Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 171 ... 196 197
JesperRenrad

'@Klaas, ik heb ook nog Bissegger gecapt rit 1 want iedereen Wout. Gaat hij 2x op zn waffel :)
Op lange termijn is het idd geen geluk of pech, en komen toch vaak dezelfde bovendrijven, maar snap/ deel de captain frustratie!

Laatst gewijzigd
Yskoud

George Bennett out of the race with covid, Majka also positive but with a low enough viral load to continue racing. Pogacar down two team mates and a third sick

Thomberg

'@Yskoud, ik lees het ook

Wat raar dat gisteren (eigenlijk zondagavond) iedereen negatief zou zijn getest en nu ineens toch positief.

Dit kan betekenen dat jumbo en Ineos vandaag al vol de druk er op gaan zetten. Alhoewel morgen en overmorgen slimmer is natuurlijk

Yskoud

Eens, als Majka ook erg slecht aan toe is dan moeten ze vandaag, morgen en donderdag elke berg druk zetten. Pogacar komt dan snel alleen te zitten en kan niet iedereen counteren. Wat als ze morgen Kruijswijk, Roglic en Pidcock vooruit sturen, wie gaat ze dan nog terughalen?

Barrygoal

vandaag zeker niet, dit is makkelijk te volgen voor poga. morgen en overmorgen wordt t oorlog!

yoeri

Wel weer lekker hypocriet dit. Pogacar die gisteren nog een statement doet waarin hij zegt dat als je covid hebt, op wat voor manier dan ook, je gewoon uit zou moeten stappen en dat hij dit zelfs in het geel zou doen. Om dan de dag erop 1 van zijn teamgenoten van start te zien gaan met een covid besmetting, maar niet besmettelijk genoeg....

Wielertje12

Fuglsang cap vandaag

user26790

Gokje vandaag. van Aert(C) met een, ideale, niet te lastige aankomst voor Wout van 7%. Pogacar gaat nog dichterbij komen in de bergritten.

arjenzvob

Merijn Zeeman zegt net, geen plannen met WvA vandaag. Dus....

yoeri

Zeeman zegt net geen plannen met van aert vandaag. Ik twijfel nu.

Feld

Hij zei het inderdaad…maar klopt het ook…

Bzuidema

Dan zal pogacar deze rit wel winnen als de kans is dat hij morgen ziek is.

Rob94

25 man, niemand uit mijn team. Dat wordt een dagje truipunten sprokkelen!

Thomberg

Wat een drama dit weer. Niemand in de kopgroep

Jommelb

Al m'n vluchters opgesteld. Gelukkig nog wel Cort mee, dat is nog iets.

RiesKos

Pfft. Geen Mollema, geen Mohoric en helaas ook geen MvdP… Wordt weer een lastig dagje.

ditisdavid

Alleen Ganna mee - met dank aan Castroviejo die zondag aantoonde dat Ineos de knechten meer vrijheid geeft dan normaal, anders had hij op de bank gezeten. Mohoric, Mollema en Barguil moet het meest waardeloze trio dedicated aanvallers zijn dat ik ooit heb geselecteerd...

JohnMcBennett

6 van mijn 7 aanvallers opgesteld vandaag. Gok welke als enige in de kopgroep zit? Juist. De 7e.

Timoulin

Precies verkeerde gok gedaan door Jorgenson eruit te laten. Had ie eindelijk punten kunnen pakken..

Ondanks dat iig wel Cort en Kamna mee

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Captain Kämna mee en Cort. Man, man wat een bevalling deze vlucht! Cattaneo, Kron, Mohoric hebben het allemaal ook geprobeerd. Go Kämna!

Eddix

'@arjenzvob na het goede advies op de Etna ook vandaag Kämna kopman gemaakt. Dat kan dus 2 uit 2 worden:) Helaas wel Leknessund op de bank vandaag, en Pedersen, maar die zal op de slotklim niet bij de beste 20 blijven gok ik.

Thomberg

Alle Kamna mannen kunnen mooie slag slaan vandaag. Maar aangezien Arjen hem kopman heeft zal hij wel net voor de finish in winnende positie over een kat struikelen en abandon gaan

Maestro Mello

Heel stiekem heb ik me 5 minuten voor de deadline laten verleiden tot het cappen van Kämna i.p.v. Wout. Een combinatie van het interview met Zeeman en een vrij overtuigend statement van @arjenzvob

Laatst gewijzigd
Bzuidema

Ik kamna maar niet geloven dat mollema niet meezit.

Maestro Mello

Gelukkig laten ze de tijdsverschillen wel staan. Je kunt het ook niet maken tegenover de vluchters en al hun inspanningen om ze weer bij elkaar te laten komen.

1 2 ... 171 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.