Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 124 ... 196 197
nasibal

'@Antonini

Dan raad ik je juist weer aan er nog even naar te kijken, er is nog het e.e.a. veranderd de laatste 4 dagen ;)

Laatst gewijzigd
RiesKos

@Antonini

Dan raad ik je juist weer aan er nog even naar te kijken, er is nog het e.e.a. verandert de laatste 4 dagen ;)

Nu mis ik toch wel de optie hier om dat gifje van een proestende Jennifer Lawrence te plaatsen.

danusz1986

'@Derk

Is het nu al kletsnat?

floda

Laatste moment stresswissel, te onzeker over caruso nu. En nog steeds niet zeker van Thomas voor de echte moeilijke etappes. En dan geld nodig, dus mcnulty er ook uit. Caruso, Thomas, mcnulty eruit lutsenko dfm en berg erin. Voelt als slechter maar durf geen Bahrein aan nu

MarvinG

https://twitter.com/dnlbenson/status/1542861694992621568?t=qgtxJypAyZWy9mpyqKcwHQ&s=09

Ketjap Manis

Waarom zou Caruso op z’n 34e ineens aan de doping gaan. Teuns en Padun zou me minder verbazen.

yoeri

'@danusz1986; @Richasse-Patate;

Nu mis ik toch wel de optie hier om dat gifje van een proestende Jennifer Lawrence te plaatsen.

Is het nu al kletsnat?

Nu wel ;)

Barrygoal

Last minute wissel, mollema erin voor mohoric

yoeri

Twijfel voor vandaag alleen nog tussen selecteren van Matthews (heeft geel als doel) of Vlasov.

MarvinG

Vandaag;

Pog
Rog
Vin
Cat
Gan
Bis
Aert
Ped
Poel

Vlasov, Mollema, Matthews bankie

Jofferde

'@yoeri Matthews

vevie

Ik neem Haig, Caruso en Mohoric mee. Vamos! Nu hopen dat velen ze thuislaten.

Kaassoufflé

Team staat nu pas klaar (uurtje geleden begonnen met puzzelen voor de verandering), nog één renner van 1 mil. Wie schreeuwt er wat? :)

MarvinG

Kamna

vevie

Ik selecteer deze Tour:

Pogacar
Roglic
Vingegaard
Vlasov
Thomas
Haig
O’Connor
Caruso
Lutsenko

Van Aert
Philipsen
Kristoff
Pedersen
Cort
Walscheid

Ganna
Kung

Van der Poel
Mohoric
Guerreiro

Antonini

'@nasibal het is niet dat ik met oogkleppen op heb geleefd, m'n selectie heeft de tand des coronaas voorlopig nog doorstaan. Ik heb nog een aantal keer kritisch naar mn team gekeken, dag opstellingen en scenario's, maar iedere wijziging maakt het toch minder ideaal.

Maar nu eerste ITT, in de regen, zul je zien dat je dark horse al tegen de vlakte gaat, of je kopman uit dunner bezette sprint equipe zodat die de komende dagen niets waard is.

Antonini

VINGEGAARD in de verkenning gevallen!! wordt gevreesd voor botbreuken...

Noppie

Pogacar in of out?? Laatste minuten twijfels............

MarvinG

Grapjas

mas22

Bijzonder dat ze altijd vallen 3 minuten voordat Scorito sluit. Ook bijzonder dat hij 3 minuten voor de start nog aan het verkennen is.

Kaassoufflé

geen leuke grap Antonini

mas22

Na veel extra gepuzzel door uitvallers wegens Corona is dit het uiteindelijk geworden. Ik heb op het laatste moment toch Ganna, Storer en O’Connor vervangen voor Kung, Caruso en Sagan. Voor de balans had ik liever nog een sprinter erbij die een heuveltje over kan en ook aanvallend ingesteld is. Hoe goed Sagan zal zijn is een groot vraagteken. Maar ik denk dat alleen etappes 2 (afhankelijk van de wind), 3 en 21 zekere etappes voor de pure sprinters zijn en dat er in de andere etappes voor de heuvel sprinters veel te halen kan zijn.
Na veel wikken en wegen toch Caruso meegenomen ondanks al het gedoe omtrent Bahrain. Het is een gok, maar slechts van 1.5M. Het was of Caruso of Pinot en Pinot is ook een gok aangezien hij en Corona heeft gehad en in dienst van Gaudu zal rijden (zeggen ze in ieder geval).

