Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 83 ... 196 197
KV

Gisteren wint ie ook zomaar de ITT in Luxemburg hoor!

wilkonaldo

'@ronvisser baseer het eigenlijk alleen op zijn eigen woorden, het einde van de ronde van Zwitserland en mijn onderbuikgevoel, gewoon een leuk gokje

Antonini

Als Vlasov niet rijdt dan worden het wel heel veel dezelfde teams ben ik bang.

KV

Ik vind het toch maar verdacht stil rond Vlasov. Misschien moet ie wel plots naar het front…

williams

We zijn allemaal op zoek naar de Kämna van de Giro, misschien wordt dat gewoon...Kämna...

Thomberg

Ok ik heb hier elke keer geroepen dat VDP te duur is (wat hij ook is). Ik neig nu toch ook naar VDP. Zie hem niet meer dan 200 punten halen, maar gezien de vele onzekerheden bij alle renners zijn dit wel vrij zekere punten. Waarvan een groot deel al in eerste helft behaald kan worden

Franky122

Sorry hoor, maar als je op dit parcours (tijdrit, kasseien, heuvels) geen Bob Jungels in teruggekeerde vorm meeneemt voor maar 500k, dan kan ik je niet meer serieus nemen.

Imbatido

@Thombeg: Die theorie zit ik ook nog mee. Maar speel je dan om te winnen, of speel je dan om 'gewoon' hoog te eindigen? Want je zegt zelf al dat MVDP te duur is. Als je voor zekere punten kiest weet je ook bijna zeker dat de verrassing van de Tour (Hindley in de Giro), die echt het verschil gaat maken, niet in je team zit.

Thomberg

'@imbatido ja goede vraag! Maar niemand gaat alle verrassingen structureel goed hebben. In de Giro had ik gewoon degelijk team en alleen Kamna er bij (die ik had moeten kiezen) had me dik goud opgeleverd dus kan prima met degelijk team! (Hindley had me uiteraard ook goud opgeleverd maar dat was een verrassing, Kamna niet)

Aberastuuurrriii

Uiteraard zit er verbetering in bij Jungels, maar uitgezonderd van tijdritten was de laatste keer top 10 Parijs Nice 2020. Is het nou echt een must have omdat hij 17de, 15de en 11de wordt in een half peloton in de Ronde van Zwitserland? Vind ik een beetje onzin maar goed

Yskoud

Wisten jullie trouwens dat de werknemer van Scorito die de prijzen van de renners mag bepalen zelf nog nooit een Gouden Bekertje heeft behaald?

Best wel grappig vind ik zelf

daandej

Idd jungels zn prestaties zijn niet uitzonderlijk en zn nationale titel is niet zo moeilijk om te winnen in zn land

Valvuillerdemoz

Nemen jullie toch allemaal Jungles lekker niet?! Ik had hem als eerste dus lekker houden zo! 👍👍

Antonini

Ik neem Bob Jungles zelfs 2x mee

Dumoulist

Ik weet nu al dat ik mij dan zou gaan ergeren aan zijn beperkte klimcapaciteiten. Met dit budget kun je prima wat meer geld vrijmaken voor een beter alternatief binnen de 1m categorie. Overigens heb ik voor de tijdrit waarschijnlijk 9 betere opties, dus daar hoef ik het niet voor te doen.

Laatst gewijzigd
Zutphen

Geen van Baarle en geen Trentin.

Timdepunter

Hoe weet je dat @Zutphen?

Maestro77

Haha Jungels 😂😂. Kappen nou hoor!

Zutphen

https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2022/gc/startlist/changes

Maestro77

Procyclingstats is flink bijgewerkt! Hofstetter en Mozzato o.a. toegevoegd

Timdepunter

We zullen zien of pcs gelijk heeft. Wachten de officiële teamberichten nog maar even af!

jenzrscl

Wat een team dat uae heeft voor tour :o pogi zit in een zetel

Zutphen

Walscheid

arjenzvob

Ik ben benieuwd wie nu gaat zeggen (volgens PCS dan): "Jammer dat Chaves niet mee gaat. Een hoop mensen hadden er weer ingetrapt." Of vul op die plek Trentin bijvoorbeeld....

pirazzi

Ook geen Großschartner dus.

1 2 ... 83 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.