Mensen, ook hier bankpunten maar daarover klagen vind ik wat ver gaan. Iedereen moest gokken en we hebben allemaal goed nagedacht over onze opstellingen toch?
Hier geen Cort, geen Jakobsen.
Walscheid toch nog knap zeg! Mede hierom had ik hem meegenomen. 12e is natuurlijk geen vetpot, maar toch.
Morgen lekker punchen. Zal Mathieu dan wel zijn benen hebben? Kopman wordt een lastige, maar ik ga misschien wel gewoon voor Pogacar. Of toch maar Cort.... haha!
Pfft. Een kasseienetappe in de Tour is dus totaal iets anders dan Paris Roubaix. Maar wat een show vandaag. Shitshow voor mij, maar wel een show. 62 bankpunten, waarvan de meeste van Pogacar. Aargh. Gelukkig heb ik Haig niet, maar ben benieuwd naar MvdP. Hoop niet dat hij corona heeft. Uit voorzorg morgen maar banken.
Gelukkig is vingegaard terug gekeerd.
Jakobsen tot nu toe 146 punten (14 punten eerste etappe niet mee gerekend)en de volgende keer dat je m opstelt is etappe 19 in mijn ogen. Ik verwacht m nog 2 x top 3 en 60 punten eindklassement groene trui. Dus komt ie op 300 punten uit. Dus in dat opzicht valt t mee.
Ik heb Philipsen als dure sprinter en die scoort voor 1M minder t zelfde aantal punten.
Van aert is mijn kopman met de sprint etappes en heeft daarin meer punten gescoord. Dus ik vind t zonde van de 4M.
Maar miskoop is misschien wat overdreven.
Met zwetende handjes zitten kijken vanmiddag, wat een etappe…
Zag dat dit mijn 10e Scorito tour is en dat ik dus al 10 jaar elke dag wielerflits even bekijk!
Wel de slechtste Scorito eerste week van al die 10 tours. Veel renners in mijn team die niet op de afspraak zijn. Oa Bisseger, MvdP, Mohoric.
Ben benieuwd wat morgen gaat brengen, blijven er wat mannen vooruit of wordt het een sprintje met pogacar, yates etc..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.