Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 155 ... 196 197
JohnMcBennett

Poah, moeilijk weer morgen. Ik hoop op een vlucht voor morgen, maar durf er niet all out op te gokken.

Voorlopig:
Pog
Rog
Ving
Vlasov
O'Connor
Thomas
Woods (C)
Teuns
Guerrero

Ik bank daarvoor: Caruso, Lutsenko en Nulty.

Woods en O'Connor zijn vrijwel zeker, maar twijfel toch over Teuns en Guerrero. Teuns heeft al eens gewonnen hier, dus hij kan het in principe aan, maar Caruso heeft wat meer kans op punten als het geen vlucht wordt. Guerrero lijkt in orde, maar gaat natuurlijk alleen punten pakken in de vlucht. Lutsenko is een beetje een wild card en Nulty brengt de teampunten gegarandeerd binnen.

De vraag is nu, ga ik volop op de aanval en houd ik het zo. Of, maak ik Pogi de captain (iets behoudender, maar nog steeds genoeg potentieel in de aanval). Of fiets ik Caruso en Nulty erin voor de zekerheid op punten van Nulty en waarschijnlijke punten als het geen aanval wordt.

Zadelpen

Chapeau Wielertje! Mooi gedaan, zonde dat het niet echt beloont wordt omdat Pogacar wint die velen als C hadden.

Team Zadelpen raast als een alarmschijf richting de hoogste regionen. We liggen zelfs voor op het snelste Giro 2022 schema. Zelfde tactiek, echter we beginnen drie etappes eerder aan de remontada. En dan eindigen we niet op brons, maar op goud.

Dik verdiend hoor!

Thomberg

Goed nieuws Zadepen!

Mijn inhaalactie is ook gestaag ingezet naar 96,6 op dit moment! Maar alles ligt nog open

Kristofke

Hey iedereen, hier even mijn eerste bericht op wielerflits.
Als ik mij niet vergis zijn er dubbele punten te verdienen op de slotklim morgen, dus diegene die de rit wint is ook de nieuwe eigenaar van de bolletjestrui.
Ik lees hier een aantal keer 'zekere punten van EF en Magnus Cort', maar dit betwijfel ik bij deze...

zeewolde

1e cat is 10 punten. Geen dubbel punten dit jaar.
Dus alleen de andere vijf renners met punten kunnen de trui overnemen.

Odin

Of een renner die morgen in de vlucht al op die colletjes van 3de categorie puntjes pakt. En daarna wint. Maar verwacht Cort ook in de vlucht morgen.

Maar zoals hierboven aangegeven geen dubbele punten.

zomaareens

What about pidcock morgen?

Boasson en Hagen

Morgen nieuwe bergtrui? Hoeveel punten zijn er te verzamelen?

Sloddies

Die Poga kost wel punten en procentjes. Gisteren niet opgesteld, vandaag WvA (c). Overigens mi een echte blunder van de Jumbo. Konden bij de tussensprint toch deze kansloze missie zien aankomen. Bora, EF en Alpecin reden achter de vlucht. UAE hoefde nauwelijks iets te doen en Wout reed zich leeg. Denkt dat Frank Lammers een betere tactiek zou kunnen bedenken.

Ook Quintana niet opgesteld, maar gelukkig wel Gaudu. Mede daardoor 2,4% gestegen naar 89,5 met zicht op beter.

Laatst gewijzigd
Kristofke

'@zeewolde klopt inderdaad.
Magnus Cort zal er wel op de eerste beklimming wel alles aan doen om te scoren, verwacht ook niemand die momenteel al punten heeft als eerste boven.

tunix

Ik twijfel ook over Pidcock morgen. Toch een mooie 4e plek vandaag.

heintje

WvA is echt een klasbak, maar slechte tactiek vandaag van Jumbo. De energie mijns inziens (als leek) verkeerd gebruikt.

Chef83

Tja zit je dan met morgen tot nu toe
Pog
Rog
Ving
Thomas
Martinez
Vlasov
Oconner
Woods
Quintana

Maar het voelt niet echt lekker met
Pinot
Cattaneo
Guerreiro
Op het bankje nog maar een nachtje over slapen
Pinot gaat morgen wel door ze steden en trainingsgebied fietsen 😳.

Keuzes keuzes.

heintje

Ik kies Pinot én Storer. Het blijft een gok(je).

Wicked Wout

'@zomaareens, ik twijfel ook om hem op te stellen. Heb ff op PCS gezocht: in 2019 won ie op deze beklimming tijdens de Tour d'Alsace. Maar de enige bekende namen in de top 25 zijn categorie Kron, Gall en Valter, dus hoeveel waarde we daar nou echt aan kunnen hangen...

Phally

O'Connor toch wel zware gok voor morgen lijkt me.

https://www.sbs.com.au/sport/article/oconnors-podium-dream-gone-as-he-loses-more-time-in-stage-6/9izary4mq

Odin

Hier staat ie er gewoon in morgen.

Odin

Nee dat moge duidelijk zijn, neemt niet weg dat O’Connor nu ruimte kan krijgen om in de vlucht te komen en als hij daarin geraakt hij waarschijnlijk bij de betere zal horen op la planche.

Gezien ik denk dat de vlucht morgen een goede kans maakt stel ik hem op.

floda

Verschillen zijn nog erg klein kwam ik zojuist achter. Ik sta nu op 96.2. Als ik vandaag pog gecapt had ipv WvA (dat was zoals bij zovelen de keus) dan had ik al op 99,1 gestaan. En de andere kant op zal ik ook wel 50 punten van de 90 procent afstaan. Dus alles nog heel dicht bij elkaar

Guido73

O'Connor heeft nog veel hinder van zijn val in de 2de etappe, meer bepaald aan zijn rechterbeen.
https://www.ledauphine.com/tour-de-france/2022/07/07/julien-jurdie-(ag2r-citroen)-le-classement-general-s-envole-pour-o-connor

Arne Riis

Ik houd het bij de klassementsmannen morgen, had eigenlijk Guerreiro, Fuglsang en Quintana voor deze rit, maar de eerste is mij net te vaak gevallen en de andere twee lijken gewoon voor een klassement te gaan op t moment. Verder:Pogi (C), Roglic, Vingegaard, DF Martinez, Vlasov, Thomas, Gaudu. Hoop van 87% richting 90% te gaan. 🤞🏼

Berend

Ik ga voor mijn beste AK mannen (Pog, Rog, Ving, Thomas, Vlasov) aangevuld met Quintana (gaat heel lekker tot nu toe) en voor de eventuele aanval Woods, Mollema & Guereirro. Voelt wel lekker.

Op de bank alleen Storer en O'Connor als echte kanshebbers, naast de truipunten v. Aert.

We gaan er voor, MOLLEMALEN!!

RvhC74

Bagioli, Storer, Guirero, Kamna, O Connor op bankje of gokken op vlucht

Daarnaast heb ik allemaal klassement renners, dus eigenlijk 2/3 plekken over

Wat is de beste keuze, toch maar van Aert ivm zekere punten

Wie?

user26842

Ik zou voor kamna en guirrero gaan

KissMyAce2.0

Van Aert niet opstellen is altijd een fout

1 2 ... 155 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.