Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 174 ... 196 197
Reus

Zou Kamna niet de hele avond hebben zitten bellen met Jumbo en Ineos om een tactiek te verzinnen om op berg 2 al pogacar geïsoleerd te hebben en em daarna veelvuldig aan te vallen?

En gaan er sprinters buiten de tijd gereden worden vandaag?

JesperRenrad

Ik denk dat Ewan niet eens op tijd bij de finish is om morgen de start te halen.... Jakobsen en Groenewegen spannend

RTankink

Denk dat de tijdslimiet morgen misschien wel een groter probleem is, als ze vanuit de start meteen de Galibier op moeten

arjenzvob

Kämna altijd meenemen. Held!

Thomberg

'@KissMyAce2.0 nice 👍

Ted de la course

Oke, ga vandaag met je mee Arjen. Mis net de uitgevallen O'Connor of een Pogi ploeggenoot in m'n selectie vandaag dus Kamna mag me verrassen 😉

Thomberg

Fuglsang krijgt toch z’n laatste kans vandaag boven Konrad

JesperRenrad

Fuglsang bezig aan een zwanensang....
Storer heeft zn laatste kans al gehad...
Gewoon een flutteam dit jaar :(

arjenzvob

Daar gaan Wout en Matje!

Ik ben gegaan voor:
Pogacar (c)
Vingegaard
Roglic
Vlasov
Caruso
Woods
Kämna
Cattaneo
Van Aert

Martinez, Kron en Hirschi o.a. op de bank gehouden.

Laatst gewijzigd
Thomberg

'@ditwashet ik denk maar 2 in top 10 nog vandaag voor Ineos. Hoop dat het Thomas is

Thomberg

Ik kies Fuglsang dus zit Konrad er bij, logisch

Poule d'Or

Thomberg, kan je morgen Konrad kiezen, dan scoort Fuglsang misschien ooit nog wat punten. Alvast dank!

JohnMcBennett

Natuurlijk kies ik op de dag dat mijn vluchters de benen nemen voor de AKs. Classic

Zadelpen

Dit wordt toch geen vluchters dag? Dat zou verschrikkelijk zijn. Ik moet naar gouden positie vandaag, wat is dit nou toch weer?

Ze rijden allemaal tegen team Zadelpen.

Bzuidema

Maar in de kopgroep zitten bijna geen echte klimmers he. Dus dat gaat nog wel uitdunnen. Denk echt wel dat een klassementsrenner gaat winnen. Kan haast niet anders.

RvhC74

Cataneo en Bagioli zijn toch klimmers maar direct eraf en wva niet

Twee voor de zwarte lijst

arjenzvob

Cattaneo mag nu weer van de zwarte lijst? Omdat hij het begin even moest verteren?

MATJE ABANDON!

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Van der Poel ook op de zwarte lijst? ;)

Bzuidema

Wout van Aert doet een mont Ventouxtje

Bzuidema

Jumbo is de aanval. Dat is vroeg. Maar wel leuk voor de kijker.

Thomberg

Geniale etappe

ditisdavid

Barguil vandaag een laatste kans gegeven, mooi om te zien dat hij er toch weer staat!

Rob94

Kom op Barguil, pak ze!

ronvisser

Bij Bahrein mogen ze ook wel 's een Snickers nemen. Had toch zeker wel verwacht dat Caruso vandaag bij het tweede segment zou kunnen aanhaken. Mohoric is vooralsnog ook geen schim van zichzelf. Teuns heeft het leuk geprobeerd vandaag, maar valt voor de rest toch ook vies tegen. Maakt zo'n inval dan toch zo veel los?

Thomberg

Haha idd! Ik twijfelde tussen Caruso en Quintana. De rest is geschiedenis

1 2 ... 174 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.