Voor mn laatste plek vandaag twijfel ik tussen Kämna, Jorgenson, Storer of van Aert.
Kämna gister misschien al te veel energie verspild?
Jorgenson, zie Kämna en wellicht wat te zwaar voor deze lange, steile beklimmingen.
Storer, rijdt prima maar kan die met de beste 20 mee? En als Gaudu afhaakt moet hij dan wachten?
Van Aert zie ik wel in een kopgroep zitten om iets te forceren. Heeft eerder laten zien dat die een bergrit kan winnen. Ook zeker van truipunten. Maar kan ook na de tweede berg afhaken en gaan sparen.
Hoor graag jullie visie
'@Matjieu
Dan zou ik voor Van Aert gaan. Het kan zomaar zijn dat iemand van Jumbo de etappe wint en dan heb je met Van Aert ook extra teampunten.
Ik heb voor vandaag: Pogi, Vini, Roglic, Thomas, Quintana, Caruso, Vlasov. Mijn laatste 2 plekken gaan tussen Pidcock, Pinot en van Aert. Iemand tips?
Wordt een mooie etappe vandaag verwacht ik! Ik heb nu voor vandaag geselecteerd: Pogacar, Vingegaard, Bardet, Pinot, Vlasov, Cattaneo, Kuss, Majka en Kämna.
Heb Caruso en Ciccone nog maar die laatste rijdt al een tijdje rond met buikklachten begreep ik. Zouden jullie Caruso er nog in zetten boven iemand anders dan nu geselecteerd?
Ik hoop van harte dat Roglic gaat aanvallen, maar heb weinig hoop dat hij steun gaat krijgen van wie dan ook van Ineos. Ik verwacht dat Ineos van plan is het allemaal eens van een afstandje te gaan bekijken en dan toe te slaan wanneer beide partijen half op apegapen liggen. Dat kan morgen al zijn, maar waarschijnlijker pas volgende week in de Pyreneeen. Met een beetje mazzel (vanuit hun oogpunt) hebben ze dan zelf nog steeds meerdere ijzers in het vuur voor een greep naar de macht.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.