Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 168 ... 196 197
RvhC74

Storer, O Connor, Cataneo, Uran, Bagioli, Vlasov, Ganna, Kung, Guerreiro zijn voor mij toch tegenvallers

Gaudu valt erg mee, heel lang wel gehad. van Poppel en Mozato positieve meevallers was ook maar afwachten

Valvuillerdemoz

O' Connor, en DFM en Vlasov zijn wel de grootste flops in mijn team. Ik kijk puur naar de behaalde Scoritopunten. Oorzaken laat ik even buiten beschouwing.
MvdP en Kristoff vallen ook tegen. Stuyven, Roglic en Ganna: behoorlijk matig. Dainese en Pinot, houdt niet over. Cort en Pedersen, redelijk. Mohoric en Barguil: die kosten alleen maar punten.
Naar verwachting leverend: Pogi, Vingegaard, Van Aert, Jorgenson en Jacobsen.
Alle punten moeten dus vooral van de top vier komen. De rest draagt amper bij. Een magere 69,7 % is dan ook het voorlopige resultaat.
Meevallers: eigenlijk vooral en alleen: Bob Jungels!

Laatst gewijzigd
ProScoritoManager

Ik vind Gaudu tot nu toe redelijk naar verwachting presteren. Wanneer hij morgen en overmorgen ook weet te overleven zou ik hem pas bestempelen als flinke meevaller. En zelfs dan nog krijgt ie zoveel minuten aan z'n broek in de slottijdrit dat ik niet per se vrees heb voor ploegen waar hij in zit.

twente4ever

In mijn ploeg vallen voornamelijk Mohoric heel erg en Ewan(beetje pech) tegen.
Van Martinez had ik de hoop dat ie ging groeien naar week 2 en 3, maar dat heb ik na gisteren opgegeven.
O'Connor ook slecht, maar daar kennen we allemaal de reden van
Guerreiro gevallen en nu DNS, ook niet best

Jasperdewaal11

Mijn team handhaaft zich aardig rond de 96% dus niet ontevreden.

O'connor de ongelukkige tegenvaller. Met guerreiro en mvdp daar ook bij. Hoop dat vlasov er nog dooorheen komt.

G Thomas, van Poppel en Mozzato erg fijn om erbij te hebben.

Kanarie

Ik had vrijdag 1 juli aan het begin van de dag nog Matthews en Gaudu in mijn team, die waren later die dag verdwenen en Van der Poel en Martinez er in gefietst.

zitvlees

iemand iets van Mohoric vernomen?

Timoulin

'@VALVUILLERDEMOZ, Jorgenson volgens verwachting leverend? Die heeft net 4 punten binnengeharkt.
Hopelijk wordt die nog wel beter in komende dagen.

daanbrkh

Mohoric is wel erg goed in het uitzoeken van zijn ritten. Vorig jaar reed hij op behalve zijn twee overwinningen na, (op een elfde plaats in een ‘vreemde’’ sprintetappe na) ook nauwelijks in de punten.

Eigenlijk had ik hem tot nu alleen etappe 5 verwacht, maar die was toch anders dan velen zich hier voorstelde.
Volgende kansen lijken dan te zitten in rit 13-15-16-19. Waarvan rit 13 en 15 wel eens een ‘sprint’ kan worden. 19 dit normaal gesproken ook is. En 16 waarschijnlijk te ‘zwaar’ gaat zijn voor Mohoric. Niet veel kansen dus…

Maar het blijft toch een fantastische renner, die als hij meezit, wel vaak wint. En daarom heb ik hem dus ook gekozen. Alleen als ik het parcours beter bestudeerd had, had hij beter thuis kunnen blijven. Maar ik zie hem nog wel een etappe uitzoeken in de derde week, etappe 15 is echt op zijn lijf geschreven. (Ik weet ook verder niet of hij (hard) gevallen is trouwens)

Laatst gewijzigd
Boasson en Hagen

'@Tim precies volgens verwachting dus…

kevinraar

mij team voor morgen
pogacar
roglic
viningaard
mas
vlasov
barguil
meintjes
paret-peintre
van aert

bank
o connor
cattaneo

kopman weet ik nu echt nog niet wie ik moet doen

Timoulin

Zo ken ik nog wel een stuk 70 renners die aan de verwachtingen voldoen.

Barrygoal

'@ kanarie Martinez er ook ingefietst met jorgensen, daardoor o.a Gaudu eruit gehaald....
deze is heel pijnlijk.

