'@yuri
De Balans.
Mijn analyse vooraf was briljant. Aanvallers kosten alleen maar geld en leveren amper wat op. Je stelt ze verkeerd op en als ze vlammen had je dat niet verwacht. Zeker gezien het feit dat de tour gecontroleerder is dan de giro.
Bizar is dat ik me toch niet aan mijn eigen analyse heb gehouden en teveel aanvallers geselecteerd heb. Mohoric, VDP, Guerero, Ganna, Bisseger. Je hebt er geen klote aan.
De punten worden massaal binnen gesleept door de usual suspects aangevuld met omhooggevallen klassementmannen. (Quintana,Gaudu,carruso etc) Blijft de tour relatief gecontroleerd dan gaat m’n overkill aan klassemenstmannen me nog wel wat opleveren. Helaas net een sprinter te weinig (dat geld zit in VDP) om echt hoog te komen in de eindranking…
Ja Woods zag er flink gehavend uit, en waarschijnlijk ook geen perfecte aankomst voor hem (niet steil, 20% a 4%).
VdPoel verwacht ik eigenlijk ook (nog?) niet veel van. Springt misschien wel mee, maar kan die dan aanklampen?
Overweeg Matthews hier mee te nemen als "9e man", die klimt toch aardig (kon zelfs dat 11% stuipje overleven eerder in de week) en kan dan de sprint winnen (of weer 2e worden als V. Aert mee zit) ;-)
Moet ik wel Vlasov en Quintana banken, maar á la.
Hmm toch weer een lastige etappe om te voorspellen.
Pogi, Roglic, Vingegaard, Thomas, Quintana, Pidcock en Van Aert zijn voor vandaag wel zekerheidjes. Dan zijn er nog twee vacante plekken te vullen. Dat zal gaan tussen Matthews, VDP, Vlasov, Caruso, Mollema en/of Pinot.
Voor Matthews te zwaar verwacht ik. VDP, Mollema en Vlasov hebben het nog niet helemaal, is wel een etappe die ze moet kunnen liggen. Voor Pinot is het weer te licht en verwacht ik eerder morgen. En Caruso zal wel weer top 20 eindigen, maar of dat genoeg is om in mijn dagteam te komen.. keuzes..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.