Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 162 ... 196 197
Thomberg

Nogmaals, waarom de Philipsen-hype? Vanuit een kopgroep kan hij 10de worden, maar verder..?

Matthijs_W99

Zou kΓ€mna vandaag weer gaan? Als ik het interview van Van Poppel lees

Guido73

'@Thombeg Als je klaar bent, geef die glazen bol even door...

arjenzvob

Matje zit voorin...

Thomberg

Ploegleider Cornelisse sloot het ook niet uit. Last minute switch. VDP er in!

Sjas Patatje

Van der Poel "met pijn in mijn hart" eruit gehaald voor de etappe van vandaag. Maar.... hij is in de aanval! Het zal toch niet?

Matthews (c)
Pogacar
Vingegaard
Roglic
Van Aert
Woods
Barguil
Kung
Bagioli

πŸ™πŸ™πŸ™ŒπŸ™Œ

arjenzvob

Cattaneo niet opgesteld. Wright is mee ipv Mohoric. Frison mee ipv Kron. Als dit m wordt... zucht

Thomberg

Zal je zien dat Cattaneo vandaag iets laat zien.

Heb hem niet opgesteld. Last minute Thomas er uitgehaald voor VDP wat tegen m’n geloof in is

Laatst gewijzigd
JohnMcBennett

'@Thomberg Ik schud je de hand. Heb precies dezelfde last minute switch gemaakt

ditisdavid

Zowat het halve peloton onderuit op de dag dat corona de eerste uitvallers veroorzaakt, gaat het dan toch zo'n Tour worden?

arjenzvob

Wat een onzin dat ze het stil leggen....

Bzuidema

Wordt dan toch weer een sprint.

Thomberg

Sws zou het nu al lang niet meer stil hoeven liggen. Nu hebben 3 willekeurige renners geluk. Jumbo komt dit met van Aert ook gewoon goed uit

ditisdavid

Drie willekeurige renners hebben helemaal geen geluk want die hebben nu geen enkele kans op de rit ipv een kansje in een sterkere groep. Hun enige voordeel is dat ze de bergpunten kunnen rapen en veel zijn het er niet met al dat ongecategoriseerde klimwerk in het begin...

zjoop

Last minute naar Mollema als kopman geswitched ipv V Aert. Bye bye +99% πŸ‘‹πŸ»πŸ‘‹πŸ»πŸ‘‹πŸ»
Laatste hoop dat er in het midden van de etappe nog iets gaat gebeuren.

Bozenik

'@Thombeg: Of Philipsen het redt gaan we zien, maar ik heb hem wel opgesteld. Vond hem opvallend sterk donderdag. Op die muur van 11%, toen ze al twee heuveltjes hadden gehad, reed hij nog bij de eerste 10-20. In de laatste kilometer moest hij het wel laten gaan, maar vandaag vlakt het dan juist wat af. Ben benieuwd!

Rawolf

Poeh ik ging echt uit van een grote vroege vlucht... Barguil kopman.

In het huidige scenario kan dat weleens puntjes gaan kosten tov de mensen met Pogi/WvA kopman

Thomberg

Ik ben heel benieuwd met Philipsen. Zou het wel straf vinden!

Mijn team had ik wel anders willen doen. Tegen mijn eigen regels zekere punten van klassementsmannen er uit gelaten voor extra aanvaller..

@ditisdavid. Klopt! Hopelijk komen er nog mannen bij zo

Laatst gewijzigd
Jommelb

Dit is geen goed scenario voor mijn team... maar om te kijken wordt het zo ook weer een saaie rit met alleen op het einde wat vuurwerk.

zjoop

Zou Mollema aan het eind van de rit als het weer bij mekaar is mee gaan punchen voor de winst ?

arjenzvob

Ik mag hopen dat Mohoric gaat punchen anders weer een verneukte kopman. Zal wel Teuns worden....

jenzrscl

Mohoric punchen? Daar vrees ik voor :p mss kan hij samen met kung de afdaling in πŸ˜‚

Scoritop

Mijn hoop ook gevestigd op het midden van de etappe dat er nog wat man op pad gaat vanuit het peloton.

arjenzvob

Je lacht me uit Jens?

Mag ik dan even lachen om al jouw berichten over KΓΌng? Stond er vast in, want tijdritten, kasseien.... Wow, wat heeft hij al veel gepresteerd.

Laatst gewijzigd
Swapfiets

KΓΌng tot op heden inderdaad wel een miskoop gebleken. Teleurstellende eerste tijdrit gereden en voorderest - zoals zelf aangegeven - Gaudu's babysitter geweest. Zonde van het plekje, tegen beter weten in helaas toch meegenomen (en al twee keer tevergeefs opgesteld).

Laatst gewijzigd
1 2 ... 162 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.