Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 44 ... 196 197
vevie

Ik ga ervan uit dat DFM nog gaat verbeteren en er gewoon staat in de Tour. Ik overweeg echter toch om hem eruit te knikkeren. Kan net wat meer mannen van de 2e lijn inbrengen zonder hem. Wetende dat er altijd mensen tussenuit vallen, komt het in de breedte zo toch beter uit.

Laatst gewijzigd
M@thijs

Gezien het over Pederse gaat even een vraag.
Ik kan nergens verifiëren dat de sprints echt voor hem zijn.
En in het verleden heeft stuyven ook wel eens willen sprinten.

Heeft iemand een bron voor mij.
Indien ik namelijk niet zeker weet of hij gaat sprinten gaat hij hier niet mee.

Antonini

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/een-maand-voor-tourstart-is-mads-pedersen-al-minutieus-bezig-met-gele-trui-in-denemarken

Maestro Mello

Je weet van Morkov wel wanneer die gaat sprinten, maar niet wanneer die ophoudt.

Mede door mijn visualisatievermogen zorgde dit voor een enorme glimlach op mijn gezicht! En tevens, ook zeker on point.

Morkov zou ik normaal gesproken zien als een opvuller in sprintetappes, die je voor een mooi prijsje kunt meenemen zodat je dat budget ergens anders kunt besteden. Echter, heb je voor deze Tour zoals al meermaals is benoemd juist misschien wat meer budget over als je de 'grijze massa' van het AK overslaat. Dat kun je dan mooi gebruiken om (wanneer je maar voor 5 sprinters kiest) nog een 'zekerdere' sprinter te kiezen. Een Jakobsen kun je dan alleen erbij pakken als je een AK-man écht flink downgrade, maar iets eronder kun je wellicht alsnog een Ewan, Groenewegen of Bennett inpassen. Waarbij ik Ewan dan als meest voor de hand liggende optie zie.

RvhC74

Hayter, interessante optie of overpriced
Cattenao, leuke optie of weggegooid geld
Uran, leuke optie of niet doen

arjenzvob

Chaves 1 miljoen. Ook interessant. Maar met hem velen rond die prijs.

Ik hoop dat er nog een Deen bij Lotto-Soudal wordt toegevoegd. Persoonlijk favorietje.

Valvuillerdemoz

Hayter lijkt mij zeker interessant als hij ook kansen krijgt van zijn ploeg om wat mee te sprinten., Maar ook wat overpriced misschien. Rijdt voor het eerst een grote ronde.
Cattaneo zou een leuke optie zijn, maar heeft buiten twee TT's wel heel weinig resultaten gereden tot nu toe dit jaar.
Uran, Mwah. Kun je doen, maar ik doe het niet.

M@thijs

'@antonini, bedankt maar dat artikel gaat over de TT niet de sprints

danusz1986

'@Arjen

Je bedoel Kron?

arjenzvob

Uiteraard @danusz1986

KV

'@M@thijs: als Mads aangeeft dat hij na de TT voor geel wil gaan, denk ik dat je ervan kan uitgaan dat hij in 2, 3 en 4 zal meesprinten voor de boni's... en ook in 5 zijn verdomde Roubaix zal proberen te wreken en als hij de trui dan nóg niet heeft, kan hij wie weet nog proberen aan te haken in Longwy.

Op de Planche zal hij vermoedelijk moeten capituleren...

M@thijs

'@KV juist ja, maar dit is nu net mijn punt hij wil voor geel gaan maar ik zie nergens dat hij de uitgesproken sprinter van zijn ploeg is. En gezien mijn kleine sprinters equipe wil ik wel jongen waarvan ik verwachten kan dat ze 19, 21 (+15) ook meesprinten. En als jolijke jappe het in zijn bol krijgt weet ik niet op pedersen dit gaat doen. Vandaar dat ik een bron zoek.

Valvuillerdemoz

...Maar dan zijn we Denemarken ook al lang weer uit..

Wielertje12

'@Reneetje van het Cafeetje dan zou ik nog eerder Chaves kiezen ipv uran en heb je 500k over

Quelbois

Heerlijk op dreef allemaal weer. Ik ga volgende week na de rondes in Zwitserland en Slovenië maar eens een balansdag inplannen.

Paar zekerheden blijven vooralsnog in het team staan. Hoe ik ook click. Dat zijn qua klassement (Pog, Rog, Vin, Vla, Car, O’Con) + sprinters die ook sterk zijn (WvA, Bling , Ped, Phi) en punch (MvdP). De beweegt me nog teveel en uit die laatste 8 tot 9 moeten toch echt de parels komen die de beker gaan binnenslepen . Vooral de (altijd lastige ) vele punch en halve bergetappes en de selectie van de uae teamgenoten gaat vast met meer inzicht een weekje verder. En dan na de balansdag pas weer doorselecteren en de dagopstellingen maken.

KV

Jolijke Jappe heeft al mogen sprinten in Dauphine en legde het daar af tegen Page, Boasson Hagen en Riabushenko.
TREK maar je conclusies.

Ludi

Is dat erger dan tegen o.a. v asbroeck, Teunissen en haller?:p

floda

Dat het schrappen van quintana of pinot voor woods nu in 1x een oplossing blijkt om mijn team compleet te krijgen. Het lijkt wel of ik de poule van 10 jaar geleden aan het invullen ben als ik naar deze namen kijk. Dus dit is waarschijnlijk ook niet de juiste oplossing

Thomberg

'@arjen die moeten ze toch bijna wel meenemen daar?!

Naast Ewan enige die punten kan pakken

arjenzvob

Zou je zeggen he @Thombeg

KV

Touché Ludi ;-)

Maar dit was een messy sprint als ik het me goed herinner

Wicked Wout

'@arjen, ik hoop bij Lotto toch ook nog op een krasse Belg. Maar vermoed dat die naar de Vuelta mag

arjenzvob

Stef Cras gaat niet zo veel klaarspelen hoor.

Wicked Wout

Vind m tot nu toe best wat leuke uitslagen rijden. Voor 5 ton mag ie zo mee.

Kron had ik in t klassiekerspel, maar heeft toch niet helemaal voldaan aan de verwachtingen (al was dat deels volgens mij ook te wijten aan lekke banden, ziekte, etc)

Antonini

Krassen en Kronen is allemaal gezellig en leuk, maar het veld is in de Tour toch veel te breed en het budget veel te groot om zelfs maar een gokje te wagen op dat soort jongens. Waar ga je hen opstellen en geen AK man met punch of teampunten?

1 2 ... 44 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.