Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 139 ... 196 197
Cascoigne

'@Pogi Never pick: Zand of gewoon arrogant?

Zou toch zeggen dat er wat ploegen zijn met sprinters die vandaag wel gaan rijden. Ze komen niet heel veel aan hun trekken de komende weken.

Mooi-weer denken is voor mij dat de vlucht het wel haalt met een ontketende Taco van der Hoorn aka Koning Kopgroep, maar dat terzijde.

Neem het aan, of niet!

Christian

Als je nu +98% hebt is je team te veel op de sprints gericht en is de kans dat je aan het eind nog op 98 staat vrij klein. Groenewegen en Jakobsen op de bank vandaag lijkt me erg onverstandig.

stinopacino

Met 6 niet al te dure sprinters (alleen Jakobsen/Philipsen/Wva kun je nu prima op 98% staan, zonder teveel opofferingen aan het bergteam gedaan te hebben. Dat gezegd hebbende, maakt Cockpit kans vandaag?

Barrygoal

Als je groenewegen en Jakobsen hebt snap ik dat je op 98% staat.

@Scoritop waar kun je zien dat er een gedeelte 11% is

DKrikk

'@Barrygoal Climbfinder.com

Laatst gewijzigd
RVE15

Vandaag lijkt mij redelijk zeker een sprint te worden. De sprinters zijn in vorm en kunnen zeker wel dat laatste heuveltje aan. Verder twijfel ik vandaag alleen over Walscheid of de zekere Pogacar opvulpunten. Ik heb al de Jumbo opvulpunten en laat MvdP thuis op basis van zijn interviews. Alles plek 15 of hoger is Walscheid gerechtvaardigd...

ryanvdb2000

Hoe groot is de kans dat Mozatto vandaag bij de eerste 20 zit? Anders Roglic maar mee voor de teampunten...

Scoritop

Op Feltet staat het ook @Barrygoal

ProScoritoManager

Mijn sprintploeg was er al op ingericht om ook vandaag te kunnen presteren, dus over Jakobsen of Groenewegen thuis laten hoef ik me niet druk te maken. Betekent alleen wel dat ik 5 sprinters meeneem terwijl 2 opvulplekken ook al vergeven zijn (Roglic + Vingegaard). Dan heb ik nog 2 plekken over voor Pogacar, Cort en MvdP. Ik heb op dit moment die laatste op de bank, voelt niet helemaal goed, maar die andere twee hebben én 'zekere' punten en mogelijkheid tot top20 notering (?). Dat laatste heeft MvdP ook natuurlijk, maar ik verwacht toch dat ie zich wat zal sparen voor morgen en overmorgen. Aan de andere kant weet je het met hem maar nooit.

Barrygoal

Thanks, deze kon ik nog niet.
Maar of ik er nu wijzer van wordt… is natuurlijk maar een paar honderd meter.
Denk dat ik MVDP ook op t bankje zet. Toch m’n voorkeur voor Kristoff / Hofstetter

MichielH

Ik ben er nog niet uit.
Ja, Jakobsen wordt er af gereden, maar als hij voor aan het peloton begint aan de klim, dan zit hij aan het eind van de klim nooit ver van de achterkant van het peloton, zeker niet als zijn benen goed zijn.
Maar goed, er zal nog wel wat renners voor het peleton op die klim zijn, wij zijn dat? Is dat MvdP en WvA met nog twee anderen, dan wordt dat een gevecht over 10 kilometer wat te winnen is voor de teams van de sprinters. Gaan Jumbo en Alpecin met een bijna volwaardig team rijden, dan wordt het erg lastig. Zeker Jumbo heeft wel de mannen om dit te kunnen, maar doen ze dat? Ik verwacht van wel en ik denk ook dat Jakobsen er niet meer bij komt.
Durf ik Jakobsen thuis te laten? dat is weer een andere vraag, want heb je ongelijk, dan verlies je veel punten, komt ie erbij dan rijdt ie voor de winst.

Laatst gewijzigd
Vuel Gi Tour

'@Jos Brinkie

Een beetje zand schuurt de maag :)

Jasperdewaal11

Een laatste heuveltje over knallen en 10km doortrekken naar een finish is voor 1 a 2 ploegen toch peanuts qua inspanning ? Waarom zou je dat niet doen ?

HarryBarry

Gaat Felline vandaag iets doen? En Mozzato, Kung?

BasHW84

Pogacar gaat ff knallen laatste klim...wie gaat hem bijhalen....alle seconden zijn mooi meegenomen! Snelle sprinters zijn kansloos vandaag

MichielH

'@Bas: Van wie denkt hij weg te rijden op die klim? een MvdP of WvA zijn beter op zo'n korte klim dan hem. En zo kun je nog wel 10 extra namen noemen die minstens gelijkwaardig zijn.
En dan heb je daarna nog 10km te gaan. Jouw scenario gaat niet gebeuren.

Laatst gewijzigd
Vuel Gi Tour

'@MichielH Speel nou mee dan kunnen we misschien de 23 die nu berichten aan het kijken zijn voor de gek houden :o

BasHW84

Haha jamner het was te proberen😄 vandaag gaat cappie naar Van Aert maar dat gaat iedereen doen is mijn verwachting

ivo001

Ik was nog wel Mohoric aan het overwegen voor een late uitval. Maar naast mijn 7 sprinters + vingegaard en Roglic eigenlijk geen goede plek vrij.

Vuel Gi Tour

'@Bas met deze laatst 15 KM blijven de puncheurs gewoon belangrijk hoor. Liever een verrassing met Mollema of Mohoric dan 12 teampuntjes....

niek-vdv

Voor iedereen met Mozzato: er komt elke keer een kort interview met hem voor een sprintrit op de Twitter van zijn ploeg te staan met zijn doelen. Doe er je voordeel mee.

yoeri

'@niek; kun je het vertalen? Heb een idee wat er staat, maar niet zeker. Niet goed in Frans :|

Vuel Gi Tour

'@yoeri Google translate kan wonderen voor je doen. Tip van de sluier, ik laat hem thuis kijkende naar de kasseienrit morgen.

yoeri

Haha dat snap ik, maar kunt het niet kopiëren. Dacht als iemand het weet dan is dat makkelijker dan op het mobieltje steeds van tabblad te switchen en per half woord alles na te typen. ;)

Fietsbel

Je hoeft alleen maar de laatste zin te vertalen.

1 2 ... 139 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.