Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 71 ... 196 197
Valvuillerdemoz

Dan moet je denk ik nog even verder zoeken Lupus. Teveel mensen hebben ze ook en ik verwacht ook niet dusdanig hoge puntenaantallen van McNulpunty en Gaudu dat je daarmee echt verschil gaat maken.

Jan_Jumelet

Ik ben nog nieuw met Scorito, kan je mensen zo vaak gebruiken als je zelf wilt, of zitten daar nog verplichtingen aan vast?

Platje

Geen beperkingen/verplichtingen..

Vuel Gi Tour

'@lupus als je renners wil die het verschil maken dan moet je die 2 zeker meenemen! Ben alleen bang dat ze voor jou niet het verschil gaan maken in positieve zin....

Wellens Nietens

Weet iemand hoe het zit met UCI punten (i.v.m. mogelijke degradatie) voor het puntenklassement aan het eind van de Tour? Ik vraag me af of dat voor Ewan nog een (extra) reden zou kunnen zijn om voor de groene trui te gaan dit jaar. In de uitslag van de Tour van 2021 zie ik 120-50-25 UCI punten voor de nummers 1 t/m 3 - zijn dat de punten waar het om gaat? Zou Ewan en/of Lotto daar warm van worden?

Laatst gewijzigd
KV

Dit is inderdaad heel beperkt, zie artikel van IDL over de UCI punten

Vooral top 10 eindklassement geeft veel punten. Ereplaatsen in etappes is ook niet veel.

Laatst gewijzigd
Klaas Dijkhoff

Wat zeggen jullie Michael Matthews of Kristof??

Geoffrey1420

Wie mag er punchen, cort of bettiol? Indien beide goed zijn natuurlijk

Landaluze

Cavagna voor 750k met twee tijdritten en enkele (talrijke zelfs) mogelijkheden voor avonturiers is toch ook wel heel mooi?

Wielertje12

'@klaas beide

rbc1912

Cavagna zijn tijdrit is ook niet meer wat het geweest is toch? Correct me if I'm wrong

Antonini

'@Brabander, wisselvallig maar Cavagna kan zo een top10 rijden in de eerste etappe, alleen geenidee waar je hem verder op kunt stellen.

Vuel Gi Tour

Ik zou Cavagna zeker meenemen! Rijdt heel het jaar al prima uitslagen en staat er altijd wanneer het moet!

Janneman45

Ik zit een beetje in mijn maag met Caruso, in principe niet de kopman voor Bahrein, maar rijdt voor mijn gevoel altijd leuke uitslagen, ook slechts 1.5 miljoen en daarmee een leuke opvulling. Reed redelijk goed bergop in de Dauphiné. Daarnaast hoor ik hem hier nooit voorbij komen, wat verwachten jullie van hem?

wilkonaldo

Wat denken jullie van Andreas Kron en Tim Wellens?

Laatst gewijzigd
puntenjager

'@Beekman87 staar er bij mij in

ProScoritoManager

Van de frontpage:
'Gaudu en Storer lijken zich in eerste instantie op een goed algemeen klassement te focussen, maar beide klimmers kunnen ook gaan voor ritsucces.'
Weet iemand of dit een interpretatie is van de WF auteur of dat dit ook echt zo gebracht is door de ploeg? In dat laatste geval weet ik niet of ik Storer nog zo'n leuke optie vind..

puntenjager

Verwachten we nog iets van Mollema? Heeft na de Giro niks meer gedaan, maar pakte daar toch aardig wat puntjes.

arjenzvob

'@Beekman, dat hij niet besproken is, is zeker niet waar. Net als wel meer namen. Het is alleen 50 a 60 pagina's geleden geweest....

Kron vind ik echt een fijne renner, maar ik moet nog even kijken of ik hem nodig heb. Kan mijn Kämna van de tour worden, op een ander vlak uiteraard maar wel in vluchten en punchen. Wellens is Wellens. Kan een mooie keuze zijn, maar valt te vaak ook tegen.

Ketjap Manis

Eerste sprinter van 500k is een feit! Alleen heb ik er geniets zoveel vertrouwen in.

wilkonaldo

'@arjenzvob Ik heb hetzelfde een beetje met Kron, blijft een beetje passen en meten

David_Et_Cetera

Kron is inderdaad een zeer interessante renner, zeker met dit parcours een paar kansen voor zo'n type renners. Nu is het afwegen tussen andere 750k-renners die dit ook aankunnen. Nu de definitieve teams bekend worden kan het puzzelen echt beginnen.

Laatst gewijzigd
Baskeee

Kron, Fuglsang, Schachmann, Bettiol zijn allemaal interessante vlucht opties voor 750k die meerdere kansen hebben deze Tour. Nu nog alleen de juiste kiezen :D

Boasson en Hagen

Ik heb Gaudu eruit geknikkerd. Stond er vanaf het begin in vanwege zijn aanvallende rijden en goed eindschot. Maar nu vervangen voor Woods, die min of meer hetzelfde kan. Daardoor 1,5 miljoen vrijgemaakt om verschillende upgrades te doen die goed voelen, o.a. Hayter en Küng erbij die lekker multifunctioneel zijn.

arjenzvob

'@Boasson Wat betreft wil ik echt weten wat de plannen zijn. Als Pidcock meegaat, blijft Hayter thuis. En teampunten INEOS verwacht ik weinig.

1 2 ... 71 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.