Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 149 ... 196 197
Thomberg

Roglic gewoon pech.
Uiteindelijk pakt pagacar weinig seconde gezien zijn inspanning

Maurimaler

Bankpunten hier, bankpunten daar het is toch niet waar.

Jakobsen, Mozzato en Dainese in de bus.
Wel Pedersen en D Van Poppel opgesteld.

danusz1986

Weer Mozzato en Walscheid niet opgesteld. Ik leer er niet van.

puntenjager

Ah wat balen voor Taco.. en balen voor mij. Aardig wat bankpuntjes met Vlasov, Vingegaard, quintana, Mozzato en Jakobsen. Wat een slagveld vandaag. Kasseien verzieken de hele ronde.

arviidd

Ook hier Mozzato vandaag en gister niet opgesteld. Beide keren viel hij net als laatste af en ging liever voor veilige team punten.

niek-vdv

Van der Poel en Pedersen uitgerekend de renners die ik op de bank had moeten zetten en Mozzato er toch weer in zeg.

arjenzvob

Mensen, ook hier bankpunten maar daarover klagen vind ik wat ver gaan. Iedereen moest gokken en we hebben allemaal goed nagedacht over onze opstellingen toch?

Hier geen Cort, geen Jakobsen.

Walscheid toch nog knap zeg! Mede hierom had ik hem meegenomen. 12e is natuurlijk geen vetpot, maar toch.

Morgen lekker punchen. Zal Mathieu dan wel zijn benen hebben? Kopman wordt een lastige, maar ik ga misschien wel gewoon voor Pogacar. Of toch maar Cort.... haha!

groppiestan

Jack haig uitgestapt.

niek-vdv

Opgave Jack Haig, nou het is nog niet de tour van Bahrein.

Jeffrey81

Jack Haig abandon.....

Aanklampen

ik geen Cort, Dainese, wel Jasper en Fabio (gokte beetje op Quickstep geel en de etappe).

Pech speelt in deze etappe wel een heel grote rol... denk dat kasseien niet in de Tour horen..

Inspectah

Wel, ze hebben hun kasseirit gehad.

Laatst gewijzigd
Berend

'@Barrygoal Vingegaard en Thomas staan binnen 30 seconden van Pogacar, verliezen vandaag 14s.

Tour is nog niet beslist, maar je kunt er wel vraagtekens bij zetten natuurlijk of dit "nodig "is.

Spektakel was het wel.

Mijn best scorende bankrenner: Quintana. Kudos.

J. Bernal

Roglic dezelfde tijd geven als groep Vingegaard zou niet heel gek zijn toch? Weet dat het niet gaat gebeuren, maar uiteindelijk is het een fout van de organisatie om die strobaal omver te rijden met de motor?

RiesKos

Pfft. Een kasseienetappe in de Tour is dus totaal iets anders dan Paris Roubaix. Maar wat een show vandaag. Shitshow voor mij, maar wel een show. 62 bankpunten, waarvan de meeste van Pogacar. Aargh. Gelukkig heb ik Haig niet, maar ben benieuwd naar MvdP. Hoop niet dat hij corona heeft. Uit voorzorg morgen maar banken.

Valvuillerdemoz

Oi oi oi! 108 bankpunten! Cort, Pogacar, Dainese en Vlasov had ik moeten opstellen ipv, Pedersen, Kristoff, VanderPoel en Mohoric Tja, dat was ook een rare gok geweest. Nu slechts 140 punten gescoord, toch bovengemiddeld en een lichte stijging naar 79,5%..

Laatst gewijzigd
Barrygoal

Gelukkig is vingegaard terug gekeerd.
Jakobsen tot nu toe 146 punten (14 punten eerste etappe niet mee gerekend)en de volgende keer dat je m opstelt is etappe 19 in mijn ogen. Ik verwacht m nog 2 x top 3 en 60 punten eindklassement groene trui. Dus komt ie op 300 punten uit. Dus in dat opzicht valt t mee.
Ik heb Philipsen als dure sprinter en die scoort voor 1M minder t zelfde aantal punten.
Van aert is mijn kopman met de sprint etappes en heeft daarin meer punten gescoord. Dus ik vind t zonde van de 4M.

Maar miskoop is misschien wat overdreven.

ditisdavid

Dainese, Quintana en Roglic ipv Kristoff, Pedersen en Mohoric had gescheeld vandaag maar dat is echt puur achteraf, allang blij dat ik toch Jakobsen erin had gezet. Nu op 98.8% en het grootste deel van de ploeg ziet er nog goed uit...

albert n

Mooie etappe, inderdaad lastig om in te vullen. Morgen beter, hoop ik.

Sloddies

Op de bank Pogacar (echt dom vind ik zelf), Cort, Dainese, Quintana, Konrad, Vingegaard en Vlasov. Wat een tragedie, 98 punten maar

kevinraar

dit is mij team wie zouden jullie morgen opstellen
roglic
pogacar
viningaard
aert
vlasov
mas
o connor
barguil
meintjes
cattaneo
parte paintre
jakobsen
ewan
dainese
kristoff
van poppel
groenewegen
van der poel
geureurro
bouchard

danusz1986

Roglic has schouder uit de kom zelf erin gezet.

Thomberg

Punten gingen nog goed vandaag. Tuurlijk jammer dat van Poppel niet sprint en Dainese we maar ach. Kan altijd erger.

Morgen lastige keuze voor 9dd man. Wil eigenlijk vdp er maar gewoon uit laten

Reus

Met zwetende handjes zitten kijken vanmiddag, wat een etappe…

Zag dat dit mijn 10e Scorito tour is en dat ik dus al 10 jaar elke dag wielerflits even bekijk!
Wel de slechtste Scorito eerste week van al die 10 tours. Veel renners in mijn team die niet op de afspraak zijn. Oa Bisseger, MvdP, Mohoric.

Ben benieuwd wat morgen gaat brengen, blijven er wat mannen vooruit of wordt het een sprintje met pogacar, yates etc..

Arne Riis

Ik heb na vandaag dus echt geen idee meer wie ik moet cappen morgen. Mijn eerste idee was Alaphilippe (maarja), toen vd Poel of Van Aert. En nu weet ik het niet meer. Maar eens een nachtje over slapen….

1 2 ... 149 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.