Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 175 ... 196 197
Jasperdewaal11

Heerlijke etappe en fijne kopman met Jonas :)

Daan Brakenhoff

Wat een ravage, hele mooie etappe, en het is Vingegaard gegund! Scorito technisch wel iets minder

ditisdavid

Iets zegt me dat dit de eerste en laatste keer is dat Scorito pure knechten voor 1.5 miljoen erin zet.

Marvuit

Kan Roglic met nog een bredere glimlach over de streep komen haha. Wat een fijne vent is het ook.

arjenzvob

Morgen wint Kruiswijk vanuit de vlucht.

RvhC74

Het wordt nu wel ook een keer tijd dat vluchters weg mogen blijven, bijvoorbeeld Storer, Bagioli, Cateneo, Kamna, Uran

jenzrscl

Of vluchters meintjea jungels powless mass mss vlasov allemaal al oo afstand

BasHW84

Helaas op laatste moment toch nog Pogi gecapt ipv Vini...zo blijf je leren, blijf altijd bij je eerste keus...sta nog oo 90% dus mag niet klagen

Thomberg

'@Reneetje Cattaneo zag er niet heel goed uit.

Wat is er met Caruso gebeurd joh trouwens?

RvhC74

Toch moeten blijven aanhouden met Bardet, Quintana, Gaudu en de EF topper met zijn snor

RiesKos

Super etappe, maar voor mijn Scorito team wat minder. Caruso valt tegen. Durfde het niet aan om Vingegaard te cappen. Minimaal gestegen, maar nog steeds onder de 80%.

Arne Riis

Wat een mooie rit was dit! En: ook nog spekkoper met Quintana, Gaudu en Thomas in m’n team, misschien wel op weg naar eerste wielerbekertje ooit. Zin in morgen, ik verwacht oorlog in het peloton.

Scoritop

Gaudu nog steeds verrassend goed zeg! Dit gaat wel ten koste van Storer om aan te vallen. Die gaat morgen op de bank en ik geef de kans aan Woods! En Caruso idd. Wat is daar gebeurd?

Valvuillerdemoz

De toverdrank van Bahrein is een beetje uitgewerkt lijkt het.

drop drover

'@Valvuillerdemoz Die heeft de Deense politie afgepakt... ;-)
Mohoric 0pnt! Wie had dat gedacht halverwege (ja ja 68%)

RvhC74

Het wordt tijd dat Storer mag gaan ipv baby zitten is veel sterker dan Pinot, laat hem maar voor oppas spelen

zomaareens

Jungels morgen in de vlucht? Barguil weer? Mcnulty misschien?

Arne Riis

'@Ditwashet: Ik voel dit ook een beetje aankomen. Maar ik hoop van niet.

Thomberg

Pogi pakt morgen 15-25 seconde terug

JesperRenrad

Pogi was toch prima vandaag? Blijkt dat hij niet alleen 12 aanvallen onschadelijk kan maken. Toont voor t eerst een mens te zijn; wordt hij ineens afgeschreven.
Als hij niet ziek is zie ik hem morgen idd keurig een paar (bonificatie)seconden terugpakken.

En Storer morgen echt niet, 14 juli, onze jankende
fransoos moet t doen in de aanval. Gun het storer wel meer dan Pinot…

En waarom is Fuglsang zo populair bij de bookies? Werkt z’n oom bij Unibet ofzo. Laat echt niets zien.

Anyway, hopen op nog zo’n mooie etappe als vandaag. Weinig genot bij Scorito voor mij op dit moment!!

Trusten!

Reus

Twee zaken die opvallen deze tour.

De Wanty renners zijn geen must haves en waar je de afgelopen 6 grote rondes flink scoorde met Bahrein mannen zijn die nu ook nergens terug te zien….

Verder gaat de opmars gestaag door. Graag meer etappes met koersverloopdie de klassementsmannen in de top 20 doen eindigen.

Morgen krijgt de vlucht wel de ruimte neem ik aan.

Iemand al over het opstellen van Mollema begonnen?

Kristofke

De toverdrank bij Jumbo Visma werkt wel. Proficiat, opnieuw een Deen in het geel na Riis - Rasmussen nu Vingegaard.
Hij staat voor het propere en nieuwe wielrennen in Denemarken. De geschiedenis herhaalt zich.
Jumbo Visma lijkt wel erg op US Postal, zelfs nog straffer. Geen haan die er naar kraait.
Tegenwoordig kan een renner van bijna 80kg sprinten, klimmen, tijdrijden, kasseien, knechten, ... Elke dag opnieuw. In minder propere tijden kon dat niet, in propere tijden wel blijkbaar. Een week voor de start van de Tour nog kniepijn, niets meer over gezegd en rijdt alles kapot. Stelt iemand zich vragen? In België en Nederland alvast niet.
Vingegaard heeft zich op 2 jaar ontpopt tot TDF winnaar, tevens een onwaarschijnlijke sterke groei sinds hij bij Jumbo rijdt.
Festina, Gewiss, US Postal, Rabobank, etc. Denk er binnen 5 a 10 jaar nog eens aan. Het lijstje is nooit compleet, er komt altijd wel een nieuw team bij.
En ja Pogacar heeft een manager/trainer met een verleden. Bekijk alle ploegen eens... Dat ene beschuldigende vingertje hoeft echt niet.

RTankink

Het grote hoofdpijndossier zal bij veel mensen (bij mij in ieder geval wel) zijn of Vingegaard of Pogi de captain wordt, maar wat mij betreft wijst alles erop dat Pinot morgen de rit pakt. Ik ga hem desondanks niet durven cappen.

Praeses

Ik lees al een tijdje mee maar tot nu toe nog niets gepost.
Leuke discussies, ook veel bagger, maar interessant om over sommige zaken na te denken en er je ding mee te doen.
Ik haal ook nog op andere plaatsen inspiratie. 1 ervan is Wielervoorspelling op Twitter. Sinds gisteren lijkt dit profiel echter verwijderd? Zijn er onder jullie nog volgers van hem die meer info hebben?
Zou heel jammer zijn, want hij heeft soms wel een aparte kijk op de zaken waarbij hij het toch regelmatig heel juist inschat.

albert n

Verwacht vandaag Podjacar IPV Vinjegaard en weer een hoog tempo en misschien een enkele vluchters maar die zitten bij mij in de ziekenbus, dus AKers. En ws een paar sprinters overboord

1 2 ... 175 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.