Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 121 ... 196 197
NoahV

D. Martinez wel of niet opstellen?

Berend

Leuk balletje om wat mensen (inclusief mijzelf) aan het denken te zetten:

Best scorende 750k renner vorig jaar was Morkov met 280 (!) punten. Nu was Cavendish dat jaar natuurlijk erg goed, maar als Jakobsen 2 ritten wint en Morkov paar keer uitbolt naar 15e plek zeker geen verkeerde gok :)

Reus

'@berend
Dat is wel een risico ja. Heb nu een sprinter extra gedaan. Uiteindelijk gaat er in de regen vandaag een ak man crashen en er komt er in de kasseienrit een op een kwartier binnen die dan aanvaller wordt in het vervolg van de ronde..

In de giro kostte die extra AK man die ik niet mee had me de beker. De aanvallers die ik had leverde dan toch net te weinig op.

Wel scherp dat Mollema alleen berg af finishes in de vlucht mee gaat 😀

Yuri2222

Ik ben toch benieuwd of mensen Wout van Aert gaan skippen vanwege zijn knie. Ik heb hem de afgelopen drie dagen niet in mijn team gehad, maar de FOMO slaat toe. Hij zal vast niet starten als hij niet fit is.
Blijkt hij echter niet fit te zijn en valt hij uit/tegen, dan heb je zo een gouden bekertje te pakken ten opzichte van 95% van de andere scorito spelers.

Reus

'@poule, ja dat is wel een puntje van aandacht… krijg door die hele rits aan top tijdrijders wel extra zin in vanmiddag…..

Zijn jullie niet bang voor een loterij vanmiddag door de regen?

Eddix

Het verschil deze tour wordt pas echt gemaakt door de mensen die nu Bahrain uit hun team halen én dan straks ook nog eens gelijk gaan krijgen. Scheelt bij de meeste toch een plek of twee in de selectie..

Daarnaast is de regen vandaag ook een obstakel voor ze, vandaar ook de naam Bah, rain!

Jofferde

'@Quasome: McNulty + andere 1M renner

Jofferde

'@Yuri2222 zonder Van Aert, kun je net zo goed geen team maken

Ketjap Manis

Heb mn Bahrein mannen wel terug gebracht naar 1 ja.

Maestro77

Na het statement van Interpol te hebben gelezen toch maar besloten om Mohoric en Caruso eruit te gooien! 14 locaties onderzocht in 6 landen. Dat klinkt best serieus!

SambaMike

Ik ga straks nog even naar de oogarts want heb gigantisch veel last gekregen van al dat zand in mijn ogen. Raak er ook van in paniek

Derkus

Regen begint om 14:00u al...

RiesKos

Ach jongens. Het is vrijdag en ik krijg opeens enorme Vlasov FOMO. Had hem er niet in en in plaats daarvan Uran en Pidcock. Uran en Pidcock er uit en Vlasov er in. En omdat ik extra ruimte moest vrij maken ook Gaudu er uit en Caruso er in. Met de 1 miljoen die ik over had Mollema er weer in gemollemaalt.

Dus even overzichtje gemaakt:

Uran 1,5 + Pidcock 2 + Gaudu 2,5
Vlasov 3,5 + Caruso 1,5 + Mollema 1,0

Blijkt Caruso net zo duur als Uran te zijn (ja, dat had ik kunnen weten, maar chaos in mijn hoofd nu). Maar schat op mijn gevoel nu Caruso iets hoger in dan Uran.

Laatst gewijzigd
Yuri2222

'@Dermeister, zojuist ook weer toegevoegd. Het is gewoon bizar hoe vaak je hem kopman kunt maken, dus de FOMO wint het.

WilliamS23

'@Richasse, optie 2 heeft by far de voorkeur bij mij. Alledrie puntenpotentieel, bij de eerste drie is dat veel te onzeker.

Oli4smit

Alles staat, alleen nu nog de knoop doorhakken voor de laatste aanvaller. Fuglsang of Guerreiro?
Fuglsang geeft aan zeker voor etappes te gaan, heeft ook lekkere punch.
Guerreiro heeft vrijheid maar wil misschien ook voor klassement gaan.

Schat Guerreiro hoger in maar heb liever wel iemand die vol voor de aanval gaat in deze rol.

Iemand nog advies?

MichielH

'@Richasse: Om het even denk ik, maar de 2e optie op het oog wel beter (al is het maar omdat ik van Caruso meer verwacht dan Uran). Mollema zet je wel in op andere momenten dan Pidcock, dus ik zou dat wel even bekijken met de rest van je team.

Antonini

De tour is wel weer begonnen he:
- onduidelijke covid protocollen
- doping invallen door interpol
- regenachtig parcours met een gevaarlijke bocht
- franse teams waar de onrust borrelt
- belgische pers die denkt dat vAert prio moet krijgen boven Roglic
- onduidelijkheid over blessures nog voor er 1 meter gereden is

....heerlijk

Poule d'Or

Vergeet niet de loslopende hond bij de tijdrit straks en het niet kunnen inhalen. Renners die morgen de brug afwaaien. De tourcaravan geblokkeerd door boze boeren, waardoor niemand dinsdag kan starten.

RiesKos

[B]@MichielH[/B] Met optie 2 is mijn verdeling nu dit:

7 klassement + McNulty
2 klimmers
Van Aert
2 pure sprinters waaronder Jakobsen
2 allround sprinters
2 aanvallers
Mørkøv voor de teampunten van Jakobsen
2 goedkope sprintertjes (Walscheid en Wright)

Twijfel nu wel over Jakobsen (en dus ook Mørkøv). Kan ook kiezen voor Matthews. Misschien Walscheid downgraden naar een 500k renner dan kan ik een extra 3 miljoen klassementsrenner er in puzzelen op de vrijgekomen plek van Mørkøv.

Laatst gewijzigd
Imbatido

Geen reclame, maar gewoon nog even een kleine tip om mee te doen bij Cyclingmaster (vroeger AD Rondemaster). Is elke dag 9 renners selecteren. Als de Tour dan weer helemaal op zijn kop gaat door valpartijen, coronagevallen, dopingrazzia's etc. en al je spellen om zeep zijn dan kun je altijd daar nog spelplezier uithalen deze Tour.

En er is ook een Wielerflits subleague en topic:
https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/cyclingmaster-wielerflits-poule/page/7

Timbapao

De enige renner die er tot nu toe vast heeft ingestaan is Laporte. Wat gaat deze parel ongelooflijk veel punten binnenharken. Teampunten en eigen punten. Smullen!

Berend

Ik heb het gevoel alsof ik al een hele Tour achter de rug heb, en het moet nog beginnen! ;)

Hier nog steeds aan het Mollemalen haha. Wil hem graag mee maar de balans vereist hem niet. Heb al 9 tijdrijders, heb al aanvallers, maar ja. FOMO enzo.

ASPuerto14

In de categorie 500k lees ik hier maar weinig over Felline. Lijkt me toch de uitgewezen sprinter bij Astana?

NoahV

Wat vinden jullie van D. Martinez? wel of niet goed genoeg voor de Tour?

1 2 ... 121 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.