Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 87 ... 196 197
arno_183925

'@Maestro Mello , je zwengelt de interessantste discussie aan van de afgelopen 15 pagina's😀. Ik denk dat dit team wellicht word onderschat, stiekem verdenk ik Marc Madiot ervan om naast Gaudu, Pinot vanuit de luwte als schaduw kopman zal functioneren. Met luxe knechten als Maddouas, King en Storer hebben ze een team aan boord die de koers hard kan gaan maken. Als de neuzen maar zelfde kant op staan. Ik zie van al deze klasbakken Storer als dark horse voor korte uitslagen en een top 10 overall. Benieuwd naar andere meningen over dit team.

fedjo97

Mas ook wel toch?

tvm

Wat met Cav? Won vandaag op grootse wijze door zelf de koers hard te maken, waaiers te trekken, te reageren op demarrages in de kopgroep. Niets gestolen, in hoogvorm. Als Patje hem meeneemt (en waarom zou hij dat nalaten? Hij kan immers het record pakken) lijkt hij mij een zeer goede optie.

kevinraar

dit is nu mij team
pogacar
roglic
vinigaard
mas
vlasov
o connor
cattaneo
barguil
meintjes
paret paintre
van aert
jakobensen
benett
groenewegen
kristoff
dainese
van der poel
guinero
hermans
bouchard

Matjieu

Twijfel enorm tussen dainese en coquard.
Dainese heeft me in de giro een goede dienst bewezen en lijkt in vorm.
Coquard echter volle focus op de Tour en zie ik ook wel leuke dingen doen. Schat hem ook iets beter in de heuvels en bergen te verteren.
Wat denken jullie?

rbc1912

Vinigaard en Guinero zijn mij onbekend :)

Ik vind Coquard altijd nogal tegenvallen in Scorito

Guido73

Andreas Kron positief getest, daarom niet gestart in het NK.

user27296

Dat nieuws over Kron vindt ik nergens terug, heb je ergens een linkje

Guido73

https://cyclinguptodate.com/cycling/andreas-kron-misses-out-on-national-championships-suffers-from-covid-19-after-tour-de-suisse-outbreak

jenzrscl

Heeft geen symptomen komt goed. En dat is al iemand die tijdens tour niet kan krijgen !;)

jenzrscl

Garcia cortina alleen dus nu, is sws beter als maar 1 van de 2 meegaat . ik pak hem mee

GoldenWallie

Snap niet dat mensen überhaupt voor een C sprintertje gaan, heb je naar mijn mening niks aan deze Tour. Beter een breder klimteam nemen aangezien er altijd wat renners tegenvallen.

KV

Cortina sprint toch ook gewoon niet mee?

Dries Driewieler

Bardet gaat voor ritten en niet voor klassement

Landeirovic

Bob Jungels deed de wegrit in Luxemburg niet door darmproblemen.

Drum

Hallo,
Interessant om alles te lezen.
Ik doe aan een spel mee waar ik voor dagprijzen ga.
Hier mag je 15 renners selecteren.
Ik maak een sprint, heuvelsprint, kasseien, klim en vluchters/klim lijstje.

Ik hoop dat deze volgende renners het leuk gaan doen op mijn lijstjes. Soort dark horses waarmee je net diegene hebt die hoog eindigt naast de usual suspects. Welke renners die ik noem zijn in jullie ogen niet interessant door blessure, corona, vorm?

- storer
- kron
- batistella
- leknessund
- lafay
- bouchard
- cort wordt de revelatie van deze tour

Bedankt voor de eventuele reacties.

KissMyAce2.0

Verkeerde topic Drum.
Wie rookt er nog shag trouwens?

leonstar

Ik mis dit keer wel een beetje het zoeken naar pareltjes!

Het budget is erg ruim en
In de 1.000.000 categorie zitten zoveel toprenners dat je in 500.000 niet hoeft te kijken.

Ik schat dat bouchard nog wel wat kiezers krijgt maar zelf pak ik dan liever wat extra renners uit t rijtje:

Kamna
Woods
Barguil
Mollema
Lutsenko
Chaves
Ciccone
Storer

Allemaal kleppers die hetzelfde kunnen maar dan beter!

koenvanhelvoirt

Trentin toch wel naar de Tour

Antonini

Geen Hirschi

wielergekkie

UAE bekend; geen Pogacar!?!?

ZK

Hirschi dan blijkbaar toch teveel last van covid. Trentin zal waarschijnlijk nagenoeg grootste deel van ronde in dienst rijden, dat wordt veel gemaakte selectie fout in hoop dat hij gaat sprinten of in kasseienetappe mee mag, waar hij natuurlijk bij pog moet blijven. Tenzij expliciet wordt uitgesproken dat trentin mag sprinten, blijft hij bij mij thuis.

Alucard

Geen Hirschi maakt types als Hermans weer een stukje aantrekkelijker...

Laatst gewijzigd
Antonini

Het feit dat Mäder en Hirschi uit de tour worden gelaten, laat toch zien dat corona besmettingen toch een flinke impact kunnen hebben op de prestaties.

ralfinho77

Even vraagje wel of niet roglic meenemen? Ik twijfel een beetje over zijn vorm. En heeft nog weleens pech. En dan is 5,5 wel veel geld. Ik heb nu het gevoel te moeten kiezen voor vinegaard of roglic. Wat denken jullie?

1 2 ... 87 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.