Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 116 ... 196 197
penj01

Verwacht iemand wat van Stuyven? Staat er op dit moment nog in bij mij maar twijfel nog

Karperdrol

Pogi
Roglic
Vin
Vlasov
Thomas
Gaudu
O'Conner
Quintana/Uran
Caruso
Meintjes
Kung
vanAert
Jakobsen
Philipsen
Pedersen
Dainese
MVP
Guerreiro
Bagioli
van Poppel

redelijk wat zekerheid ingebouwd denk ik. zal de verdeling zo een beetje kloppen?
Niet echt de pure aanvallers, maar ik gok vaak de verkeerde.

Hello France

Check

hansiepansie

Zie niet zovaak Bettiol bij iemand in het team zitten. Zijn hier weinig verwachtingen van? En is een cort, pidcock of bagioli betere opties?

Jofferde

'@wirret
Te weinig klassementmannen & te dure sprinters

hcdiet

Ik moet nog 1 renner, wie helpt mij, storer of küng?

Berend

Al die 'renner A' of 'renner B' vragen hebben alleen zin als het enorm vergelijkbare renners zijn.
Het gaat ook heel erg om de balans van je team. Storer en Kung zijn totaal verschillend.

Een goede vraag zou ik wel vinden "Uran of Quintana", daar weet ik zelf helaas het antwoord ook niet op. Ik houd me aanbevolen haha. Net als welke 2 van "Woods, Mollema en Ciccone" ???

hcdiet

He Berend, natuurlijk zijn Storer en Kung verschillende soorten renners maar het gaat mij om het gevoel. Bij wie heb je het beste gevoel?

hcdiet

Wie zou het meest aantal punten opleveren over 3 weken?

Berend

Ik heb ze beiden mee :)

Heb bij beiden een goed gevoel. Kung voor tijdrit, kassei en mss zelfs de rit in Zwitersland in de aanval, dus 4 etappes dat ik hem kan opstellen.
Storer voor bergtrui en jongerentrui :) Kan ook zomaar een etappe winnen.

EL

'@Hansie pansie, ik heb ze alle 4 niet, al zit bagioli op de wip omdat ik nog een 750k renner moet hebben omdat ik Walscheid heb.
@hcdiet, Kung, iets meer zekerheid van punten
@Berend, Uran, meer zekerheid, Woods en Mollema omdat ik weinig vertrouwen heb in CIccone, was te onvoorspelbaar voor mij in het verleden.

Ik weet niet hoe hij het geflikt heeft, maar Romain Bardet heeft zich zojuist mijn team ingefietst voor alle breakaway etappes, omdat hij de bollentrui wil pakken. Geen bron, puur gevoel en ik had ineens weer geld over, dus waarom niet. Morgen weer anders? Drukke dag voor mij dus kan misschien niet meer wisselen.

Laatst gewijzigd
hcdiet

Okay, ik heb maar plek voor 1, maar bedankt je advies, ik denk dat ik dan maar Kung ga....

Karperdrol

'@Berend ik zou ook voor Woods en Mollema gaan.
Woods beter in de punch en Mollema is een held.

Ik had mijn team gepost iets boven jouw bericht met inderdaad ook Quintana of Uran. Ik twijfel daar ook tussen. Ik zie Quintana eerder voor de bollen gaan dan Uran als ze erdoorheen zakken... maar Uran kan er denk net iets langer aan blijven hangen.

Arie Bos

Tijd voor mijn team:
Pogi
Roglic
Vingegaard
DFM
Vlasov
O'Connor
Caruso
Cattaneo
Uran

van Aert
Jakobsen
Phillipsen
Pedersen
Cort
Walscheid

Kamna
Storer
Guerreiro
Van der Poel
Mohoric

Over de klassementsmannen en sprinters ben ik tevreden. Ik heb alleen het gevoel dat ik nog wat mannen mis voor de overgangsetappes (laatste deel). Zien jullie dat ook zo en hebben jullie nog een tip voor wie ik er in zou kunnen 'fietsen' (Teuns, Kung, ...)?