Na een gouden bekertje in de Giro mogen deze mannen voor het volgende gouden bekertje zorgen:

Pogacar
Roglic
Vingegaard
Vlasov
Thomas
Caruso
Lutsenko
Woods
Barguil
Guerreiro
Fuglsang

Kung

Van Aert
Philipsen
Ewan
Kristoff
Sagan
Matthews
Pedersen

Van der Poel

Vandaag mogen de volgende mannen het gaan doen: Van Aert (kopman), Pogacar, Roglic, Vingegaard, Kung, Vlasov, Thomas, Pedersen, van der Poel.

Laatst gewijzigd
groppiestan

Jetzt geht lossssssss

ditisdavid

Veel minder tijd in gestoken dan anders, met alle coronaperikelen vrees ik voor een loterij en dan heeft het geen nut om alles tot in de puntjes voor te bereiden.

Ik zie volgens mij meer sprintkansen dan de meesten. Etappe 4 moeten de meeste sprinters kunnen overleven, desnoods voor een tweede plek achter een wegblijvende Van der Poel. Etappe 5 kan goed een gereduceerde sprint worden (misschien niet voor de winst) als het droog is. Etappe 13 is een sprint als er genoeg ploegen nog voor willen rijden. Etappe 15 kan alle kanten op, maar dan blijft de verwachting gemiddeld 6 sprints. Voor mij dus een pre om naast Van Aert nog twee dure sprinters mee te nemen, daarentegen vond ik een achtste sprinter niet nodig.

Mede daarom ook de puncheurs veelal overgeslagen. Etappe 4 is zoals gezegd niet selectief genoeg denk ik, etappes 6 en 8 verwacht ik net als de eerste twee etappes vorig jaar vooral veel klassementsrenners van voren. Van der Poel kán het waarschijnlijk wel, maar zou nergens mijn eerste keuze als kopman zijn en blijft dus thuis.

Tot slot zijn er 4 dagen dat een klimmende vluchter zeer waarschijnlijk wint (9, 10, 14, 16) dus daar stevig op ingezet.

Oh, en wel gewoon voor Bahrein gegaan. Als er doping gevonden was zouden we dat waarschijnlijk al weten, net zoals bij een Festina destijds.

Team:
1. Pogacar
2. Roglic
3. Vingegaard
Geen uitleg nodig, denk ik.

4. Vlasov
5. Martinez
Met krasjes uit Zwitserland gekomen, maar normaal gesproken best of the rest.

6. O'Connor
Piekt hij te vroeg? Misschien, maar ik heb hem hoog zitten en 2 miljoen is behapbaar.

7. Caruso
Zolang de ploeg in koers blijft een hele fijne pick.

8. Quintana
Nog altijd maar twee jaar geleden dat hij de beste niet-Sloveen was op de klimmen voor zijn val, en zelfs een slechte Quintana speelt altijd wat klaar.

9. Meintjes
Nooit inzetten tegen een kopman van Intermarché.

10. Barguil
11. Mollema
Fantastisch parcours voor hen en vorm lijkt in orde.

12. Van Aert
Nogmaals, geen uitleg nodig.

13. Jakobsen
De beste sprinter.

14. Philipsen
De meest consistente sprinter.

15. Kristoff
Zie Meintjes.

16. Pedersen
Ook voor hem een fijn parcours, voor dit bedrag dus altijd mee.

17. Dainese
Vervanger van Coquard. Zal zijn punten wel sprokkelen.

18. Walscheid
Zolang hij gewoon meesprint (en daar lijkt het wel op) de beste opvulsprinter nu Coquard er niet is voor Cofidis, ook een outsider voor de kasseienrit. Vandaag overigens op de bank, zijn tijdritten bij Cofidis zijn echt niet best.

19. Ganna
Zelfs met de zes duurste renners mee zat ik ruim qua budget, dus kon de investering makkelijk maken.

20. Mohoric
Zie Caruso.

Reus

Poeh, Joris ff berg en Stef Clement. Weet iemand of Herbert en Maarten deze toer nog in t team van de NOSstaan?

1 2 ... 124 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.