Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 70 ... 196 197
KV

No way dat S Yates een klassement zal (kunnen) rijden

BennyPlanckaert

Wat denken jullie van Bardet? Moeilijk te geloven dat hij geen klassement wilt rijden...

Dumoulist

Ik begin nu toch te twijfelen over de combinatie Ving- en Ringbaard in mijn team. Ring heeft dit jaar al bewezen goed overweg te kunnen met de kasseien. Ving kwam daarentegen 11 minuten na de winnaar over de streep gerold in de GP de Denain. Toch wel zorgwekkend als je maar 25 seconden voor Tietema eindigt. Dan is 4,5 miljoen Scoritopunten opeens een hoop geld voor een luxeknecht.

Antonini

Met die mega beklimmingen in rit 11, 12 en 18 kun je Yates echt afschrijven voor een goed klassement. Zeker met al die huidige plaatselijk hittegolven. Dit gaat een aantal slechte dagen hebben en wellicht een rit winnen, maar ook daar zou ik niet of durven wedden.

Bardet zal het diep van binnen wel willen, maar met zo'n lange tijdrit aan het einde zal hij sowieso te kort komen. Ook is een goed klassement rijden echt een mentaal ding. Hij zal er in rit 2 (waaiers), rit 5 (kasseien) helemaal vooraan moeten zitten en de steun van zijn team daarvoor nodig hebben. Dus als het team kiest voor rit overwinningen, zie ik hem er niet alleen bij blijven.

Reus

Waar zit nasibal eigenlijk. Zou ie zitten werken aan een sluitende theorie waaruit blijkt dat je Pogacar moet thuis laten?

Voorlopig zit ik in de maag met al die goeie Bora en Bahrein renners. Die v Bahrein wil ik alle 5 wel. Wat mag en kan Kamna, krijgt Schachmann de ruimte om zelf te punchen of moet ie Vlasov begeleiden. Gaat RingelS z’n karretje aanhaken en naar een top 10 fietsen…

albert n

Bardet gaat sowieso mee anders heb ik te weinig klimmers. Hij deed het goed in de Giro. Maar Pinot is nog een vraagteken.en inderdaad wie van Bahrein?.

Undercover

[Quote=KV]No way dat S Yates een klassement zal (kunnen) rijden[/Quote]
En dan is hij na de tijdrit de beste 'klassementsrenner', en dan?

Laatst gewijzigd
Odin

En dan is hij dat na de kaseitjes niet meer

KV

'@Undercover: als je hiermee bedoelt dat hij 1 dag een klassement kan rijden, dan ga ik met je mee.

Punchen of verzuipen

'@Reus: Ik denk dat @nasibal even een schone onderbroek aan het aantrekken is nu Rein officieel bevestigd is voor de Tour.

Undercover

Verwacht niet dat de klassementsmannen elkaar in de 5e etappe pijn gaan doen, er wordt daar teveel van verwacht vrees ik. Je kunt er immers, al vroeg in de ronde, wel veel verliezen maar niet zoveel winnen. Nerveus gaat het wel zijn, zeker richting de eerste stroken.

@Odin: ik weet het niet, heb hem nog nooit op de kasseien gezien, jij wel?

Laatst gewijzigd
Jan_Jumelet

Gaat bissegger naar de tour? Ik kan het zo snel nergens vinden of die niet zou gaan, miss weten jullie meer

Laatst gewijzigd
Ludi

In principe zou ie wel gaan, maar geen idee hoeveel last ie heeft van Covid.

Jasperdewaal11

wacht lekker de team presentatie af zou ik zeggen, dan zie je het vanzelf

Jan_Jumelet

Oke, wacht ik nog even af, maar is het gek als ik zeg dat tie top 5 zeker rijdt eerste etappe

zomaareens

zonder covid zeg ik niet gek.

Net als dat ik bettiol er zonder covid ingeklikt had

maja, ennu? ;)

Odin

Ja dat is wel een beetje gek, aangezien je niet weet of ie meedoet.

Jasperdewaal11

Tjah dat zou heel goed kunnen ik denk dat gegadigden, in willekeurige volgorde, voor een top 5 zijn ( en als ze allemaal meegaan en fit zijn):

- Ganna
- Bisegger
- WvA
- Roglic
- Pogacar
- Kung
- Asgreen (mits zijn knie weer goed is)
- MvP (als hij er zin in heeft maar is geen parcours dat technisch genoeg is)

Laatst gewijzigd
MichielH

Iedereen die zegt dat wie dan ook zeker top 5 rijdt heeft het fout (ook al rijdt die renner wel top 5), er kan altijd iets gebeuren of een bijzonder slechte dag hebben.
Dat gezegd hebbende, schat ik Bisseger wel als op twee-na-beste tijdrijder in van de namen die ik nu hoor dat ze de tour gaan rijden. Echter zijn er wel genoeg namen er bijzonder dicht achter, waardoor ik (zelfs zonder onvoorziene omstandigheden) een plek net buiten de top 5 ook niet vreemd zou vinden.

MichielH

'@JasperdeWaal11: ik vind het nog best een technisch parcours eigenlijk

Dumoulist

'@Undercover s. Yates kwam in 2015 (als kopman) op droog liggende kasseien op 6 minuten binnen van de winnaar. Het jaar daarvoor ging niet veel beter met 18 minuten achterstand. Thomas, Bardet, Roglic, Fuglsang, Pogacar, Mollema, Uran en Quitana zijn denk ik de klassementsrenners die zich al eens bewezen hebben.

Jasperdewaal11

'@MichielH dat vind ik alleen van pakweg de laatste 3km (Indeleiderstrui heeft een filmpje gemaakt van parcours), daarvoor is het redelijk stoempen met enkele ruime bochten dus dan zijn de types Ganna en Bisegger toch in het voordeel volgens mij.

ralfinho77

Even een vraagje hebben jullie pogacar en roglic en vinegaard? Ik twijfel namelijk om roglic eruit te laten.

Poule d'Or

Waardoor twijfel je? Hoeveel punten denk je dat Roglic en je opvuller gaan halen en hoeveel punten halen je twee alternatieven?

Laatst gewijzigd
Lupus

Wat zijn de verwachtingen met mcnulty en gaudu? Net als iedereen op zoek naar renners die verschil kunnen maken

1 2 ... 70 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.