Weet iemand hoe het zit met UCI punten (i.v.m. mogelijke degradatie) voor het puntenklassement aan het eind van de Tour? Ik vraag me af of dat voor Ewan nog een (extra) reden zou kunnen zijn om voor de groene trui te gaan dit jaar. In de uitslag van de Tour van 2021 zie ik 120-50-25 UCI punten voor de nummers 1 t/m 3 - zijn dat de punten waar het om gaat? Zou Ewan en/of Lotto daar warm van worden?
Ik zit een beetje in mijn maag met Caruso, in principe niet de kopman voor Bahrein, maar rijdt voor mijn gevoel altijd leuke uitslagen, ook slechts 1.5 miljoen en daarmee een leuke opvulling. Reed redelijk goed bergop in de Dauphiné. Daarnaast hoor ik hem hier nooit voorbij komen, wat verwachten jullie van hem?
Van de frontpage:
'Gaudu en Storer lijken zich in eerste instantie op een goed algemeen klassement te focussen, maar beide klimmers kunnen ook gaan voor ritsucces.'
Weet iemand of dit een interpretatie is van de WF auteur of dat dit ook echt zo gebracht is door de ploeg? In dat laatste geval weet ik niet of ik Storer nog zo'n leuke optie vind..
'@Beekman, dat hij niet besproken is, is zeker niet waar. Net als wel meer namen. Het is alleen 50 a 60 pagina's geleden geweest....
Kron vind ik echt een fijne renner, maar ik moet nog even kijken of ik hem nodig heb. Kan mijn Kämna van de tour worden, op een ander vlak uiteraard maar wel in vluchten en punchen. Wellens is Wellens. Kan een mooie keuze zijn, maar valt te vaak ook tegen.
Ik heb Gaudu eruit geknikkerd. Stond er vanaf het begin in vanwege zijn aanvallende rijden en goed eindschot. Maar nu vervangen voor Woods, die min of meer hetzelfde kan. Daardoor 1,5 miljoen vrijgemaakt om verschillende upgrades te doen die goed voelen, o.a. Hayter en Küng erbij die lekker multifunctioneel zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.