Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 166 ... 196 197
martijnl

Woods is hard gevallen, wordt dus helemaal niks…

Rob94

Het ging ook veel te goed natuurlijk, dus tijd dat de ene na de andere renner uit mijn team op zijn bek gaat of corona krijgt

Ragnar Lolbroek

Dit wordt een huildagje. Niemand mee van voor. Guerreiro abandon en Wout op het bankje. Die Mohoric mag toch ook eens wat laten zien.

Bzuidema

Hier hetzelfde Ragnar lolbroek

pirazzi

Wout van Aert heeft zijn groene broek niet aan. Dus die gaat zich laten terugzakken na de tussensprint.

groppiestan

Ook hier niemand mee en wout gebankt

BasHW84

Pinot cappie gemaakt...barguil en van aert ook mee...helaas Uran en Stuyven op het bankie vandaag

Thomberg

Pff Wilde Konrad last minute cap maken maar durfde het toch niet. Hij is de enige in de kopgroep van mij, hopelijk laat hij iets zien vandaag

RvhC74

Waarom Konrad mee laten gaan terwijl je een sterke Kamna hebt die en in vorm is en een afmaker

Thomberg

'@reneetje, was van te voren bekend dat ze oa Kamna en konrad eigen kansen zouden geven. Konrad is daarnaast ook echt een afmaker met goede snelle benen. Won vorig jaar nog een rit en kan met zijn kwaliteiten top 10 rijden in een grote ronde (niet deze Tour maar een minder bezette giro of Vuelta)

@Arjenzvob stuur ons Ff elke dag jouw captain, zodat we weten wie pech gaat krijgen. Bij jou zit tot nu toe alles tegen volgens mij

RvhC74

Captain Kamna dus 0 punten of eventueel max 10 plus bankpunten Uran

Zit nog niet mee

wielergekkie

Jammer dat die Uran in de kopgroep zit, die verpest het voor alle andere vluchters.

Verder kwa scorito geen goede kopgroep voor mij met alleen Barguil voorin.

arjenzvob

Klopt @Thombeg. Het is echt ongelooflijk. Alles wat ik doe, pakt verkeerd uit. En het zijn allemaal beredeneerde keuzes. Het is niet anders. Super zuur natuurlijk, maar ik sta achter al mijn keuzes.

zitvlees

Om Uran zouden UAE zich geen druk moeten maken. Het zou zelfs fijn zijn als hij de trui overneemt en wilt verdedigen. Dat zou de UAE knechten veel werk schelen dinsdag en mogelijk woensdag. Het lijkt erop dat Pogacar vandaag ziet als een van de laatste kansen om met boni's nog wat uit te lopen (credits naar LRCP). Morgen rustdag.

Valvuillerdemoz

Ik heb vier man mee in de kopgroep! Die wordt dus vast en zeker nog teruggepakt. Behalve Stuyven, want die heb ik op de bank....

Laatst gewijzigd
RvhC74

Uran mag wel winnen en het geel pakken zal wel humor zijn

Sloddies

Rare zware etappe met hoge snelheid. Is voor mannen met grote moter. Zou mij niet verbazen als lichte mannetjes als Barguil straks uitgeput moeten afhaken.

En ik moet nog zien dat een Pinot of Uran (eerder flink gevallen) de rustig mee peddelende WvA eraf fietsen op deze lopende beklimmingen.

Sloddies vandaag Konrad en McNulty opgesteld.

pirazzi

Wout van Aert blijft dan toch in de kopgroep, dan maar proberen te winnen ook.

zitvlees

'@Ditwashet

Geloof je nou echt dat Uran met een beetje voorsprong een serieus risico is voor Poga?

De theorie dat hij boven zichzelf uit zou stijgen, zou juist voordelig zijn. Dan zal EF nog meer etappes het gewicht van de koers moeten dragen. Hij zal dan heel misschien een top 5 eruit kunnen slepen, maar de 3 grote teams liggen echt niet wakker van Uran even in het geel.

Laatst gewijzigd
zitvlees

'@Ditwashet
Jij weet net zo goed als ik dat dat écht geen reden is om Uran nu te vrezen, mocht ie een kleine voorsprong pakken op de favorieten.. ;)

zitvlees

Je hoeft hem ook geen 5 minuten te geven. Je kan hem wel net het geel overhandigen en er heel veel voordeel uit halen. Dat was 2 uur geleden al mijn punt.

Thomberg

Jungels geweldige winnaar. Heb hem niet maar zo iemand gun je het. Nadat hij Dumoulin mede aan giro winst hielp is hij een held

Valvuillerdemoz

Jungles geweldige overwinning. Zeer gegund idd. Heb hem wel en gelukkig ook opgesteld. Ik zei het al : Jungles is een absolute no-brainer voor die €500k.

arjenzvob

Had je Jungels ook opgesteld?

Bzuidema

Toch nog een beetje gered door de sprint van pogacar.
Weer wat gestegen in het klassement. Maar nog niet waar ik wil staan. Mede door tegenvallende mohoric. Kung etc. Mollema die nog een andere keer kan stunten? Geen pinot. Parijs is nog ver.....

1 2 ... 166 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.