijzigd
Guido73

'@dewim dat is dan wel je eigen vrije interpretatie want in het artikel staat niet dat Thomas mag kiezen wanneer hij start...

Wijon

'@snoek

Je kunt ook de andere kant op redeneren en juist veel schaduwkopmannen meenemen. Zie bijvoorbeeld EF dat dus in eerste instantie 3 man hoog in het AK wil houden. Als er dan 1 wegvalt heb je de ander nog. Mcnulty is dan juist intressant omdat ie ook nog eens voor de witte trui kan rijden.

ronnick

Ik heb de 114 pagina's even doorgenomen en de grootste vraag die bij mij naar boven komt is het type aanvalsrenner.
Neem je 2 aanvallers mee voor het hooggebergte of toch meer voor de heuveletappes.

Voor mijn eigen team komt dat neer op de volgende vraag: Cort of Teuns. Ik vind dit een lastige! Wat vinden jullie?

Laatst gewijzigd
Reus

Weet iemand hoe het met Haig is. Op de een of andere manier staat ie steeds wel/niet in m’n team. Zou niet weten waarom wel eigenlijk. Misschien omdat Bahrein altijd wel hard gaat in de rondes..
Maar klik em er ook weer makkelijk uit om budget vrij te maken…

1 2 ... 111 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.