Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 68 ... 196 197
zomaareens

Bettiol is wel een vraagteken na covid vertrek uit zwitserland

user26790

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/jungels-wil-na-knalprestatie-in-zwitserland-bevestigen-in-tour-de-france MIJN DARK HORSE - Na dit artikel gelezen te hebben klik ik 'm er zo in! Voor het geld hoef je het niet te laten.

Valvuillerdemoz

'@Cyclekiller: staat er bij mij al in hoor. Dark horse en juichrenner in één!

oli4g

Küng was een zekerheidje voor mij, maar blijkbaar zou hij uit tour de Suisse gestapt zijn bij een bevalling. (wat voorlopig nog niet gebeurd is denk ik).

https://switzerlandtimes.ch/sport/when-his-celine-has-the-baby-kung-gets-out-immediately/

Laatst gewijzigd
madeinstars

Oei, ik weet van mijn vrouw dat je na een bevalling best even moet herstellen en niet direct weer op de fiets springt. Dus als Küng nog voor de tour de france bevalt, neem ik 'm zeker niet mee.

oli4g

Hij lijkt met anders wel een goede kandidaat voor de bollen zonder dat extra gewicht

floda

Haha, ik mag hopen dat die dan voor de tour vader is….

Antonini

Iemand die serieus overweegt zijn AK of sprint ploeg af te slanken voor Alaflip als die wat presteert komend weekend?

ZK

Als Flip zegt in goede conditie te starten en/of zich ambitieus toont, dan maak ik zeker plek.

arjenzvob

Ik heb toevallig gisteren een team gemaakt, waar Flipje makkelijk inpaste en ik ook nog steeds tevreden was. Daarnaast had ik ook al een team met 2,5 miljoen over waar ik ook tevreden over was. Met dit budget kan alles! Maar alles is nog relatief, de échte nieuwsberichten en doelen per renner volgen nog.

Tceh Brormann

Matthews wat denkt iedereen daarvan? Best veel heuvelige etappes maar ik twijfel.

wilkonaldo

In mijn voorlopige team staan nu 16 man wel vast, maar wat eigenlijk de moeilijkste beslissing is die voor mij overblijft is het kiezen voor de juiste renner van Ineos. Thomas heeft indruk op me gemaakt in Zwitserland, maar heb toch stiekem het gevoel dat dfm zichzelf wel eens op het goede moment kan laten pieken. Ook een prima tijdrit gereden.

Verder staan voorlopig Mcnulty en Majka in mijn ploeg, maar of ik ze beide mee ga nemen weet ik niet. Het kan een bak teampunten opleveren, maar kan ik niet beter eentje vervangen, en zo ja wie o wie moet er dan uit mijn ploeg?

Tceh Brormann

Hoe goed zou Matthews zijn?

Baskeee

'@Thijmen Brormann: https://www.procyclingstats.com/rider/michael-matthews succes

Tceh Brormann

Wilko, ik heb dezelfde struggle met het team van ineos. Mijn gok gaat wss uit naar yates, omdat die toch iets goedkoper is en martinez wel echt slecht was in de ronde van zwitserland. persoonlijk denk ik niet dat mcnulty en majka het geld waard gaan zijn, maar voor de teampunten heb je wellicht er wel waarde aan. Beide gaan denk ik vol rijden voor pogi en daarom zelf weinig punten binnenhalen

Tceh Brormann

'@aqua Statistieken zien er niet heel bijzonder uit naar mijn idee.

wilkonaldo

'@Thijmen Brörmann, denk zelf dat ik gewoon een leuk gokje ga wagen met martinez. En denk dat ik neig naar Mcnulty en dan misschien een renner van 1,5mln. Maarja als ik dan naar caruso, pinot en zulke renners kijk twijfel ik ook.

Matsoe

Wel opvallend dat er weinig over mohoric wordt gezegd (of ik heb niet goed gekeken, lees niet alles excuses daarvoor dan) voor mij is hij een must-have, na vorig jaar en helemaal dit voorjaar schat ik hem als goeie kanshebber in etappe 5,(6),9,10,(13),14 en 16. Dat zijn er een hele hoop. Wordt er weinig gezegd omdat iedereen het met me eens is en er geen discussie voor nodig is, of heeft niemand hem.

Ketjap Manis

'@Matsoe Soms kunnen weinig woorden juist heel veel zeggen ;)

Antonini

Ja Matthews is interessant als MvdP-Light optie, maar ik zie maar 5-6 etappes waar ik hem op zou stellen, en hij werd er door Impey opgelegd in een sprint. Als hij aankondigt voor Groen te gaan dan is het natuurlijk een absolute musthave als multifunctionele renner.

Matsoe

'@Ketjap Manis
Zoiets dacht ik al

steefje9

'@antonini, heb je de sprint gezien? Matthews koos in 1e instantie de verkeerde lijn en kwam nog sterk opzetten de laatste meters. Zijn topsnelheid lag wel hoger dan impey imo

Wat betreft de ploeg Bahrein. Die hebben ook nog vrijbuiter Teuns die het voorjaar toch ook niet slecht heeft gepresteerd. Benieuwd naar hun plannen. Evenals de pickorde van de klassementsmannen

Laatst gewijzigd
Behatzailea

Ik ben natuurlijk weken bezig met het samenstellen van een team waarvan de helft na de secteur John Degenkolb natuurlijk in de lappenmand ligt. En ik kan moeilijk voor iedere positie twee renners meenemen. Alleen Degenkolb is zijn plekje nog zeker.

rbc1912

Bahrain en INEOS wel de ploegen die de meeste hoofdbrekens gaan bezorgen denk. Een hoop interessante renners hebben die, maar ook weinig 'zekerheidjes'. Bij de 5 renners die nu bij Bahrain staan zit echt geen enkele pannenkoek

Phoenix0000

Matthews geeft al drie jaar aan niet mee rij groen geïnteresseerd te zijn. Daarbij is het ook niet echt een rasaanvaller en gaan toch veel van die etappes beslist worden vanuit een kopgroep. Tel uit je .....

1 2 ... 68 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.