Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 193 ... 196 197
leonstar

Mijn laatste wissel voor de tour was deze.

Out kristoff, gaudu

In ewan, ganna

Dat is ook niet best geweest maar ze kunnen t nog een klein beetje goed maken die 2😂

Kwam (na uitvallen roglic, o connor, g martin, Guerrero en vd poel) 1 a 2 renners tekort om op te stellen in heuvels-bergen dus gaudu had goud geweest…

Laatst gewijzigd
Chef83

Mas ook out .

Ik ga toch voor pedersen cap vandaag

Goombah

Mads Pedersen geeft aan maagproblemen te hebben en zich niet goed te voelen vandaag:

https://sport.tv2.dk/video/dXJuOnR2MjpjbXM6YnJpZ2h0Y292ZTp2aWRlbzo2MzA5ODY5NTI1MTEy

albert n

Voor mij is dit een van de mooiste tours met Wout als beste renner. 2e bekertje zal er wel niet komen met 98.3% maar genoeg sprinters en tijdrijders om nog wat te stijgen. Misschien wel een waaieretappe want die hebben we nog niet gehad.

Arne Riis

Dank hiervoor, had hem zelfs als captain. Ik verstond niet wat hij zei (Deens), hoorde alleen ‘problemen’, maar ik vertrouw erop dat dit klopt. Hij mag nog wel mee, maar het wordt toch een cappie voor Jappie.

Trouwens mijn laatste zesdubbele paniekwissel voor de Tour: Pinot en Kung out, Quintana en Jorgenson in (want babysitten voor kopman Gaudu) , Gaudu in O’Connor out. Als de ploeg zo veel vertrouwen in hem heeft, dan moest ik hem toch maar meenemen dacht ik.

Verder Caruso en Mohoric out vanwege het gedoe bij Bahrein. Gaf me buikpijn. Hierdoor kwamen Fuglsang en Verona in mij team. De 1 miljoen extra gebruikte ik om Ewan te upgraden naar Jakobsen. Ik had nog 30 seconde over….

DKrikk

Mohoric in de kopgroep!!!!! Niet opgesteld natuurlijk :')

wilkonaldo

Momenteel beter dan 93,5%, maar met net wat teveel bankpunten is dat toch zonde. Denk de komende dagen nog wel een procentje of 2/3 te stijgen. Gouden bekertje had er ingezeten als mn ak team net wat beter was geweest… Wel ben ik trots op Powless in mijn team gezien zijn lage pickrate en hoge puntenaantal. Verder wel tevreden met mannen als Thomas, Mcnulty, Pedersen, Matthews en Sagan in de ploeg. Kijk nu alweer uit naar de Vuelta om dan te zorgen voor het gouden bekertje.

RiesKos

Heel mooi om zo alle nabeschouwingen te lezen (zo voelt het een beetje ook al is de Tour nog niet voorbij). Vooral die van [B]@leonstar[/B] is interessant om te lezen.

4 Jumbo's had inderdaad wat uitgemaakt. Ik heb er over nagedacht, maar durfde het niet aan vanwege het coronaspook.
Verder van de in jouw lijst genoemde parelrijders heb ik er maar 3: McNulty, Van Poppel en G. Thomas.
Verder een aantal op de lijst die ik op enig moment voor de Tour wel in mijn selectie had: Bling, Gaudu, Pidcock en Lutsenko. Deze 4 vervolgens er allemaal uit geredeneerd/gepuzzeld om plaats te maken voor MvdP.

En inderdaad ook veel punten verloren door verkeerde opstellingen en verkeerde caps.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Het antwoord op de prijsvraag wie won deze Tour nog geen etappe is B Mathieu van der Poel.

danusz1986

Toch Philipsen moeten cappen!

Bzuidema

Mooie finale weer

Jasperdewaal11

Wat een heerlijke chaotische sprint!

Zadelpen

Man wat een spannende tour. Gaat team Zadelpen nu wel of geen goud behalen, het is nog steeds niet duidelijk. Op onze laatste benen spurten we naar 99.3%.

Morgen wordt een cruciale dag. Het angstzweet staat op de ruggen, we zijn bang en nerveus.

Benzardi

Ja Hoor. . . . . . . De Duracelli's staan in de "Duimpie omhoog, middelvingertje omlaag" zone met 91,1%.
Met maar 3 uitvallers ( Roglic, Haig en O Connor) mogen wij niet klagen en daarom gaan we vol voor de Bronzen Cup met de grote oren.

