Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 85 ... 196 197
Titivoeckler

'@Remco Ik verwacht persoonlijk het minst van barguil, lutsenko is nog wel een beetje een vraagteken maar heeft veel potentieel.

La Primavera

Teampunten zijn toch ook gewoon punten ;)

Dat klopt Brabander maar om dat puntenaantal te halen moest je hem dus wel iedere etappe opstellen. ;)

KV

Zou het wel vreemd vinden dat Lampie en Senechal niet meegaan. Sprinttrein voor Fabio lijkt zo toch zwakker?

albert n

Volgens mij weet niemand waar hij aan toe is. Het is geen Giro. ga dus maar eens vergelijken wat er in de aflopen jaren in de eerste etappes is gebeurd. valpartijen etc. Wie komen er boven drijven? De oude rotten meestal, En inderdaad daar staat wel eens een potentiële top 3 bij of jouw renner. dat is nou net de tour de france, cést la sport..het is toch heerlijk om dit in het begin hierover van gedachten te wisselen. Wat doet corona? Wie hadden afgelopen jaren het beste team?
Welke klimmeer kan een heuvel verteren? Welk team kan een wedstrijd domineren? Jumbo, ineos en quick step voor de waaiers. Vraagtekens. Alleen Pog is geen vraagteken. Er komen ws nog wat vraagtekens bij voor volgende week vijdag. De tour heeft andere wetten dan de Giro en de Vuelta, kijk naar het verleden.

Kip

De expert gelooft zelfs dat de kansen van Corts om een ​​etappe voor een Tour de France te winnen nog nooit zo groot zijn geweest. De Bornholmer heeft drie Tours op zijn cv staan ​​en won een etappe bij zijn debuut in 2018.

"Ik wil zeggen dat dit de Tour is waar ik de hoogste verwachtingen had van Cort. Deels vanwege de route, en deels omdat hij de Giro in zijn benen heeft, dus ik denk dat hij beter in vorm komt voor de race. En toen kreeg hij het extra wapen in de individuele starts', zegt Emil Axelgaard en legt uit:

"De eerste is waarschijnlijk iets te kort voor hem, maar de laatste, vooral omdat het een beetje heuvelachtig is, is een heel goede singlestart voor hem. En met zijn enkele start in de Vuelta vorig jaar, waar hij met (Primoz) Roglic bijna recht omhoog reed (Cort miste 14 seconden, red.), mag je van hem verwachten dat hij hard rijdt."

Geoffrey1420

Kan iemand een voorspelling doen wie de laatste knecht van pogi gaat zijn?

Poule d'Or

Hij heeft geen knechten nodig en rijdt zelf iedereen aan gort! En anders zou ik gewoon even het teambericht afwachten.

Valvuillerdemoz

McNulty, Majka, Bennet, Soler, Hirschi, Stake Langen, Bjerg.

Geoffrey1420

'@Poule uiteraard! Maar voor het poultje is het wel interessant om te weten wie het langst bij hem blijft of het kortst in het klassement komt te staan.

steefje9

Interview met Jakobsen gezien mbt Groenewegen? Zegt toch voorzichtiger te zijn met hem in de buurt.

Met die paar sprints die komen lijkt me dit ook niet echt een zekerheid..

Reus

Na twee weken maar weer eens de Scorito app geopend en een teampje geklikt. Nog net zo hopeloos. Te weinig plekken voor teveel renners.
Ik ben benieuwd of er hier al iemand is die overtuigd is van de juiste balans die gekozen moet gaan worden. Steeds als ik denk dat ik een perfecte balans heb dan toch kom ik een etappe tegen waar ik een sprinter mis of het gevoel heb dat het AK team wat dun is..
Veel aanvallers mee lijkt een goede keus omdat er veel ritten voor de vluchters zijn. Maar dan lees ik hier over de plannen van Cort. Maar dat is nou net zo’n gast die je op de bank hebt als ie vooruit is en een snipperdag neemt op het moment dat je em opstelt.
Je komt dan weer uit bij de usual suspects. Mol voor de heuvelsetappes die niet met een klim eindigen, Kamna voor de zwaardere aankomsten en een Quintana(???) voor de vlucht met aankomst bergop?

