2 zaken die me opvallen in de podcast van Bora ploegpresentatie:
1. Men rept geen woord over het feit of Vlasov klachten had. Had hier toch nog graag een bevestiging gehoord dat hij klachtenvrij was.
2. Van Poppel lijkt me vooral te moeten fungeren als "helper" in de vlakke ritten om de openingsweek goed door te komen. Men spreekt niet echt over sprinten... En indien hij toch zou sprinten, wie geeft hem dan een goede lead-out?
Edit: wat Fu-Yong Hai dus ook zegt!
Sorry Alucard.. Maar een zwarte dag? Ik las pas al een reactie van iemand anders over kotsen van.. dat vond ik een beeeetje overdreven :)
Maar als renners worden opgesteld, kunnen ze scoren. Oke bij Alap en Bennett was de kans opzich niet heel groot, maar voor hetzelfde geld kies je ze als gokje WEL en scoren ze ook nog. Dus om nou meteen te zeggen dat t mensen uitschakelt vind ik wat voorbarig.
Tof dat ze de moeite nemen bij Bora een podcast op te nemen. Maar inderdaad, zonder verdere info over de toestand van Vlasov, het sprinten van DvP en de keuze Bennett niet mee te nemen, is het wel weinigzeggend allemaal. Dat Band of Brothers-gelul kan ik ook niet zo goed tegen trouwens, maar dat ligt aan mij.
@ Dumoulist: ik ben nu ook op zoek naar een 2e 750k-er. Voorlopig heb ik die gevonden in Guerreiro, maar ik heb Woods en Pinot ook al en dat zijn me dan eigenlijk te veel aanvallers.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.