Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 123 ... 196 197
lautje

'@WilliamS23 Klopt, hij heeft zich zeker die Giro bewezen als knecht. Echter als kopman kwam hij nog niet lekker uit de veren in grote rondes. In de Vuelta van 2019 en Tour van 2020 waren veel ogen op hem gericht en kwam het er enkel in de etappe naar Puy Mary volledig uit. Hij mag het van mij deze ronde laten zien dat hij als kopman van een grote ploeg zijn verwachtingen kan waarmaken

Boasson en Hagen

Bahrain aan de doping, die moet ik juist hebben. Als Jantje Tratnik straks om 16:16 MVDP inhaalt weten jullie wie hier spekkoper is!

user26790

Is er nog voordeel te behalen met regenbanden? Veldrijders zijn in het voordeel lijkt mij!

Cerebral36

Hmm met die regen zit ik weer met de vraag wie van deze 3 op het bankje zodirect: Vlasov DFM (evt bonus Ganna) McNulty

Barrygoal

Het zit mij ook niet lekker met me 2 Bahrein renners mohoric en caruso. Maar zie ook niet zo snel wie ik er wel voor in de plaats kan nemen

MarvinG

Normaal ben ik wel redelijk fan van teampunten. Nu echter maar 1x UAE en 1x Ineos in het team. Wel 3x Jumbo. Meer mensen die geen teamgenoten van UAE en Ineos meenemen?

Guido Benzo

Momenteel
- 8 klassementsrenners (Pog, Rog, Vin, Mart, Vla, Gau, O'C, Mcn)
- 3 aanvallers (Bard, Pino, Storer)
- 6 Sprinters: WvA, Philip, Jakobs, Dainese, Van Poppel & Pasqualon

Dan de laatste twijfel gevallen, iemand die nog kan helpen?
- 1 tijdrijder. Hier twijfel ik nog tussen Bisenger & Kung
- 2 x 750k over voor Bagiloi- Walsheidt- Mozzato- Guereiro - Leknessund - Jorgensson

Wel geen mathieu :(

Antonini

Ja toch wel Haig, Caruso en Mohoric uit mn team gehaald, ik vertrouw het niet en wil ook niet doping aanmoedigen.

hansiepansie

oeff laatste plek voor een aanvaller, heb jullie hulp nodig! Woods, Ciccone of Guerreiro???

Antonini

Al die tijd op zoek naar een goedkope sprinter om m'n team mee op te vullen, zie ik nu pas dat Stuyven maar 1M is.

Cerebral36

Laat ze het eerst maar eens hard bewijzen. Caruso gaat hier gewoon mee.

Squender

Ik kom er niet uit. Deze laatste plek mogen jullie voor mij invullen.

Storer laten staan? Zo niet, dan vervangen voor Kron, Jorgenson of Lafay?

Of Rolland, ook nog een optie..

Laatst gewijzigd
Berend

'@Guido Benzo, Bagioli voor 750k zou mijn keus zijn, kan in de vele punchy ritten hoog eindigen én in de aanval in de heuvelriten én teampunten Jakobsen als je opvuller nodig hebt voor de massasprints.

Daarnaast Van Poppel of Guerreiro als je er nog een nodig hebt, denk ik.

Heb hier eindelijk mijn team rond. Geen 2e UAE man, McNulty pastte net niet.

Mollema mee. Blij mee.

Ketjap Manis

'@Daan Krijg bij McNulty wel zo’n Vingegaard vorig jaar gevoel. Is het niks, dan alsnog teampunten. Maar ook een kans op een hoog plafond. Heeft bij vlagen echt goed geklommen en zich tussen toppers genesteld. Bekijk Parijs-Nice etappe 7 eens.

michelkuiper111_429990

Ik laat Caruso ook gewoon staan, maar wel bewust geen meerdere Bahrain renners gekozen.

Laatst gewijzigd
Barrygoal

'@antonini, je weet wel dat stuyven normaal gesproken niet op t vlakke mee sprint. Deze zijn voor pedersen. Zie m wel in de zwaardere etappes en kasseien mee doen

Thomberg

Ik ga toch voor Timmeke Wellens boven Kron.

En Danny van P boven Walscheid

nasibal

Ik raad iedereen die nu nog aan het puzzelen is stevig aan om daar rap mee te stoppen.

danusz1986

Is gelukt! Wel nog even Pinot/Uran ingewisseld voor Mollema/McNulty. We gaan het zien.

De vraag is eerder wie gaat we etappe 1 captain maken. Vd Poel omdat het in het begin droger is of gewoon van Aert.

Derkus

Wordt een knotsgekke tijdrit op het al natte en gladde parcours van Kopenhagen

niek-vdv

Hier toch Walscheid omdat hopelijk minder spelers hem mee zullen nemen. Verder wel Mcnulty mee, maar die mag vandaag dan wel weer op de bank...

Berend

Goed advies, nasibal.

Ik heb na flink geschuif vandaag bijna weer hetzelfde team als gisteravond.
Nu maar van af blijven, last minute wissels doen vaak pijn.

Succes iedereen!

En wie vliegt er even wat regenbanden in vanuit Silverstone? Het regent in Kopenhagen!

Derkus

En het gaat na 5-en nog harder regenen....

niek-vdv

Weerupdate van Thijs Zonneveld:
Volgens het laatste weerbericht gaat iedereen in de regen rijden. Maar rond 16.00 en 18.00 valt er meer regen dan rond 17.00. Voordeel voor Van Aert, Ganna en Pogi.

Antonini

'@nasibal voor het eerst sinds vele edities dat mijn team al 4 dagen voor de start definitief was en dat nogsteeds is.

1 2 ... 123 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.