Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 127 ... 196 197
puntenjager

'@jasperdewaal11 maar een goed begin is maar de helft

danusz1986

Laporte ineens die stond nog in mijn team vanmiddag.

Bzuidema

Laporte teamorders

puntenjager

Laporte duurde maar kort

ditisdavid

Ja, maar als Laporte de snelste tussentijd kan pakken denk ik niet dat de topvijf blijft zoals hij nu is. Misschien wel helemaal niet. Lampaert, Bettiol, Lutsenko etc kunnen allemaal profiteren.

Laatst gewijzigd
Bzuidema

Mcnulty valt ook tegen

arjenzvob

'@Bzuidema, ga je een soort liveblog bijhouden hier haha! De meeste van ons volgen het denk ik wel....

Landeirovic

Mcnulty geen risico genomen. Zal nog klimmen in het klassement.

vevie

Lampaert goed bezig. Kan de tijd van van Aert gewoon pakken.

ditisdavid

Even geleden dat we de weersomstandigheden die zich niet aan de verwachtingen houden roet in het eten hebben zien gooien. Vandaag lijkt helaas de dag.

Ric

Alle geleerden over het weer kunnen hun ontslag krijgen haha

CRL

Even mijn team delen.
Er is hier wel gesuggereerd dat de meeste teams wel 12-14 identieke namen zouden hebben, maar daar heb ik nooit zo in geloofd. De 9 die ik wel in verreweg de meeste andere teams verwachtte zijn:
Pogacar Van der Poel
Roglic Van Aert
Vingegaard Philipsen
Vlasov Pedersen
O'Connor
Dat zijn inderdaad 9 van de 10 meest gekozen renners; alleen Jakobsen zit er niet bij.

Vervolgens heb ik als tegenargumenten toegepast: hoge prijs (o.a. Mas, DMF, Jakobsen), Movistar (Mas, Jorgenson), Bahrain (Haig, Caruso, Teuns), Astana (Lutsenko), Giro (Ciccone, Mollema, Kämna), Franse nationaliteit (Gaudu, Bardet, Martin, Berguil, Lafay, Latour), onvoldoende spankracht (Sagan, Fuglsang, Quintana), onvoorspelnaarheid (Cort, Wellens, Pidcock, wolf pack), teamorders (FDJ. UAE, Großschartner).
Het is bijna een wonder dat ik dan nog een team overhoud, maar jawel:

Thomas
Uran
Pinot (Fransman en FDJ en toch mee; ik geloof net genoeg in het bergtrui-plan)
Meintjes

Ewan
Kristoff
Matthews

Bissegger (ook vanwege de mogelijke witte trui - en daar was hij inderdaad goed naar op weg)
Mohoric (enige Bahrain-uitzondering)
Woods
Guerreiro

Dit zijn vooral mannen die ik óf in de eerste week verwacht, óf die een taaiheid hebben die nodig is voor een tour waarin de beklimmingen vooral heel erg lang zijn (in het kader van de "anti-Pogi-tour, ïn de woorden van Zonneveld).

puntenjager

Oef lampje heeft toch wel aardig wat puntjes door mijn neus geboord.

Mollemaaktmenietuit

Mijn team. Met shoutout naar de perros @ibanmayo en @romanoww

GC x 8
Pogacar
Roglic
Vingegaard
Vlasov
Thomas
O'Connor
Caruso
Meintjes

Sprint x 6
WVA
Jakobsen
Philipsen
Ewan
Pedersen
Van Poppel

Tijdrijder (met hopelijk vlucht en kassei) x1
Kung

Aanvallers multifunctioneel( punch, tijdrit, lastige sprint, jongerentrui) x5
MVDP
Guerreiro
Woods
Cort
Powless

Jommelb

Auw, weinig tijd gehad om in te lezen e.d. maar vandaag al flink de mist in. Cort en Mol op de bank. Had zoveel goede tijdrijden, maar DFM, Cattaneo en Vlasov waren toch mindere keuzes. Cort meestal niet zo goed op korte tijdritten...

Hork282

Niemand uit dat laatste rijtje komt in aanmerking voor de jongerentrui, @mollemaaktmenietuit

Chef83

Hoeveel teampunten krijg je voor de nr1 vandaag ?

Sjonge Jonge

Volgens mij 14 Chef

Chef83

Tnx 👍👍

Mollemaaktmenietuit

'@hork282 dat is dan alvast misrekening nummer één met Powless ;-)

klumper

Gc
Pogacar
Roglic
Vingegaard
Martinez
Vlasov
O Connor
Caruso
Gaudu

Sprinters
Wva
Ewan
Philipsen
Pedersen
Hofstetter
Mozzato

Overig
Vd Poel
Mollema
Woods
Cattaneo (teampunten Jakobsen)
Jorgensen
Kung

rbc1912

Ben toch maar Bahrain-loos gegaan. Gisteren stonden Haig, Caruso en Teuns er nog in

Pogačar
Roglič
Vingegaard
Vlasov
Gaudu
O'Connor
McNulty
Woods
Quintana
Ciccone
Van Aert
Van der Poel
Matthews
Küng
Asgreen
Kristoff
Jakobsen
Philipsen
Walscheid
Van Poppel

vevie

Ondanks het niet opstellen van Vingego, toch 323 punten gepakt. Een goede start.

Morgen wordt een lastige dag. Toch een sprint, of krijgen we daadwerkelijk waaiers. Kan zomaar dat je precies de verkeerde mannen selecteert.

Laatst gewijzigd
Kanarie

Fijne pick Lampaert 👌🏻

Beun

Kunnen jullie me helpen? Speel het spel al een tijdje, maar nooit echt heeeel erg in verdiept.

Stel dat ik morgen moet kiezen tussen mohoric, mvdp of pogacar. Voorheen koos ik dan voor mohoric of mvdp, echter.. de kans dat er een massasprint komt is vrij groot. Is de kans (volgens jullie) dan niet groter dan mvdp en mohoric toch geen top 20 rijden en ik dan beter pogacar kan kiezen ivm klassementspunten?

Kans dat mvdp zich na een lead out van philipsen laat zakken is er natuurlijk, maar als ie geen top 15 rijdt, kan ik beter poga pakken.. toch? Of zie ik iets over het hoofd

1 2 ... 127 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.