'@Arjenzvob Als ze beiden meegaan rijden ze elkaar wel een beetje in de weg inderdaad. Maar Hayter lijkt mij in beter vorm en je weet wat je van hem kan verwachten: tijdritten, heuvelritten en sprinten met een (uitgedund) peloton. Pidje overtuigt me dit jaar nog niet echt, kan niet tijdrijden, sprint niet in vlakke etappes (al toonde hij in Zwitserland wel enigszins vorm). Zou voor de Scorito-speler goed uitkomen als ze die thuislaten.
Zoals eerder al gezegd over hayter, die rijdt al 1 1/2 maand goed en veel. En dan tegen mannen die hiervoor 2x weken in trainingskamp/hoogtestage zitten. Ik vraag me echt af hoe goed die nog gaat zijn en zal mijn team zeker niet halen, hopelijk gaat ie wel en krijg ik gelijk want daat is hij mooie budgetleegloper ;-))
Hoogtestage is vooral belangrijk voor klimmers/klassementsmannen. En Hayter reed een goede Dauphiné, daar rijdt toch gewoon het halve Tour-peloton rond? Daarvoor Norway, waar hij zijn concurrenten Kristoff, Pedersen en Asgreen ook tegenkwam, dus die hebben geen voordeel in dat opzicht. Budget heb ik toch genoeg ;-)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.