Ik heb toevallig gisteren een team gemaakt, waar Flipje makkelijk inpaste en ik ook nog steeds tevreden was. Daarnaast had ik ook al een team met 2,5 miljoen over waar ik ook tevreden over was. Met dit budget kan alles! Maar alles is nog relatief, de échte nieuwsberichten en doelen per renner volgen nog.
In mijn voorlopige team staan nu 16 man wel vast, maar wat eigenlijk de moeilijkste beslissing is die voor mij overblijft is het kiezen voor de juiste renner van Ineos. Thomas heeft indruk op me gemaakt in Zwitserland, maar heb toch stiekem het gevoel dat dfm zichzelf wel eens op het goede moment kan laten pieken. Ook een prima tijdrit gereden.
Verder staan voorlopig Mcnulty en Majka in mijn ploeg, maar of ik ze beide mee ga nemen weet ik niet. Het kan een bak teampunten opleveren, maar kan ik niet beter eentje vervangen, en zo ja wie o wie moet er dan uit mijn ploeg?
Wilko, ik heb dezelfde struggle met het team van ineos. Mijn gok gaat wss uit naar yates, omdat die toch iets goedkoper is en martinez wel echt slecht was in de ronde van zwitserland. persoonlijk denk ik niet dat mcnulty en majka het geld waard gaan zijn, maar voor de teampunten heb je wellicht er wel waarde aan. Beide gaan denk ik vol rijden voor pogi en daarom zelf weinig punten binnenhalen
Wel opvallend dat er weinig over mohoric wordt gezegd (of ik heb niet goed gekeken, lees niet alles excuses daarvoor dan) voor mij is hij een must-have, na vorig jaar en helemaal dit voorjaar schat ik hem als goeie kanshebber in etappe 5,(6),9,10,(13),14 en 16. Dat zijn er een hele hoop. Wordt er weinig gezegd omdat iedereen het met me eens is en er geen discussie voor nodig is, of heeft niemand hem.
'@antonini, heb je de sprint gezien? Matthews koos in 1e instantie de verkeerde lijn en kwam nog sterk opzetten de laatste meters. Zijn topsnelheid lag wel hoger dan impey imo
Wat betreft de ploeg Bahrein. Die hebben ook nog vrijbuiter Teuns die het voorjaar toch ook niet slecht heeft gepresteerd. Benieuwd naar hun plannen. Evenals de pickorde van de klassementsmannen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.