Morgen hopen dat Bissegger en Kung gaan vlammen, dan kunnen het nog 2 leuke dagen worden.

Jasperdewaal11

'@Zadelpen daar bevind ik mij ook. Zal ik nog even wat wind afvangen, je door het peloton naar voren piloteren en de sprint aantrekken of zit je stuk? ;)

leonstar

'@ zadelpen

Wel genoeg eten nu he pas op voor die hongerklop!
Schudt je team nog even wakker om de chasse patat te vermijden.

Nu alles geven!
De eindsprint is ingezet💪💪

Ik gun je die gouden cup na al je inzet en vermakelijke berichten hier.

arjenzvob

'@Zadelpen Ik zou even op bezoek gaan bij Bahrein. Ze mogen het zelf niet meer gebruiken, maar een brave borst als jij verdenken ze nooit! Hup die toverdrank erin en vol gas!

KissMyAce2.0

Is er toverdrank gevonden bij Bahrein? Zal wel eea verklaren...

Cascoigne

Wat een heerlijke tour zeg. Ik ga er vanmiddag nog eens goed voor zitten. Geen spanning in de tour maar in de pool wel degelijk.

Verwacht iemand nog iets van Pedersen? Ik heb eens gekeken maar heeft ook wel eens een resultaat gereden op een langere tijdrit. De maagproblemen en de klim op het einde werken niet in zijn voordeel, evenals het feit dat hij morgen een etappe met winstkansen krijgt voorgeschoteld. Het is hem opstellen of toch Philipsen (1 versus 6 zekere punten). Ieder puntje telt...

Neig er naar hem er buiten te laten maar zul je zien dat hij in een keer toch gaat vlammen.

Andreas Kloten

Nog één plekje over vandaag. Matthews/Pedersen/Martinez. Wie zeggen jullie? Thanks!

Jasperdewaal11

Nou hopen op de positie vasthouden vandaag:

WvA (c)
Kung
Pogacar
Vingegaard
G Thomas
Vlasov
Lutsenko
McNulty
Philipsen (truipuntjes)

ProScoritoManager

'@jos
Ik zit met exact dezelfde vraag. Daarbij ben ik ook nog benieuwd tot welke plek er vandaag groene trui punten uitgedeeld worden? Het zou me niks verbazen als pogi er een paar oppikt en Philipsen dus maar 4 truipuntjes pakt.

Als laatste optie heb ik mohoric. Toonde gister eindelijk teken van leven, maar ik heb eerlijk gezegd niet zo’n goed beeld van zijn tijdrit capaciteiten.

Andreas Kloten

Sorry, 2 plekken over!

albert n

'@Jos
Denk dat Pedersen zich gaat sparen voor Parijs. Bovendien heeft hij op de langere tijdritten niet de beste score. Maar het blijft de Tour !

Thomberg

Ff tijdje afwezig geweest hier de afgelopen etappe’s. Helaas aangezien meerdere hier goed voorspelden dat het wellicht de kans voor Laporte ging zijn. Nu had ik WvA als captain Ipv Philipsen. Anders was goud nog in zicht. Nu hang ik op 97,7%. Beetje de net-niks zone. Na brons in de klassiekers en zilver in de giro hoopte ik nu goud te pakken.

Overigens geen keuzes waar ik niet achter sta. Ewan was bewust een gok ik verschil te maken. Achteraf liever Groenewegen maarja…

VDP heb ik hier geroepen dat hij onnodig duur was, maar door het ruimte budget toch gekozen. Vooral ook door zo’n tijdrit start waar je hem dan meteen kan opstellen, viel ik in de val. Echter, voor de teambalans was hij een goede keuze. Ik hoor hier mensen Bardet zeggen maar die had je dan als bankrenner (of een andere dure klimmer). Met Roglic en O’Connor als normale top 20 mannen en een guerreiro als aanvaller en anders zekere punten was een extra klimmer niet nodig. Zelfs een Caruso was achter de hand. Dus de keuze om geen extra Bardet te nemen is achteraf nog steeds logisch.

Caruso vind ik wel een enorme tegenvaller. Ik denk dat de analyses hier over het stoppen met doping helaas kloppen. Die kunnen, behalve Wright, helemaal niks meer.

Al met al tevreden over de Tour. Helaas door verkeerde kopman keuzes geen goud waardoor het zilver (als ik dat haal maar denk ik wel) als verliezen voelt. In de giro maakte ik alle goede keuzes in de opstellingen waardoor zilver daar als winnen voelde.

1 2 ... 193 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.