'@reneetje, was van te voren bekend dat ze oa Kamna en konrad eigen kansen zouden geven. Konrad is daarnaast ook echt een afmaker met goede snelle benen. Won vorig jaar nog een rit en kan met zijn kwaliteiten top 10 rijden in een grote ronde (niet deze Tour maar een minder bezette giro of Vuelta)
@Arjenzvob stuur ons Ff elke dag jouw captain, zodat we weten wie pech gaat krijgen. Bij jou zit tot nu toe alles tegen volgens mij
Om Uran zouden UAE zich geen druk moeten maken. Het zou zelfs fijn zijn als hij de trui overneemt en wilt verdedigen. Dat zou de UAE knechten veel werk schelen dinsdag en mogelijk woensdag. Het lijkt erop dat Pogacar vandaag ziet als een van de laatste kansen om met boni's nog wat uit te lopen (credits naar LRCP). Morgen rustdag.
Rare zware etappe met hoge snelheid. Is voor mannen met grote moter. Zou mij niet verbazen als lichte mannetjes als Barguil straks uitgeput moeten afhaken.
En ik moet nog zien dat een Pinot of Uran (eerder flink gevallen) de rustig mee peddelende WvA eraf fietsen op deze lopende beklimmingen.
Sloddies vandaag Konrad en McNulty opgesteld.
'@Ditwashet
Geloof je nou echt dat Uran met een beetje voorsprong een serieus risico is voor Poga?
De theorie dat hij boven zichzelf uit zou stijgen, zou juist voordelig zijn. Dan zal EF nog meer etappes het gewicht van de koers moeten dragen. Hij zal dan heel misschien een top 5 eruit kunnen slepen, maar de 3 grote teams liggen echt niet wakker van Uran even in het geel.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.