Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 148 ... 196 197
J. Bernal

Kopgroep is zeker niet kansloos vandaag

wielergekkie

Lekker aan het op letten die Kruiswijk en Van Aert haha

Thomberg

Gekke kopgroep qua samenstelling zoals een Powless. Cort, Hagen en Taco mooie namen. Nog wat valpartijen en ze hebben kans

Barrygoal

van aert doet helemaal niks vandaag... waarschijnlijk vanwege de val. slechte wissel geweest

JohnMcBennett

Op basis van het interview van VDP toch geswitcht naar WvA. Wat ben ik ook een briljante twijfelaar!

Fietsbel

Wat zuur, dat persbericht opgevolgd en gewisseld. Bah.

Platje

Ik vind de kasseien mooi om te zien maar vind het ook zuur voor renners om een goed klassement te kunnen verliezen door materiaalpech..

Rob94

Waarom weiger ik toch ook altijd mijn eerste gevoel te volgen, had gewoon Pedersen moeten kiezen.

albert n

Onvoorspelbaar, mooie kopgroep. Cort onvoorspelbaar goed. Had hem toch moeten meenemen

groppiestan

VdP compleet gelost 🙈

arjenzvob

O connor wordt een mooie aanvaller.

Platje

Stel je Ewan een keer niet op..

groppiestan

Mads zit er iig nog bij. Go mads😅

Eddix

MvP teveel energie in de Giro gestoken denk ik, ik twijfelde heel erg om hem helemaal niet in mijn selectie op te nemen. Uiteindelijk toch gedaan, het parcours ligt hem natuurlijk, maar dan wel in goede doen. Ik heb hem zelfs (c) gemaakt vandaag. Helaas helaas, een dure misser, maar dat zal het voor vele zijn. Enige troost is dat WvA als (c) vandaag wellicht ook niet goed uitpakt.

En terwijl ik dit typ, daar gaat Roglic, het zal ook eens een keer niet...

Platje

En Ewan valt.. dat was ook niet de bedoeling haha

Eddix

Van mij mogen ze deze kasseienstroken bewaren voor de voorjaarsklassiekers, dit kan echt een grote ronde verpesten. Maar goed even afwachten wat het aan de finish gaat zijn.

J. Bernal

Nee nee nee, geen kasseien meer in de Tour. Leg anders 2 of 3 stroken in de laatste kilometers zodat het tijdverlies beperkt blijft. Nu verliezen gewoon een aantal renners hun klassement door pure pech, Russisch roulette.

user27296

Vandaag wordt zo te zien een slagveld

leonbr11

Jammer dat de tour in één dag beslist is..

Thomberg

Wat een slagveld zeg…. Niet normaal joh

Barrygoal

het leek zo mooi een kasseienrit, maar niet meer doen dit. tour nu al beslist lijkt het

leonbr11

Ik denk dat de vraag: "Horen de kasseien in de Tour de France?" inmiddels wel beantwoord is.

Jommelb

Auw, dit wordt pijnlijk vandaag. Cort en Pogacar niet opgesteld, Vdp captain en Roglic en Vingegaard wel opgesteld...

wielergekkie

'@lenbr11 die vraag is zeker beantwoord. Dit hoort er bij! Hele mooie etappe om te zien :)

wielerwieler

Zo is het! En vallen over een wegsafscheiding heeft natuurlijk niets met kasseien te maken. Of haken in de fiets voor je.

1 2 ... 148 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.