Scorito - Tour de France 2022

1 2 ... 93 ... 196 197
steefje9

Ook geen Q Hermans naar de Tour. Stond toch in mijn team. Opnieuw een puzzelen

Bozenik

'@Dumoulist, de ruimte in je selectie is er zeker, maar niet in je dagopstellingen. Veel aanvallers zijn een garantie voor veel bankpunten en er is toch weinig frusterender bij Scorito dan dat. Bovendien blijft het lastig om in je selectie al de juiste aanvaller te kiezen en dan heb je altijd nog een paar toppers die hun klassement in rook hebben zien opgaan en die ook voor de aanval kiezen.

Maar goed, wie weet welk gat corona slaat waardoor je ineens ruimte zat hebt in je dagopstellingen... En een extra tijdrijder bijvoorbeeld heb ik ook niet echt nodig. Dus voorlopig dan toch maar Guerreiro.

bartje

Het weerbericht voor het grote vertrek zoals voorspeld door weerplaza:

Vrijdag vroeg in de middag de grootste kans op een bui, 24 graden, windkracht 3 variabele windrichting.
Zaterdag droog, 22 graden, windkracht 3 uit zuidwesten (tegenwind dus massasprint?)
Zondag droog, 22 graden windkracht 3 uit zuidwesten ( laatste 20K schuin in de rug, grootste kans op waaiers?)

Als ik het zo bekijk is de waaier hype jammer maar helaas, ik zie geen of nauwelijks kans op waaiers in Denemarken met deze voorspelling, oftewel ‘gewone’ massasprints. Toch maar een extra EN dure sprinter erbij?

Leuke naam voor 750K die ik hier nog niet gehoord heb; Konrad.
Levert altijd in grote rondes, zal de 2e man zijn als er wat misgaat met Vlasov en waarschijnlijk ook de laatste die meezit ik de bergen. Denk een leuk punten potentieel.

puntenjager

Kunnen we iets verwachten van Leknessund? Heeft het niet onaardig gedaan de laatste tijd en heeft niemand voor zich. Lijkt me wel een leuk gokje voor 750k. Moet Mozzato wel plaats maken en ipv 8 heb ik dan 7 renners voor een sprint. En het 250k overhouden is ook opgelost. Of heeft iemand nog een ander pareltje voor de tussenritten?

floda

'@maarten heeft er bij mij tot een paar uur geleden redelijk vast ingestaan, totdat bagioli en van poppel weer opkwamen. Nu even op de wip, maar is in mijn ogen een hele mooie aanvaller voor de wat zwaardere etappes. Vraag is wat hij mag als vlasov er lang bij staat.

Valvuillerdemoz

'@Kyvit: 7 renners voor de sprint lijkt me ruim voldoende voor deze Tour.

Kanarie

Linkje?

Reus

'@ditwashet.
Ook met veel plezier geluisterd. Maar waarom die Elijzen erbij, echt niks toe te voegen.

Maar idd over die eerste week; Trentin gaat mee als oppasser voor pogacar, dus @zadelpen, in principe niet voor eigen kans. Maar ja, als ze na de brug en na de kasseien met z’n tweeen in de eerste groep zitten dan zal Trentin toch wel ff mee mogen sprinten?

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Ben ik de enige die eigenlijk alle podcasts altijd veel te lang vindt?

MrWest

Luistert prima weg de pre Tour podcasts, dikke prima.

Zit nu alleen opeens met 3 FDJ mannen in mn team nu, benieuwd hoeveel er uiteindelijk meegaan vrijdag;)

Thomberg

Als Bissegger al een sprinter wordt genoemd dalen we wel hard hoor..!

Levi Leipheimer

Hier ook weer een nieuwe op het forum, maar wel netjes alle 96 pagina’s teruggelezen. Erg jammer dat er met het oog op corona maar zo weinig plekken door Scorito worden vergeven, maar dat maakt de spanning in de voorbereiding er niet minder om. Toch heb ik behoorlijke twijfels of alle renners die onlangs besmet zijn geraakt (Vlasov, Yates, Sagan, Bjerg bijv) en dus ‘immuun’ aan de start verschijnen vrijdag wel zulke handige keuzes zijn. Ze zullen waarschijnlijk niet uitvallen door een positieve test, maar kan je wel 3 weken de longen uit je lijf fietsen ook al heb je op het eerste gezicht niet zoveel klachten? Het zorgt hier in ieder geval voor de nodige hoofdbrekens richting vrijdag

RvhC74

Wat vinden we van Vlasov? Musthave of….
Zal daarnaast zijn Russische nationaliteit invloed hebben op omstandigheden zoals publiek

Ik twijfel….

snoek1974

Vlasov is idd twijfel waar die in eerste instantie er wel in stond .

Gebruik het nu voor Ganna en Caruso en een 500 renner upgrade naar Mollema .

rbc1912

Over dat corona: de ene zal er last van hebben. De ander totaal niet. Zo gaat dat met dat virus hè. Geen pijl op te trekken dus

KissMyAce2.0

Wat denken jullie van 4x Jumbo, 4x UAE, 4x INEOS, 4x Bahrein en 4 spintertjes?

koenvanhelvoirt

'@KissMyAce2.0 Prima plan!

rbc1912

Op zich leuk om eens uit te proberen. 4x Bora zou eventueel ook nog kunnen

El Peruano

Over die lange podcasts: ik zet m altijd op 1.5x de snelheid, luistert nog steeds prima weg en de podcast eindigt 33% (!) sneller.

Sies

'@kissMyAce ik mis nog 4x hertog jan

Ludi

Ik kijk nu al uit naar de "geen hayter, terug naar de tekentafel" posts

Gladiool

Pffff geen Hayter, ik ga maar terug naar de tekentafel.

hdpveen

'@thomberg excuus zat te slapen had mij even wat beter in moeten lezen.

Ik heb een dilemma. 250 k overhouden en guerreiro meenemen of 0 op de rekening en mohoric erin zetten..
Denk dat guerreiro een vrijere rol heeft dan mohoric

RiesKos

Ben ik de enige die eigenlijk alle podcasts altijd veel te lang vindt?

Als een podcast wekelijks is dan vind ik 30 minuten, maximaal 3 kwartier nog te behappen. Een maandelijkse podcast kan wat mij betreft een uur of maximaal 70 minuten duren. 1 uur en 34 minuten vind ik echt van de zotte. Dan moet het wel super interessant en/of spannend zijn. Anders klik ik gewoon steeds op die 15 seconden vooruit knop.

Vergelijk het met een film. Als je het idee heb dat het verhaal ook in de helft van de tijd verteld had kunnen worden (oftewel zo lang als een aflevering van een tv-serie) dan was het geen goede film. Hetzelfde geld voor podcasts.

1 2 ... 93 ... 196 197

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.