Gegokt en een klein beetje verloren vandaag, met Matthews als kopman. Tegen Van Aert is niks opgewassen? Hij leek volledig ingesloten..
Helaas G. Thomas en Vlasov op de bank, maar ik was zeker niet de enige denk ik.
Tot dusver zijn de mensen met weinig aanvallers in het voordeel. Ook vandaag weer veel AK mannen in de top 20.
'@JohnMcBennett G. Thomas is gewoon goed in vorm tot dusver, maar ik had meer "aanvallers" verwacht vandaag. De Tour blijkt toch maar weer een ronde waar de aanvallers minder kans van slagen hebben dan in de Giro of Vuelta.
Ik denk dat iemand met een groot AK én sprint team de scorito pool gaat winnen. Of gaan de Woodsen en Mollemaatjes van deze wereld nog schitteren in de etappes die nog komen?
Hier ook 4 AK mannen op de bank haha, gelukkig wel de top 3 en met captain Matthews de schade beperkt.
Morgen dan echt een ontspanning?? :) [edit: Ja, maar ik bedoel ontsnapping uiteraard]
Zag dat Mollema zich wat ziekjes voelde (lichte keelpijn, verminderde energie).
Durf ik hem te banken morgen voor een AK-man? Heb verder Woods, Guerreiro en Storer voor de ontsnapping.
Verder doorgestegen naar plek 40 (99,9%). Wel twee keer Mollema opgesteld, maar die blijft voor morgen op de bank (waarbij je zal zien dat ie dan wel mee zit). Ik ga niet de fout maken van Bettiol en Van Aert door te vroeg te juichen, maar de voortekenen voor het tweede gouden bekertje zijn goed. Tegelijkertijd vrees ik dat de komende twee weken ook een loterij gaan worden met Corona in het peloton.
Van bij de start van de Tour continu in de Top 10, vrees hier morgen wel uit te vallen want moeilijk te voorspellen morgen. Wel aangenaam om vast te stellen dat iedereen fouten maakt, zoals ik zoals velen ook Vlasov niet in mijn team had. Maar goed voor het vervolg van de Tour. Fuglsang en O'Connor vallen tegen. Iemand die meer weet over Fuglang?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.