Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 37 ... 196 197
floda

'@maltempi, dank voor overzicht. Als 6, 8, 13, en 15 ook als vlak tellen voor groene trui, dan veranderd dat de zaak behoorlijk inderdaad. Maar dan is MvP in eindklassement van groene trui ook bij beste 5 te vinden denk ik. Maar goed daar heb ik dan het geld weer niet voor (over)

niek-vdv

Hirschi ook alvast weer lekker bezig.

Ragnar Lolbroek

Exit Mcnulty & Cosnefroy. Welkom Hirschi en Pinot.

GoldenWallie

Ik zie hier flinke betogen over o.a. Mas, Vlasov en Haig. Maar waar blijven de Bardet fans?

vevie

Die blijven, in dit deelnemersveld, op de vlakte. De Bardet in de vorm van de Giro doet hier zeker wel mee, alleen is de tegenstand toch flink pittiger.

Ragnar Lolbroek

Deze Bardet-fan had hem liever voor 2,5 miljoen gehad. 3 miljoen komt net niet lekker uit helaas. 2,5 miljoen leek mij een faire prijs on de Giro. Vind dat ook wat raar dat hij 500k duurder is met ziek af te stappen. Maarja.... wie ben ik.🤷‍♂️

Laatst gewijzigd
Matsoe

Ontzettend leuk dat het deelnemersveld zowel bij de klassementsmannen, als bij de sprinters, echt ontzettend sterk is. Nog moeilijker voor ons natuurlijk, wie neem je wel, wie niet, ik zou er wel 40 kunnen uitkiezen die ik wil.

Maurimaler

Zie ik dit nu verkeerd of zijn er echt geen sprintetappes in de Tour van Zwitserland, hoewel er toch wel wat sprinters meedoen die ik graag nog eens aan het werk had gezien.
Als er toch een etappe is voor de sprinters laat maar weten welke dan.

Wielertje12

Pasqualon 5 minuten eerder binnen dan Kristoff in GP Kanton, Pasqualon dan de sprinter in de Tour? 😜

bakfiets

Eerste team snel samengesteld en eerste conclusies. Budget is ruim met 54 miljoen.
Waardoor ik makkelijk martinez, roglic, vlasov en pogacar kan inpassen. Vooraf toch wel de 4 die ik erin wil hebben. Al denk ik dat met dit budget deze 4 een hoge pickrate gaan hebben.
En caruso de meest interessante van Bahrein. Mader sla ik over denk ik. De foss vergelijking vind ik wel mooi en passend. Voor de witte trui kan je mooi voor een paar goedkopere opties gaan.

chip 010

Zoals zoveel anderen lees ik al een tijdje mee. Maar merk dat het wordt gewaardeerd om af en toe als leek (in vergelijking met de meesten) toch te reageren. Ik zie de prijzen van de Tour nu en denk ook te veel scoritopunten in vergelijking met de rest. Maar toch heb ik nu 4 500k jongens er in gezet. En eigenlijk vind ik alle 4 goed. Wat denken jullie van een echte 16-4 strategie? 3 UAE 3 Jumbo en 3 Ineos

KissMyAce2.0

Prima chip

RvhC74

Hoe denken jullie over Pinot ( vol voor bergtrui) en Mollema (in vorm, goede tijdrit en aanvallend)

Wat is daarnaast hogere punten pick is de verwachting, Vingegard met Mader en paar 500k of Haig, O Connor, Mollema, pinot

Vingegard erbij is nog beter natuurlijk

Hoeveel sprinters/heuvel sprinters is het Max qua verwachting

Heb nu 7 klass, 3 berg, , 6 sprint, 3 aanval en 1 knecht

Witte Willem

Een Pinot in vorm die geen pech krijgt gaat due 1,5 denk ik dik waard zijn. Alleen in vorm en zonder pech of fysiek ongemak in een grote ronde is alweer een tijdje geleden…

Bonorrie

Pinot is inderdaad een gok, die goed of slecht kan gaan uitvallen, maar alternatieven zijn net zo goed een gok. Pinot heeft uitgesproken vol voor de bergtrui te gaan. Voorlopig heb ik hem in mijn team staan, maar ik wacht toch nog even de team-orders van FDJ af alvorens definitief te beslissen. Vooral Gaudu, en in mindere mate Storer en Madouas kunnen immers evengoed in de bergen scoren. Het kan zomaar zijn dat de strategie op hen afgestemd wordt. Of, wat ik verwacht, ze wachten de ontwikkelingen in de eerste week af, alvorens voor een kopman te rijden. En dat kan dan evengoed weer Pinot zijn. :)

