Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 135 ... 196 197
Bzuidema

Aardig wat aanvallers op achterstand geraakt. Komt dat weer goed uit straks.

BlingSagan

Vandaag uit lichte paniek Ewan kopman gemaakt. Dat pakte niet goed uit. Gedachte was dat hij niet veel is gekozen. Dus als hij het goed doet en ik hem ook nog als kopman heb, loop ik lekker in.
Vast een klassieke fout bij niet zulke goede Scorito-spelers.

Beun

Wat gebeurt er als je vergeet om je team op te stellen?

BlingSagan

Je krijgt alleen punten voor de renners in je etappe selectie.

groppiestan

Zero points

Wicked Wout

Volgens mij pakt ie dan automatisch je opstelling incl captain van de dag ervoor

ploep

Kleine knipoog naar 83% van de deelnemers die dachten dat Sagan het niet meer zou kunnen, ik had jullie nog zo gewaarschuwd.

Bzuidema

Wat heeft sagan gepresteerd dan?

Barrygoal

Heb Sagan niet , maar die gaat z’n 2,5M zeker waard zijn. Baal ervan dat ik m eruit heb gehaald. Te beginnen dinsdag….

Bzuidema

Opzich was dat van sagan wel te verwachten toch. Hij is nu gewoon fit. En zeer ervaren.

Thomberg

Sagan iets boven verwachting en Kristoff er iets onder

jlmr1990

'@bzuidema Precies! Kan ook juist alleen maar goed uitpakken.

arjenzvob

Krijg je bonuspunten voor kopstoten en anderen in gevaar brengen dan? Dan is Sagan een goeie pick....

Thomberg

'@arjen, ja ik vind het ook een leipo die Sagan. Na alles wat al over Groenewegen-Jakobsen gezegd is, vind ik vooral dat het idioot is dat alleen hij een schorsing heeft gekregen en verder alle idioten in sprints niet eens gediskwalificeerd worden

Sagan ook niet gekozen

leonstar

Morgen dan de eerste lastige etappe om op te stellen!

Heb nog geen idee! Ff afwachten waar de bookies mee komen!

yoeri

'@Bzuidema; Over Sagan: waaruit bleek dat hij fit was nu? Een overwinning in het Slowaaks kampioenschap? Of de overwinning in een slecht bezette ronde van Zwitserland? Waar hij buiten die etappe 0x top 80 reed?

Niballie

Wat je in Zwitserland in ieder kon zien geval m.b.t. Sagan was dat hij een ding niet verleerd was, namelijk zijn gave om zich te kunnen positioneren. Vraag echter niet hoe hij dat doet, maar hij doet het. Vergelijk dat met Ewan, Kristoff (die op papier toch een aardige trein zou moeten hebben met Taco, Bystrom, Petit, Pasqualon), Groenewegen, Philipsen. Dat Sagan en Van Aert hier kunnen wedijveren om de eerste plaatsen heeft puur daarmee te maken, want op pure snelheid worden ze altijd geklopt. Bij Scorito gaat het nog altijd om de meeste punten te pakken en niet de snelste renners. Sagan is daarom natuurlijk helemaal geen rare pick gezien zijn trackrecord in massasprints. Qua uithoudings- en klimvermogen mag hij dan wel iets ingeleverd hebben en of we hem in Longwy gaan zien betwijfel ik, maar bij Scorito pakken dit soort steady top-5 finishers toch veel 'zekere' punten.

Laatst gewijzigd
leonbr11

'@leonstar ik zou me meer druk maken over de opstelling van dinsdag ;)

Bzuidema

Hij heeft zelf aangegeven dat hij weer 100 procent is na zijn corona periode. Dat betekend dat hij vaker van voren eindigt en dat is nu wel te zien met zijn uitslagen in de tour. is het geweldig? nee valt wel mee. Maar fit zijn betekend niet dat je wint. zeg alleen dat hij van die akelige corona periode af is. Ik heb hem ook niet in mijn team. te duur als je ook van aert en van der poel hebt. Betekend wel dat sagen nog uitslagen kan rijden ipv buiten de top 80 wat jij zegt.

Berend

Denkt iemand dat Bagioli dinsdag iets kan? Heb hem eigenlijk meer mee voor de échte punchritten.
Kan ook een extra Jumbo-opvuller opstellen die 14 of 24 (als v. Aert wint) per persoon opleveren :)

Laatst gewijzigd
Edd1e

Eerst nog maar zien hoe goed Sagan nog een heuvel over komt..

Ketjap Manis

Lol Pierlo, al zou je gelijk hebben, wat probeer je dan te bereiken met zo’n reactie.

pirazzi

Dinsdag wordt gewoon een massasprint denk ik, te vergelijken met Driedaagse De Panne.

Westland95

Tuurlijk wordt dinsdag gewoon een sprint. Die heuveltjes stellen echt helemaal niks voor.

Barrygoal

Laatste heuvel 1 km a 7,5 procent gaat er wel oorlog gemaakt worden hoor. Ik zie van der poel wel iets doen en dan nog 10 km volle bak naar de finish.

Totaal niet te vergelijken met de Panne welke volledig vlak is

1 2 ... 135 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.