Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 72 ... 196 197
Boasson en Hagen

'@Arjenzvob Als ze beiden meegaan rijden ze elkaar wel een beetje in de weg inderdaad. Maar Hayter lijkt mij in beter vorm en je weet wat je van hem kan verwachten: tijdritten, heuvelritten en sprinten met een (uitgedund) peloton. Pidje overtuigt me dit jaar nog niet echt, kan niet tijdrijden, sprint niet in vlakke etappes (al toonde hij in Zwitserland wel enigszins vorm). Zou voor de Scorito-speler goed uitkomen als ze die thuislaten.

daandej

Zit zelf in dubbio hayter of Matthews ook, allebei een goede tijdrit alleen hayter laatste tijdt echt heel goed en in principe is hayter iets meer in vorm

Jasperdewaal11

Of Hayter heeft te vroeg gepiekt ;)

floda

Zoals eerder al gezegd over hayter, die rijdt al 1 1/2 maand goed en veel. En dan tegen mannen die hiervoor 2x weken in trainingskamp/hoogtestage zitten. Ik vraag me echt af hoe goed die nog gaat zijn en zal mijn team zeker niet halen, hopelijk gaat ie wel en krijg ik gelijk want daat is hij mooie budgetleegloper ;-))

Boasson en Hagen

Hoogtestage is vooral belangrijk voor klimmers/klassementsmannen. En Hayter reed een goede Dauphiné, daar rijdt toch gewoon het halve Tour-peloton rond? Daarvoor Norway, waar hij zijn concurrenten Kristoff, Pedersen en Asgreen ook tegenkwam, dus die hebben geen voordeel in dat opzicht. Budget heb ik toch genoeg ;-)

Binda

Ik heb ze beide.

Binda

Toch nog een opvulsprinter gevonden dit jaar. Tenminste als hij mee mag, dan is Bonnamour van harte welkom.

arjenzvob

Je hebt ook gelijk wat zand gevonden om je pad te vullen zie ik.

Ric

Bonnamour een opvulsprinter. Ik denk dat ik daar dan toch een ander verwachtingspatroon heb van een opvulsprinter.

oborobo

Padun de pannen van het dak.
Waar dan?

Wicked Wout

Ja er staat al een stevige zuidenwind. Brengt heel wat saharazand mee.

Tijn Hoffman

Ik vind sws dat er veel mogelijke pareltjes in die 750k categorie zitten.
Fugslang
Guereiro
Lafay
Van poppel
Meintjes
Schachman
Konrad

Ik kan nog wel ff doorgaan

ploep

Hoeft niet per se maar mag best hoor

Ik vind het mooi dat ze bij Jungles een nulletje vergeten zijn, gaat 10x zijn prijs waard zijn

Antonini

Er rijden dit jaar veel goede wielrenners in de Tour de France

rbc1912

Dat is meestal toch? ;)

Antonini

Ja daarom zijn veel “redelijke” renners in feite redelijk matige opties.

BennyPlanckaert

Padun of yates kan toch interessante optie zijn. Snap niet dat mensen hen hier afschieten… Indien goed, kunnen ze veel punten pakken. Indien minder gaan ze mee in de vlucht en gaan ze misschien voor de bollen! Niet vergeten dat het ook goede punchers zijn!

Antonini

Of Ion Izagirre, ook weer mooi kampioen tijdrijden geworden, 2e in Baskenland, must have imo

KV

Padun en punchen. Heb ik dit nu echt in dezelfde zin gelezen?

Delporte

Nemen jullie Geraint Thomas mee? Aangezien A. Yates covid heeft en martinez voorlopig wat tegenvalt. Rijdt supersterk, kan hoog eindigen in de tijdrit en meteen mee zijn met de toppers. In een kasseirit heeft hij zich ook al voldoende bewezen. Heb voorlopig A. Yates mee

BennyPlanckaert

'@KV heb jou al veel renners zien afschieten, maar veel mooie namen heb ik van jou nog niet zien passeren

arjenzvob

Ah kijk, de toon wordt hier en daar al vilein. Nog twee weken te gaan maar de stress slaat nu al toe mannen? ;)

Odin

Dat hij geen namen dropt betekend niet dat Padun ineens kan punchen..

Geoffrey1420

'@Benny. Met alle respect. Padun heeft echt een vreselijke voorbereiding. Zal me niks verbazen als die niet eens meegaat

zjoop

In een sprintploeg van 6, twijfel tussen koppel ewan+kristoff of Jacobsen+coquard. Denk dat aan het einde van de rit het eerste koppel meer potentie heeft. Maar is wel een gok Jacobsen thuis laten voor ewan. Twijfels 😅😅

1 2 ... 72 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.