Valvuillerdemoz

'@Tim: de enige verwachting die ik had bij Jorgenson was een plekje bij de eerste vijf in het Jongerenklassement. Als het erg meezit heb ik hem opgesteld mocht hij eens een ritje in de punten rijden en nog mooier zou het zijn als hij nog een kleine doorbraak kent en ik hem kan inzetten als een van mijn klassenentsmannen wegvalt (wat dus nu al heel welkom zou zijn). Maar dat was bij voorbaat alleen maar hoop, geen verwachting. Voor 500k vond ik de gratis jongerentruipunten bij de eindafrekening al prima. Tot nu toe voldoet hij dus aan de verwachting. Ik had sowieso in de eerste week van Jorgenson geen etappepunten verwacht.

Edit: @Boasson en Hagen: Wat jij zegt dus 😄

Laatst gewijzigd
zomaareens

Morgen Bettiol, Barguil, Jungels, Lutsenko. 2 van de 4 kan ik opstellen.

Barguil zat wel mee, maar moest ie snel lossen zondag? heb t niet gezien..

Fiepke

Ik kan eigenlijk alleen maar positief zijn. Staan nog goed in het klassement, de top puntenpakkers allemaal aan boord en dat compenseert degene die nog weinig tot geen punten hebben gepakt (verwacht een aantal nog wel in de komende 2 weken).

Maar het meest opvallende: nog geen enkele uitvaller!

Ragnar Lolbroek

Voor morgen
Pogacar (c)
Roglic
Vingegaard
Thomas
Vlasov
Caruso
Wout: voor de truipunten
Cattaneo: vlucht. Slotklim lijkt mij niet te stijl.
Kämna: vlucht

Op de bank: mijn twee geblesseerde peulschillen Woods en O Connor.

user26782

Wout (c)
Pogacar
Vingegaard
Bardet
Gaudu
Caruso
McNulty
Pinot
Hirschi

kevinraar

ik twijfel nog pogcar of van aert kopman

user26782

Laatste col morgen is wel lang maar nergens echt stijl dus denk dat Wout nog één keer zelf zal gaan en dan woensdag en donderdag de superknechtenrol zal gaan vervullen. N.B. 20 km voor de finish is er een tussensprint!

Jeffrey81

Geen stijl eigenlijk, die niet zo steile slotklim....

RiesKos

Even kijkend naar mijn eigen team:

Top: Pogacar, Van Aert, Vingegaard, Van Poppel. Gaan hun kosten wel terugverdienen of hebben dat al gedaan.
Naar verwachting: Jakobsen, Philipsen, Pedersen, McNulty en Mørkøv.
Onder verwachting: Roglic, Thomas en Caruso.
Flop: Kristoff, Vlasov, MvdP, Mollema, Küng.
Kan bij het oud vuil: O'Connor en Mohoric.
Geen verwachtingen: Pierre Roland, maar ik had achteraf beter Jungle Bob kunnen nemen (achteraf is een koe in z'n etc.).

To be fair, ik denk dat Vlasov en Caruso nog beter kunnen en dat Mohoric en Mollema hun etappe nog wel uit zullen kiezen. En MvdP was voor 90% een flop, dus die doet niet zo'n pijn.

Persoonlijk heb ik echter best wat punten laten liggen door verkeerde capkeuzes en verkeerde renners op te stellen. Scheelde me zeker 306 punten waarmee ik gewoon top 50 overall en top 5 WielerOrakel en Wielerflits had kunnen staan. In plaats van ergens in het midden. Dus Flop: ik.

Laatst gewijzigd
Lars#1

Top: Pogacar, Vingegaard, Van Aert, Matthews, Pidcock, Philipsen.
Naar verwachting: Quintana, Roglic, Thomas, Pedersen, Van der Hoorn, Pinot
Tegenvallend: Martin, O'connor, VDP, Ciccone, Sagan, Vlasov, Mollema, Caruso

WilliamS23

'@Kanarie, dus je hebt Gaudu en Matthews voor 4,5 miljoen samen ingeruild voor Martinez en van der Poel, die samen 7,5 miljoen kosten? Ik volg je ff niet. Had je vlak voor de start dan nog 3 miljoen over?

WilliamS23

Zelf sta ik op een mooie 97,8%.

Tegenvallers: O'Connor, van der Poel, Küng en Uran.

Meevallers moet nog een beetje gaan blijken de komende tijd. Gezien de percentages van de gekozen renners moeten G. Thomas, Mas en Caruso wel het verschil gaan/blijven maken bij mij. Want Pogi, Vingegaard, Roglic en Van Aert hebben we allemaal wel. Zelfde geldt ongeveer voor Vlasov. En hopelijk kan Kron morgen mee in de vlucht, want heb weinig aanvallers meer over nu Guerreiro is afgestapt.

1 2 ... 168 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.