Maar al die onzekere aanvallers nemen dan weer veel plekken in je team in beslag. Dus heb ik weer het gevoel dat je veel moet scoren in de “zekere” etappes. Een topzwaar team voor de eerste week kan daarin helpen.. tijdrijders die op de kasseien kunnen scoren en een heuvel over komen.. (kung, asgreen…)

Pffffff

KissMyAce2.0

Denk wel dat, nu hij zo goed omhoog rijdt, Kung voor de bollentrui gaat

vevie

Bollentrui voor Küng? Lijkt me sterk. Op de echte klimmen kan hij types als Pinot, Ciccone en Bouchard toch niet bijhouden?

Geoffrey1420

Het is te hopen dat Cort gewoon elke punch meepakt. Was heel goed in de openingsetappe in de giro. Destijds net terug van weg geweest.

Bode80

'@vevie dat je daar serieus op ingaat ;-)

Poule d'Or

'@klaasd Maar wat is het alternatief? Je zult toch aanvallers mee moeten nemen en als je er te veel hebt, heb je sowieso bankpunten. Kan je dan niet beter MvdP iedere aanvallersrit zonder te veel bergen meenemen en captain maken? Met een goedkopere aanvaller zou dit misschien ook kunnen, maar weet je ook niet of die er bij zit.
Je kan hem inruilen tegen een extra sprinter of extra GC-man die je nooit captain zal maken, de vraag is of je daarmee nu heel veel meer punten gaat halen.

zomaareens

Hofstetter ook mee bij arkea?

floda

Speel altijd maar met een paar aanvallers, omdat die nooit te voorspellen zijn, en je plekken hard nodig zijn voor liefst 7 sprinters en 7/8 klassementsmannen. Maar met deze tour kun je bezuinigen op sprintersplekken (alhoewel ik nog steeds twijfel tussen 5 of 6) en is er zo’n grote groep 2e klasse klassementsmannen voor top tien plekken, die “maar” in zo’n vijf etappes plus eindklassement echt punten zullen pakken. Dus daar kun/moet je toch harde keuzes maken. Dus heb meer aanvallers plekken dan ooit ingevuld. Maar toch voelt het nog niet goed. Blijf tot laatste moment waarschijnlijk switchen en zal dan later tot de conclusie komen dat als ik die switch niet gemaakt had ik wel het bekertje had kunnen pakken… nu alweer frustrerend vooruitzicht.

Ps en nu maar hopen dat ala niet de straatstenen eruit rijdt vandaag want anders ga ik weer van alles omgooien

fedjo97

Ben best wel benieuwd wat we eventueel van Bardet kunnen verwachten? Was in de Giro wel een van de sterkste en zou, wanneer die zicht goed voelt prima top5 of eventueel bergklassement kunnen rijden? Hoe kijken jullie hier tegenaan?

michelb6

Ze gaan voor ritzeges zeggen ze en dan vind ik 3 miljoen te duur

Liefkuss

Louis Meintjes time!!!

RvhC74

Vlasov en Haig twijfel dossier, maar wie heb je als alternatief wat evt meer punten oplevert.

Afhankelijk van de rest van je team dat snap ik. Laat ik het zo zeggen, dat staat ook goed met voldoende kleppers/mogelijkheden.

Wie durft

tvm

Mannen, Pogacar of Kamil Gradek?

Pogacar leek in vorm in Slovenië, maar heeft wellicht te vroeg gepiekt? Met Gradek weet je het maar nooit...

Samn Bony

Caruso dan toch maar?

kevinraar

me team is bijna klaar nog 2 keuzes

kristoff en 500k renner
bouhanni en cattaneo

Laatst gewijzigd
1 2 ... 85 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.