Pedersen vandaag 4e in de tijdrit. Valt toch wat tegen gezien z'n tour ambities lijkt me. Bij mij staat/stond hij er al behoorlijk vast in..
Cort heb ik eigenlijk nooit overwogen, alhoewel die dus 2e wordt EN goedkoper is.
Pedersen gaat daarbij ook sprinten (lijkt me), Cort niet? Op pcs zijn de sprint statistieken van Cort zelfs beter dan van Pedersen. Wat denken jullie?
'@Beun Misschien moet je alleen al even de afstand vergelijken van de twee tijdritten waar het om gaat. Knap dat Pedersen hier 4e wordt! Verandert niks aan mijn keuze. Hij blijft waar hij is. Rotsvast in mijn team.
Overigens gaat Cort (waarschijnlijk) ook mee hier. Paar mooie etappes voor hem, en nee.... niet de vlakke sprints.
Ik denk dat het met die nulpunters voor Cort wel mee gaat vallen deze tour.
Ik zie echt een redelijk aantal vlucht/punch etappes waarin ik hem 100 procent zou opstellen als ik hem heb.
Maar ook ik twijfel over het wel of niet meenemen van Cort....
Hangt vooral van mijn verdeling af, ik zou het liefst een redelijk aantal aanvallers meenemen, gezien het parcour deze Tour. Alleen ik wil er ook niet te ver in doorslaan....
Aanvallers blijft lastig, vooral in de Tour. In de breedte stikt het daar altijd van de sterke mannen, AK’ers die tegenvallen en gaan rittenkapen, enzovoort. Ik denk dat je er max drie mee dient te nemen. Daarnaast zijn mannen die kunnen tijdrijden/klimmen, maar ook aanvallen als Cavagna, Asgreen, Kung, Cort en Mollema ook interessant. Helaas is de juiste renners kiezen altijd lastig, omdat er zoveel keuzes goed te verantwoorden zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.