Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 164 ... 196 197
kevinraar

mij team voor morgen
pogacar
viningaar
roglic
vlasov
mas
barguil
meiintjes
parte-peintre
gereurro

Phally

Gaat hier ook niet echt lekker, laatste 4 dagen elke keer 50+ bankpunten en 3x verkeerde cap, vandaag schade nog beperkt met Bettiol als cap. Hopen op beter dagen!

Qtjelegend10

Fuglsang op de Planche expres tijd verloren zodat ie in de vlucht kan komende dagen! Opschrijven dus

https://sport.tv2.dk/cykling/2022-07-09-fuglsang-tabte-tid-med-vilje

Zadelpen

Wij zijn aan een historische ronde bezig. Elke dag een ééntje hier en een tweetje daar, en de rest doet ook zijn werk naar behoren. De ronde waarvan iedereen droomde dat die ging komen is eindelijk hier. Het hoogste schavot is waar wij nu voor strijden.

Team Zadelpen is de taart met 20 kersen.

Berend

Ik zie voor @Zadelpen dan wel een mooie toekomst als schansspringer. Over de top, en dóór!

Thomberg

Wisten jullie dat Roglic schansspringer is geweest? #vanafdinsdagweermaartenducrot

zomaareens

Bettiol morgen mee in de vlucht?

KissMyAce2.0

Waarom zou je vandaag dan ook iemand anders cappen dan van Aert? In alle scenario's kon hij goed scoren

Phoenix0000

Van Baerle 600/1 bij de bookmakers.
heb er toch even een eurootje opgezet.

csch99

Laten we hopen op een grote groep vluchters morgen, die op gepaste afstand van de gele trui staan. Mijn team compleet - op twijfel Caruso/Meintjes na, wie van de twee?

Guido73

Mollema negatief getest

Bonorrie

'@Se7en, dat is positief nieuws :)

Arne Riis

'@Thombeg: Nee toch hè? Aardige man, ongetwijfeld, maar ik ben zooooooo zat…. Dat duo op Eurosport is ook niet je dat. Maar dat moet dan maar.

Laatst gewijzigd
Mcpluk

'@se7en: waar haal je dat nieuws vandaan als ik vragen mag?

BasHW84

Twijfel vandaag over Pinot, Lutsenko, Uran en G.Martin....1tje van hun moet banken...wie o wie?

Thomberg

'@Arne ja ik ben op vakantie en kan alleen via NOS app of Eurosport app kijken. Het houdt niet over, ik mis Karsten en de babbelbelg

@Bas ik dacht dat je er 1 moest opstellen, dat was makkelijk Pinot. De andere drie zou ik alsnog op de bank zetten haha

Mcpluk

Niets gezegd
https://www.wielerflits.nl/nieuws/tour-2022-bauke-mollema-test-negatief-op-corona/

csch99

Denken jullie dat Mohoric nog iets gaat presteren deze tour? Heb hem tot nu toe alleen een keer Caruso naar voren zien rijden. Voor een etappe als vandaag zie ik Bahrain weer eerder op Teuns gokken

Voorwiel

Vandaag met Lutsenko, Pinot, Storer, Woods en verder top 10 AK kandidaten. Pinot als C nu, maar weet niet of die nog last heeft van de tik van gisteren. Iemand nieuws daarover?

Jommelb

Die tik viel ook wel mee hoor. Kan me niet voorstellen dat hij daar vandaag zachter van haat fietsen.

Hier ook twijfel om Mohorich op te stellen...

Feld

En als je ‘m opstelt, wie haal je eraf??

Jommelb

Quintana of van Aert

wielergekkie

De laatste 2 etappes slecht gescoord, hopen op een vlucht vandaag en wat verbetering in de komende week. Voor nu gezakt naar 85,4%.

Voor vandaag:
Pogacar
Roglic
Vingegaard
Martinez/Barguil
Woods
Lutsenko
Van Aert
Guerreiro

Twijfel nog of Barguil voor eigen kans mag gaan of weer hij Nairo moet blijven.
Kopman keuze is ook lastig, twijfel tussen Guerreiro of Woods.

KissMyAce2.0

Er is (opnieuw) maar 1 logische kopman. Feit.

Jasperdewaal11

Ja Jonas :)

1 2 ... 164 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.