Berend

'@Karperdrol Ja ik zag het :) Ik ga denk ik ook voor Woods, Mollema en Uran.

Ben er bijna uit...

Zadelpen

Heb nu een team Zadelpen staan wat goed is voor 97%. Zit corona tegen zakken we, zit corona mee, hebben we een gouden beker te pakken.

Einde bericht

Lo Zar

Team Zadelpen nog geen dropper post als hedge tegen corona?

Laatst gewijzigd
koorsten kran

O'Conner of Gaudu? denk wel beetje vergelijkbare renners. ik had eerst conner maar na dat artikel van Gaudu. ze hebben wel heel veel vertrouwen in hem

Symen De boer

Team rond succes de komende tour bij deze mijn team

Pogacar
Roglic
Vingegaard
Martinez
Vlasov
Thomas
O'connor
Carruso
Woods
Mollema
Kung
Van aert
Phillipsen
Kristoff
Pedersen
Dainese
Van der Poel
Kämna
Guerreiro
Bagioli

Janneman45

Ik zou voor O'Connor gaan, ik zie het zelf niet helemaal zitten met Gaudu als klassementsman, daar heb ik niet echt een goede reden voor, gewoon een onderbuikgevoel.

Ragnar Lolbroek

Ik ga er waarschijnlijk niets meer aan veranderen. Dus bij deze, 'Team Lolbroek'.
Pogacar
Roglic
Vingegaard
Vlasov
Thomas
O'Connor
Caruso
Cattaneo
Woods
Kämna
Guerreiro

Mathieu
Mohoric
Cort

Wout
Philipsen
Ewan
Sagan
Pedersen
Dainese

Janneman45

Er schiet me nu weer een twijfel te binnen, ik twijfel tussen het tweetal Ewan & Caruso, of het tweetal Dainese & Thomas, wat denken jullie hier van?

Phoenix0000

Leuke puzzel weer.
Zie dat ik iets meer geselcteerd heb op "sprinters" met mijn team en ga het zonder de duurste aanvaller MvdP. Maar de vraag is. hoe puzzel je 'm in dit team? Ik zou denk Matthews en Ewan eruit en dan dus MVDP en Dainese erin ofzo?

Poggi, Rog, Ving, Vlasov, O'Connor, Gaudu, Caruso --> Kern Klassement. (7)

Jakobsen, Van Aert, Philipsen, Ewan, SAgan, Pedersen, Walscheid, Mozzato --> Kern sprint. (8)

Guereiro, Lutsenko, Woods, Mattthews --> kern aanval (4)

McNulty --> Hopelijk lang mee omhoog + teampunten Pog (1)

De Tourminator

Die Coquard er uit heeft me weer de hele avond gekost. Voorlopig team staat, maar ben nog niet helemaal tevreden. Morgen nog even rustig bekijken. Twijfel tussen Thomas en Haig enerzijds en tussen de 2M mannen waarvan ik er 2 mee wil. McNulty, Ganna, Cockpit en O’Conner. Voorlopig wint Haig en aan de andere kant Ganna en wie nog meer. McNulty stel ik bijna nergens op, Ganna normaal zekere punten, Cockpit is afwachten wat hij mag van de ploeg. O’Conner zie ik niet veel punten halen, zeker met zo’n 1e week.

Maestro77

Hier ga ik het mee doen de komende 3 weken:

Pogacar
Roglic
Vingegaard
Vlasov
Thomas
Oconnor
Caruso
Quintana
Cattaneo
Woods

WvA
Jakobsen
Philipsen
Sagan
Pedersen

MvdP
Storer
Mohoric
Guerreiro
Bagioli

Wat vinden jullie hiervan?

Veel succes allemaal!

1 2 ... 116 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.