Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 140 ... 196 197
Pieter_Pannenkoek

Baseer je dit op die ene etappe in Slovenië met 1 gecategoriseerde klim van 2km á 4,6%?

Jasperdewaal11

'@Yoeri hij hoopt er gewoon bij te zijn in de finale. Hij verwacht een rustige dag tot 30km van de streep als ze bij de kust komen en het kan waaien. En dat je vooraan moet zitten bij de laatste klim. Doe er je voordeel mee.

Rad

Laatste plekje: Walscheid/VDP/Cort, voor alle 3 is wel wat te zeggen eigenlijk..

Timbapao

Mohoric schijnt vandaag te gaan vlammen. Komende dagen een no-brainer op mijn formulier.

Vuel Gi Tour

Jep, en met zijn eindspurt is Matej vandaag de enige Sloveen in mijn selectie.

floda

MVP of walscheid, mvp of walscheid mvp of walscheid….

HarryBarry

Gaat Gaudu gek doen vandaag, 1e franse ritje?

Thomberg

Als ik Walscheid had zou ik vandaag wel VDP opsteken (of Poga). Die wordt niet beter dan 13de plek. Gok waard

Danny van P daarentegen wordt 3de vandaag

Jeffrey81

Ik heb met die gedachte Mozzato en Kristoff (die tegenvalt tot dusver) lekker gebankt voor Poel en Pid. Zal er wel spijt van krijgen, maar heel veel spijt kan dat niet echt zijn. Toch?

Toch?

TOCH?

Iemand?

yoeri

'@Jasper, zoiets had ik ook ontcijferd met mijn slechte Frans. Bedankt voor de bevestiging!

CRL

Met de 14 zekere puntjes van Roglic en Vingegaard en de 12 van Pogacar, kan het niet anders of heel veel mensen gaan flink spijt krijgen van hun opstelling.
Wie gaat bij de eerste 13 eindigen? Bij mij is de keuze, afgezien van mijn gewone klimmende sprinters, vooral tussen Mohoric, VdP en Matthews, maar ik zie ook nog wel iemand als Vlasov voorin eindigen. En waarom Pogi zelf eigenlijk niet?

Berend

Als je Kristoff en Matthews mee hebt zou ik ze vandaag zeker opstellen, maar ja wie ben ik.

Heb hier nog wat FLINKE outsiders op de bank: Woods, Mollema, Bagioli? Maar zullen wel niks proberen toch??
Zou wel episch zijn als Mollema even naar boven poeft en dan in zijn eentje een tijdritje naar de finish... Stopt nog even onderweg om zijn oma te bellen en te vragen of hij nog melk mee moet nemen, wisselt naar zijn Tijdrit-kampioenspak en pakt de winst!

...

Maar goed, laten we stoppen met dromen. Mijn voorspelling: 1) V. Aert, 2) Pedersen, 3) Sagan!

Laatst gewijzigd
ZK

Woods, Mollema etc zullen moeten wachten tot etappe 6 voor hun eerste kans op winst

Landaluze

De intenties van Mozzato zijn in elk geval openbaar gemaakt. Voor VDP is het koffiedik kijken.

CRL

Even off-topic: ik laat Feltet door Google Translate in het Engels vertalen.
Dan zou de nr 1 van de startlijst bekend staan als There's A Chat. Deze kopman wordt geholpen door Rafal Mother en Fabio Jakobsen o.a. door Michael Dark Ass, terwijl Pedersen en Mollema dan weer rondrijden met They Will Shave.

Berend

'@Landaluze, ik heb VdP een stuk of 3x horen zeggen dat het vandaag "in principe" voor Philipsen is. Ik durf hem toch niet te banken haha. Desnoods trekt ie de sprint aan en wordt ie 17e. Ik neem hem mee!

zomaareens

Wat zegt mozzato?

Vuel Gi Tour

Mozza to #1

danusz1986

Kung op de bank voor Poga. Wie heeft Kung opgeteld voor vandaag?

jelle013

Sprinters blijven er vandaag 100% bij, dat kleine puistje op 11KM van de finish stelt echt niets voor. De eerste 500meter zijn 2 tot 3%, daarna vanaf 650 meter tot 750 meter 7 tot 8%, dan zakt het terug naar 2 tot 3% en de laatste 100 meter is 6%, 9%, 7% en 3%.. (lijkt eerder een iets langer viaduct). Als ze dit niet overleven finishen ze nooit op tijd als er een echte bergrit aankomt..

stinopacino

https://www.procyclingstats.com/race/paris-nice/2022/stage-1

Pieter_Pannenkoek

Ik denk dat een select groepje weg springt op de laatste col met o.a. Van Aert, MVDP en Küng. Deze kleppers rijden zo hard dat het peloton ze niet terug pakt. Van Aert pakt vervolgens de zege.

Odin

Ik zou er niet te veel op rekenen @jelle013

Zadelpen

Vraag me af... Die Marcel Kittel. Dat was als renner toch een enorme haan? Beetje een Sjakie-achtige baas was het, toch?

Als je die nu ziet. Die man lijkt zo verschrikkelijk zen. Ik ben er jaloers op. Word je gewoon rustig van als je hem hoort praten. Zegt ook zinnige dingen vind ik, een prima analist.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Kung!

1 2 ... 140 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.