Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 165 ... 196 197
jlmr1990

Ugh, Guerreiro out met covid

martijnl

https://www.wielerflits.nl/nieuws/tour-2022-ruben-guerreiro-gaat-niet-meer-van-start-na-positieve-coronatest/

😭😭😭

kevinraar

dat is renner nu 2 uit mij team die eruit is wegens corona gaat lekker zo

Laatst gewijzigd
Pantani_83

Pogacar of gokje Woods als captain?

Laatst gewijzigd
Poule d'Or

'@kevinraar
Dat maakt het wel makkelijker met opstellen. Ik heb nu bijvoorbeeld Ciccone in mijn team, maar durf die niet meer op te stellen omdat hij er al bij de eerste heuvel af lag. Maar toch geeft dit iedere etappe weer de twijfel, wat als hij het nu wel kan. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor MvdP.

Melkboer

Kan Wout de etappe van vandaag ook aan?

pirazzi

Kasper Asgreen is mijn eerste uitvaller.
Heb 10 Scorito teampunten met hem gescoord in de etappe die Fabio Jakobsen won.

Laatst gewijzigd
Mollemaaktmenietuit

Martin ook uit koers

HB

9e plekje vandaag voor Kung, Mohoric of Van Aert? Verstand zegt Van Aert om toch nog 8 zekere puntjes te pakken, Kung weer babysitten en Bahrein gaat voor Teuns? Gevoel zegt misschien toch 'gokken' op Kung (Etappe in Zwitserland) of Mohoric (nu dan eindelijk). Iemand nog een tip?🙂

Sloddies

En ook G. Martin abandon!

pirazzi

Ja van Aert opstellen.

HarryBarry

Gaudu of Kung??

Swapfiets

Zou Alpecin denken dat Philipsen dit ook aankan?

Aanklampen

Mensen met Asgreen in hun team begonnen eigenlijk al met 19 renners. Heel hard op zijn knie gevallen en dan toch starten in Denemarken.. misschien eerder positief aangezien je nu niet in de verleiding komt om hem op te stellen..

RvhC74

Cattaneo, Bagioli of Jakobsen

Mr_Japio

Echt ? van Aert vandaag ? (10-7)
Niet te zwaar voor hem ?

Thomberg

Kung heeft conflict zou ik ook niet opstellen.

Van Aert is voor teampunten

Arne Riis

Ik denk veel te zwaar, maar: je krijgt wel punten voor groen (en wie weet een paar verdwaalde teampunten, op de een of andere manier).

Simcha

Martin en Guerreiro allebei in het team. Dat doet au…

Valvuillerdemoz

Sepp Kuss dus.

arjenzvob

Woods cap gemaakt. Ik had eerst Kämna, maar Konrad zegt vandaag vrijheid te hebben.

Ted de la course

Hier ook Guerreiro. Maar pas 1e uitvaller. Vorig jaar had ik er n stuk of 6 op dag 9, dus valt allemaal nogal mee.

KissMyAce2.0

Waarom Woods Arjen

JesperRenrad

Ik zie bij ‘Israël’ ook meer in Fuglsang vandaag. Platte begin wordt taai voor Woodsie….

arjenzvob

Omdat Woods wil aanvallen en goed is en kon winnen en en en.... Maar dan gaat hij op z'n bek. Mijn tour in een notendop.

1 2 ... 165 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.