Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 153 ... 196 197
BasHW84

Toch blij dat ik al mn sprinters op het bankie heb gehouden vandaag

Rob94

Pedersen bij de vlucht, doe maar effe terughalen Woutje 😜

Thomberg

'@eddix, ik heb weinig aanvallers. Vooral “zekere” renners die anders in bergen gaan aanvallen. Ik verwachtte vandaag dat Jumbo geel best kwijt wilde spelen (dat willen ze mss ook wel wel maar van Aert niet, wat een beest). Daarom dacht ik dat Cattaneo best mee zou mogen.

Pedersen dacht ik te zwaar voor hem, maar die zit mooi mee. Had ik dan beter kunnen kiezen.

Had eigenlijk ook Fuglsang mee voor dit werk (en opgesteld) maar die lijkt toch voor klassement te gaan ofzo..

@youri ja klopt maar wees blij want VDP is echt niet goed.

Ik heb vanaf de Giro geroepen dat hij te duur ging zijn, maar heb hem toch gekozen door ruime budget. Zonde. Anders had ik Ewan geüpgraded naar Jakobsen. Achja 90% heeft van der poel

Thomberg

Harde wedstrijd zo! Gaat aan het einde van de etappe ook impact hebben. Als je niet 100% bent vandaag ga je het laten afweten dan. Verwacht de klassementsmannen nog iets doen, in ieder geval Vlasov

Hangtieniedanstaatie

Jammer, ik leende de glazen bol voor één keer bij mijn buurman en die vertelde mij een vluchter kopman te moeten maken. Spijtig, had ik maar (zoals altijd) mijn eigen bol gevolgd en een meer voor de hand liggend figuur kopman gemaakt.

Zadelpen

Die gast lijkt wel.... Van Buitenaerts...

Thomberg

Ik heb Pogi kopman. Dacht dat van Aert toch een keer moe kon worden… ik had het fout

Rob94

Wat bizar die Wout

wielergekkie

Hier ook Pogacar kopman, maar als ze de kopgroep van nu gewoon binnen beperken houden dan kunnen ze dat gat zo dicht poefen. Van Aert is met energie aan het smijten, dat moet toch een keer op zijn richting het einde van de etappe.

RvhC74

Ik begrijp alleen niet waarom de overige ploegen wva weg laten rijden. Dat is toch juist wat je niet wil.

ditisdavid

Hier ook Pogacar kopman, áls de vlucht wordt teruggepakt belooft het dus een mooie dag te worden. En kan me toch niet voorstellen dat UAE, Ineos en Bora Van Aert en Fuglsang minuten gaan geven...

Chef83

Zou niemand die 3 terug willen hallen er zijn toch zat ploegen die de etappe willen lijkt mij masr ja die wout he 😀

wielergekkie

Vind het wel echt mooi om te zien dat die Van Aert maar blijft gaan, geweldige renner voor de koers!

Barrygoal

ze zijn er nog niet, heb wel van aert. Dus hoop dat het zo blijft

user27296

Wat een baas die VanAert!!!

Baas boven baas!

Imbatido

Pogacar kan nog altijd 4e worden als ze vooruit blijven, dus de kopmanschade valt dan wel mee.

Barrygoal

zie roglic en vingegaard ook nog boven pogacar eindigen... tho,mas misschien

pirazzi

Mollema voor teampunten Simmons als die de etappe wint.

Thomberg

En ik heb Fuglsang dus wel :-)

Rad

Ik heb van aert ook kopman, dus die zal wel teruggepakt worden & buiten de top 20 eindigen vandaag.

Papa Bart

Ik heb Van Aert en Fuglsang opgesteld, maar eerlijk is eerlijk ik verwachtte eigenlijk dat Van BuitenAerts zijn gele trui af zou staan, en heb dus Rog en Vingegaard niet opgesteld ten faveure van aanvallers. We gaan het zien maar van Aert gaat hoe dan ook het geel niet kwijtspelen..

Rob94

Ik heb zo'n vermoeden dat we het bankpunten klassement vandaag maar eens gaan opkrikken.

Bzuidema

Nou lekker dan vlasov gevallen

danusz1986

Bahh geen Philipsen in de basis!

ditisdavid

Pogacar kopman was perfect. Quintana op de bank de eerste grote fout maar lijkt iig dik in orde.

1 2 ... 153 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.