Ook ik heb mijn twijfels over Küng (baybsit) en Walscheid (geen topvorm), maar ik heb ze speciaal meegenomen voor deze etappe en mogelijk punten op andere gebieden. Zijn er meer mensen die hun plan doordrukken (struisvogel gedrag) of zijn er mensen die hun plan aanpassen en kiezen voor een andere tactiek? Ik neig meer naar het volgen van mijn originele voorbedachte plan.
zegt MVDP dit zelf? las wel een tweet van Pim Bruijnzeels dat z'n benen niet goed waren afgelopen dagen en dat hebben we ook kunnen zien. Maar z'n tijdrit was ook weer niet heel slecht. maar die verslaggevers moeten af en toe wel wat de wereld in slingeren. Voorlopig nog steeds MVDP (C)
Of heb jij een bron van een interview van zojuist @sjoerdistan
Je hebt gelijk, Michiel. Pedersen is op zich safer, aangezien die geen kopmannen heeft om voor te werken. Toch ga ik voor WVA. Dit op basis van hoe ik verwacht dat de koers gaat. Ik denk dat Jumbo en Ineos gaan huishouden en hij niet teveel hoeft te babysitten. Zodoende WVA als cap. Ik denk wel dat hij deze rit niet wint, maar wel top 10 gaat rijden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.