Laatst gewijzigd
Jofferde

Zijn er mensen die nog niet in een subpoule zitten en mij kunnen helpen door als eerste in mijn subpoule te komen? Bij 10 eerste aanmeldingen ontvang ik dan namelijk iets van Scorito

Dit loopt spaak

DerMeister, daar worstel ik ook mee! Ik zit nu op 5 😖
Ik vind 't niet fijn 't hier te doen, maar als 5 mensen hier me uit de brand willen helpen word het gewaardeerd!
DerMeister hoe heet je poule? Kijk dan ook even naar "Het wiel is rond"
Sorry voor iedereen die hier de pest aan heeft.

Cascoigne

Jongens het is 1ste aanmelding only. En als je iets niet fijn vindt, moet je het vooral niet doen ;).

Matsoe

Wat denkt iedereen hier over Mas, zie dat sommige hem er zo inklikken. Maar heeft in de tour nog nooit meer dan 303 punten gehaald. Zal natuurlijk vast wel top10 en grote kans op top5 rijden. Maar haalt nooit veel punten in de tour. Ik houd hem erbuiten

williams

Een paar overwegingen... Voor 500.000 is Taco toch een no-brainer ? Gaat Pedersen massasprinten ? Wat een team heeft Bahrein toch !

Thomberg

'@Matsoe aanrader om Ff het hele forum terug te lezen. Gaat de helft van de tijd over Mas.

Korte samenvatting: iedereen is het er over eens dat hij bij de beste 10 kan klimmen (sommige denken 3, anderen 10).
Hij doet het altijd (nog) beter in Vuelta. Hij hoort tot de middenmoot die allemaal punten van elkaar kunnen afsnoepen dus structureel 5de zal hij niet worden. Wel meer bereikt dan een Haig bijvoorbeeld.

Enige waar iedereen het helemaal over eens is, is dat het een Spanjaard bij Mobistar is

williams

'@Thomberg ik dacht dat hij bij Movistar reed maar dat is dan ook mijn persoonlijke mening.

Odin

We zullen even moeten wachten wat TREK naar buiten gaat communiceren maar ik verwacht Mads Pedersen wel in de massasprints en misschien kan hij wel eens de grootste uitdager van Van Aert worden voor het groen.

TheBest

Wat word er hier gedacht van de 4 sprinters tactiek. Haha ik weet het, dit klinkt wel heel karig. Maar van aert, jakobsen, philipsen en kristoff. Die eerste 3 (in mijn ogen) de meest zekere jongens voor top 3-4-5 in alle 4 de massasprints. Daarbij stel ik altijd een ploeggenoot van hun allen op, roglic/vingegaard, asgreen, van der poel. In alleen de eerste 2 sprints kun je geen 'zekere' klassementspunten opstellen (ik neem zeer wss geen ganna/bissegger). Maar in de laatste 2 sprint kansen kan ik als het goed is met mijn klassementsmannen de plekjes wel opvullen. Daarbij lijkt kristoff mij ook wel een redelijk zekere naam voor meerdere top 10 noteringen. Blijft tenslotte en man van wanty.

Word zo'n tactiek door meer mensen overwogen of zijn 4 (top)sprinters echt te weinig?

Daarnaast ben ik benieuwd of Ewan overwogen word. Kan mij voorstellen dat hij bij 90+ procent op de 'zwarte lijst' is gezet. Maar als hij weer helemaal fit is en een keer op zijn fiets blijft zitten, kan het voor 3.000.000 best een leuke pick zijn, denk ik...

Landa was tenslotte in de Giro ook een prima pick. Ondanks dat die bij veel mensen op de 'zwarte lijst' staat.

LuukGoverde

'@TheBest Als je maar 4 sprinters meeneemt, gaat je team normaal gesproken wel heel erg uit balans zijn. Neem aan dat je dan iets in de richting van 12/13 klimmers mee gaat nemen? Dan offer je plekjes op voor mensen die in eerste instantie de hele ronde op de bank zullen zitten.

1 2 ... 37 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.