Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 138 ... 196 197
Odin

Als ik Meintjes in me ploeg had was hij morgen inderdaad captain @ace

Thomberg

Dit is waarom Felline zo vaak gekozen is. Etappe op zijn lijf geschreven

Franky122

Het is wel een vilein klimmetje. What's in a name...

wielergekkie

Hebben de renners en staf vandaag ook weer een Corona test moeten doen? Weet iemand dit?

Aanklampen

Karstboy, pas volgende week.

Ik stel Felline ook op, Meintjes bank ik voor Guerrreiro en Ciccone. Denk dat Ciccone voor de ontsnapping en de bergpunten gaat.

Woods pak ik ook mee

snoek1974

Morgen verwacht ik nog de sprinters , misschien krijgen ze Jacobsen eraf

van Aert (C)
Ewan
Jakobsen
Kristoff
Pedersen
Sagan
Vd Poel als puncher

Opvulling Pogacar en Roglic

Laatst gewijzigd
Thomberg

'@snoek1974 welke Jacobsen stel je op? Mijn favoriet is Knud Jacobsen. Reed in de jaren voor WW2 altijd goede Rondes van Duitsland !

https://www.procyclingstats.com/rider/knud-jacobsen

Laatst gewijzigd
Phally

Moeilijk keuze deze keer.

V. Aert (C)
Sagan
Pedersen
Dainese
Philipsen
Kristoff
Pogacar
Roglic
Vingegaard

VDP - Mohoric en Bettiol nog laatste dag op bankje, ik verwacht morgen Poga ook zeker tussen 10-20, het verbaasd me een beetje dat zovelen hem niet opstellen morgen.

danusz1986

Morgen is niet echt een rit voor Mohoric en Kung? Meer etappe 5. Anders zet ik Vingegaard en Poga erin voor teampunten. Even kijken of Walscheid en Mozzato ga opstellen. Ik weet Mozzato op kasseien kan rijden.

Fietsbel

'@danusz1986 Kan Mozzato wel of niet de kasseien aan? Laatste plekje is voor hem of Pogi. Neig naar keuze 2.

Laatst gewijzigd
leonbr11

Mohoric heeft aangegeven etappe 5 omcirkeld te hebben. Denk niet dat hij morgen dan ook gaat.

Berend

Wel wat leuke bergpuntjes op te rapen, maar zullen mensen als Woods, Pinot, Bardet, Guereiro daar echt al geïnteresseerd in zijn? Ik stel er iig geen van op, ga voor mijn (sterke) sprinters en Roglic/Vingegaard als opvul.

Hup Wout! ;)

danusz1986

Ik heb nu Mohoric en Pogacar als 8e en 9e. En Kung ernaast. Maar ik kan ook Mohoric ernaast zetten. Keuzes.

Grinta Geurt

98% op dit moment

Morgen:
Aert (C)
La porte
Roglic
Vingaard
Sagan
Poppel
Philpsen
Ewan
Pedersen

Poel gewoon opt bankie

Laatst gewijzigd
Edd1e

Als je elke dag 14 punten pakt, pak je al 294 punten, dan zou je wel gek zijn om de jumbos te banken. Door etappes zoals morgen alleen sprinters meegenomen die een heuvel over komen en dus Jakobsen niet mee. (Van Aert, Philipsen, Pedersen, Dainese, Van Poppel en Mozzato)

Walscheid schijnt pech te hebben gehad en kon daardoor niet sprinten.
Mozzato schijnt gevallen te zijn tweede etappe en zou daarom leadout zijn voor lecroq. Hij kan daarnaast wel aardig een heuvel over, dus nog twijfel of VDP erin komt.

Oliveo4

Walscheid had idd een klapband zondag. Vraag is echter wel,komt hij die heuvels over vandaag?

KissMyAce2.0

'@Ditwashet
Ik neem mijn pilletjes al elke dag, kun je nagaan

Maar goed dat is natuurlijk niet zo belangrijk.
Belangrijker is de vraag of MVP ervoor gaat vandaag en of Meintjes dan mee kan

jenzrscl

Jij bankt jakobsen?:p alle bookies geven hem toch nog na van aert grootste kans

madeinstars

Vanmiddag wind schuin van achter in de laatste 30 km. Goede omstandigheden om het hard te maken en de sprinters eraf te rijden.

Platje

Ik stel mijn 6 sprinters op (inclusief captain WvA) aangevuld met Roglic en Vingegaard voor de teampunten en MvdP voor eventueel zijn eigen kans. Ik zou eventueel Dainese/v Poppel nog kunnen wisselen voor Pogacar

floda

Nee hoor schuin tegen, wordt massasprint zo. Alleen MvdP mee ipv walscheid, rest gewoon sprintersploeg. Andere concessie is WvA captain ipv fabio.

madeinstars

Ik zie op twee windapps wind schuin mee of vol in de zij. Zeker niet tegen.

Scoritop

Groenewegen en Jakobsen worden er beide afgereden. De Cote du cap Blanc-Nez (de laatste col op 11 km van de finish) is de laatste 300 meter minimaal 9.1% en max 11.1%

Vuel Gi Tour

Wat kunnen mensen toch mooi-weer denken.
Niet te controleren vandaag.
Te weinig ploegen die mee zullen fietsen de vluchters op te halen.
Wind schuin van achter (!!!!)
Bij mij gaan alleen de allersterkste sprinters mee.
Jacobsen --> bank
Groenewegen --> bank
Neem het aan van +98%

DKrikk

NNW-wind vandaag. Eerste 50km grotendeels wind in de rug/iets schuin-achter rechts. Daarna 40km wisselend pal van op zij. Daarna 70km grotendeels schuinvoor of pal tegen. Eventueel kleine stukjes in de finale van schuinachter, maar met nauwelijks windkracht. Geen omstandigheden voor waaiers.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 138 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.